Alkoholi-topic
-
King Ink
- LD50
Re: Alkoholi-topic
Mutta muistakaan kuitenkin ''haters'' se että mikä tahansa päihde on oikein käytettynä varmasti maailman ihanin huume.
Mie oon saanut elämäni sosiaalisesti parhaista kokemuksista humalassa, oon tutustunut parhaiten ihmisiin ja viettänyt oikeasti parasta aikaa kavereideni kanssa.
Mut on tullut myös todettua että alkoholilla saa itsensä kyllä sekaisemmin kuin millään muulla tuntemallani aineella.
Henkilökohtaisesti. Lisäksi taitaa aika toxista olla, mutta se ei haittaa jos ei jokapäivä kittaa.
Edit: Musta myös vahvasti tuntuu et psykejenkäyttäjien/sauhuttelijoiden tavaksi on tullut huudella miten paska päihde alkoholi on, kai se on sitä vastustamista kun ei oo se oma lemppari laillinen.
Mie oon saanut elämäni sosiaalisesti parhaista kokemuksista humalassa, oon tutustunut parhaiten ihmisiin ja viettänyt oikeasti parasta aikaa kavereideni kanssa.
Mut on tullut myös todettua että alkoholilla saa itsensä kyllä sekaisemmin kuin millään muulla tuntemallani aineella.
Henkilökohtaisesti. Lisäksi taitaa aika toxista olla, mutta se ei haittaa jos ei jokapäivä kittaa.
Edit: Musta myös vahvasti tuntuu et psykejenkäyttäjien/sauhuttelijoiden tavaksi on tullut huudella miten paska päihde alkoholi on, kai se on sitä vastustamista kun ei oo se oma lemppari laillinen.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
King Ink wrote:Mie oon saanut elämäni sosiaalisesti parhaista kokemuksista humalassa, oon tutustunut parhaiten ihmisiin ja viettänyt oikeasti parasta aikaa kavereideni kanssa.
Näinhän se on itsellänikin. Ehkä kyllä myös yhdet huonoimmista sosiaalisista kokemuksista. Mutta ainakin se lisää sosiaalisuutta, joka on minusta kuitenkin yleensä enemmän positiivinen kuin negatiivinen juttu
-
lonecell
Pikemminkin alkoholin laillisuus ihmetyttää kuin "omien lempparien" laittomuus, niistä on kyllä suurin osa sitä varmaan ihan syystäkin.King Ink wrote:Edit: Musta myös vahvasti tuntuu et psykejenkäyttäjien/sauhuttelijoiden tavaksi on tullut huudella miten paska päihde alkoholi on, kai se on sitä vastustamista kun ei oo se oma lemppari laillinen.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Mun on pakko tarttua tähän vaikka menee vähän offtopiciksi. MINKÄÄN päihteen laittomuus ei ole ikinä hyvä asia. Ihmisellä tulis paitsi olla oikeus määrätä mitä omaan kehoonsa tunkee niin myöskään mitkään kieltolait ei ikinä oikeesti merkittävästi vähennä käyttöä tai ongelmia, päinvastoin lisää päihteistä koituvia ongelmia. Alkoholin käyttö on niin runsasta niin alkoholin kohdalla tämä vaan näkyy parhaiten, siksi se on laillista. Jos se laitettais laittomaksi niin ei ihmiset viinan juontia lopettaisi vaan alkoholista koituvat ongelmat nousisi ihan vitusti. Muitten huumeiden kohdalla sama, mutta ei päättäjät ole tätä vielä tajunneet ainakaan Suomessa, ehkä jonain päivänä vielä...lonecell wrote:Pikemminkin alkoholin laillisuus ihmetyttää kuin "omien lempparien" laittomuus, niistä on kyllä suurin osa sitä varmaan ihan syystäkin.King Ink wrote:Edit: Musta myös vahvasti tuntuu et psykejenkäyttäjien/sauhuttelijoiden tavaksi on tullut huudella miten paska päihde alkoholi on, kai se on sitä vastustamista kun ei oo se oma lemppari laillinen.
-
lonecell
No joo, laittomuus on ehkä väärä sana, mutta en toisaalta ole ihan kontrolloimattoman täyslaillistamisenkaan kannalla.SahkoinenVelho wrote:MINKÄÄN päihteen laittomuus ei ole ikinä hyvä asia.
-
King Ink
- LD50
Ei hei kukaan ole.lonecell wrote:No joo, laittomuus on ehkä väärä sana, mutta en toisaalta ole ihan kontrolloimattoman täyslaillistamisenkaan kannalla.
-
Lautturi
- Lepakko
Onkohan millään muulla substanssilla settaus niin merkitsevässä roolissa kuin etanolilla.........
Elämäni onnellisimman humalan olen viettänyt hyvin pienellä annoksella yksin taksin takapenkillä..
Joskus muinoin hommat luiskahti toisen vuorokauden puolelle joten yksin ohviisilla olin ja eikun neukkarin viinakaapille...
Takana parikyt tuntia mutta asiat olivat takana, eli homma saatettu onnelliseen loppuun (voittoon) siten että pahasti ylikierroksilla käyvä mieli päästi irti asiayhteydestä ja väsymys, nälkä ja kolotukset iski läpi koko voimalla.
Kahvimukiin puolet vodkaa ja toinen vettä. Ykkösellä alas ja uusinta...
Toinen muki ei enää alas kokonaan mennyt, eli kokonaismääräksi tuli kait jotain kuusi normivodkapaukkua...
Ulkona helteinen lämmin kesäyö jota evakkoon pääsin viileän taksin pehmeälle takapenkille....
Siinä vaiheessa kun kaupunki jäi taakse ja ympärillä oli peltoja, olin aivan käsittämättömän onnellinen.....
Takana onnistuminen joten oli lupa päästää irti, antaa asioiden olla, ajan pysähtyä, ihan vaan keskittyä nousuhumalaan jonka tyhjään masuun kiskottu vodka aloitti.
Auto tuntui imeytyvät yhdeksi tien kanssa ja lipui samettisen pehmeästi ja äänettömästi maaseudun peltojen halki....
Itse tunsin sulautuvani yhdeksi penkkien, ilmastoinnin ja pehmeän musiikin kanssa....
Hitto että olin onnellinen, vähän tämmöinen fiilis:
http://www.youtube.com/watch?v=4KP9PNSUME4
Elämäni onnellisimman humalan olen viettänyt hyvin pienellä annoksella yksin taksin takapenkillä..
Joskus muinoin hommat luiskahti toisen vuorokauden puolelle joten yksin ohviisilla olin ja eikun neukkarin viinakaapille...
Takana parikyt tuntia mutta asiat olivat takana, eli homma saatettu onnelliseen loppuun (voittoon) siten että pahasti ylikierroksilla käyvä mieli päästi irti asiayhteydestä ja väsymys, nälkä ja kolotukset iski läpi koko voimalla.
Kahvimukiin puolet vodkaa ja toinen vettä. Ykkösellä alas ja uusinta...
Toinen muki ei enää alas kokonaan mennyt, eli kokonaismääräksi tuli kait jotain kuusi normivodkapaukkua...
Ulkona helteinen lämmin kesäyö jota evakkoon pääsin viileän taksin pehmeälle takapenkille....
Siinä vaiheessa kun kaupunki jäi taakse ja ympärillä oli peltoja, olin aivan käsittämättömän onnellinen.....
Takana onnistuminen joten oli lupa päästää irti, antaa asioiden olla, ajan pysähtyä, ihan vaan keskittyä nousuhumalaan jonka tyhjään masuun kiskottu vodka aloitti.
Auto tuntui imeytyvät yhdeksi tien kanssa ja lipui samettisen pehmeästi ja äänettömästi maaseudun peltojen halki....
Itse tunsin sulautuvani yhdeksi penkkien, ilmastoinnin ja pehmeän musiikin kanssa....
Hitto että olin onnellinen, vähän tämmöinen fiilis:
http://www.youtube.com/watch?v=4KP9PNSUME4
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
-
Mushru
- Moderator
Alkoholi on saatanasta!
Pahan alku ja juuri ja paluuta ei ole!
Kännissä oon eniten tehnyt asioita joita kadun.
Silti tykkään dokata,harvemmin mitään perserupi-kännejä.
Alkoholilla on kyllä paras buustaa.
Kalja on parasta ja viina.
Peace!
Alkoholilla on kyllä paras buustaa.
Kalja on parasta ja viina.
Peace!
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
hurja
- Lepakko
Mikään muu aine ei saa minua näin vitun itsetuhoiseksi ja masentuneeksi kuin tämä vitun paska. Muutaman bissen voi otta, mut jos kunnon känniä metsästää nii ei ei ei....Mushruumis wrote:Alkoholi on saatanasta!
PS. Saatana on jees.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
-
effy
- Karvakuono
Juopottelu ei sovi mulle ainakaa yhtään mut krapula ja liskodiskot viehättää sen verran et kyl ne on pakko yleensä ainaki kerran viikossa hommata. Ei siin fyysises puoles niinkään mitään, narunjatkeeks ryhtyminen taas on vähän liiankin houkutteleva vaihtoehto jos erehtyy edes parina päivänä dokailee putkeen...
Itseasias nytki tekis mieli mennä ottamaan punssia naapuriin eikä tää ketju itseasias yhtään helpottanu kuumotusta, päinvastoin :jou:
Itseasias nytki tekis mieli mennä ottamaan punssia naapuriin eikä tää ketju itseasias yhtään helpottanu kuumotusta, päinvastoin :jou:
-
Rekkamies
- Karvakuono
Ei mee ainakaan mulla noin, imo mikään ei oo parempaa kun kylmä olut kermasen älypullon jälkeen.King Ink wrote: Edit: Musta myös vahvasti tuntuu et psykejenkäyttäjien/sauhuttelijoiden tavaksi on tullut huudella miten paska päihde alkoholi on, kai se on sitä vastustamista kun ei oo se oma lemppari laillinen.
-
King Ink
- LD50
<3Rekkamies wrote:Ei mee ainakaan mulla noin, imo mikään ei oo parempaa kun kylmä olut kermasen älypullon jälkeen.
Oon ruvennut nauttimaan oikeesti kaljan mausta tässä viimeaikoina,
(Dexman vika, se juotti liikaa kaljaa)
Eikä mul oo enää hirveesti mielenkiintoa vetää kännejä, pari olutta menee kyll tilanteessa kuin tilanteessa.
Eikä mikään ole parempaa kuin saunaolut.
Musta on hyvä kun alan päästä pois siitä tavasta juoda kännit tai kahdet joka viikonloppu.
Vapauttavaa.
-
bom
- Lepakko
Nyt on kesällä kylmät drinkit maistunu. Rommia kolan kanssa. Ja tequila! Aikamoinen ero parinkympin ja neljänkympin hintasissa tequiloissa. Jos se ei o 100% siniagavee ni ei se kuulemma oo ku halpa jäljitelmä. Sen kyl huomas ku kokeili sijoittaa. Kyl na asteekit osas sekottaa koppaa.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
peltsi
- OD
Komppaan täysin..vaikka tuleekin kyllä tissuteltua pitkin päivää aina viikonloppusin mut ei (yleensä) mee kännin puolelle. Toki on joskus kiva vetää ihan rehelliset kännit krapulaa myötenKing Ink wrote: Eikä mikään ole parempaa kuin saunaolut.
Musta on hyvä kun alan päästä pois siitä tavasta juoda kännit tai kahdet joka viikonloppu.
Vapauttavaa.
Refreshinggg..
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Petri6
- OD
Käsittääkseni tequilaa ei saa edes kutsua tequilaksi, jollei sitä ole valmistettu sataprosenttisesti siniagavesta. Muuten se olisi "vain" Mescalia. Itse en raaskinut viimeksi sijoittaa neljääkymppiä tax-freessa tequilaan ja tyydyin ostamaan Sauza Goldia. Mielestäni makueroja ei kuitenkaan erota yhtä selvästi kuin esim. vodkassa (josta esim. erinomainen Russki Standart Platinumkin maksoi vain 25e/litra, Imperiaakin olisi saanut noin 35e/litra), puhumattakaan viskeistä ja konjakeista.bom wrote:Nyt on kesällä kylmät drinkit maistunu. Rommia kolan kanssa. Ja tequila! Aikamoinen ero parinkympin ja neljänkympin hintasissa tequiloissa. Jos se ei o 100% siniagavee ni ei se kuulemma oo ku halpa jäljitelmä. Sen kyl huomas ku kokeili sijoittaa. Kyl na asteekit osas sekottaa koppaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
bom
- Lepakko
Juup noin mäkin olen käsittänyt. Pitäis olla sataprossasta agavee ja valmistettu jossain tietyissä E-Amerikan maakunnissa tms että Tequilan Jumala lyö leimansa pulloon ja hyväksyy sen.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:DescubPulqueDF.JPG
Voip olla. Ei noita nyt niin paljon ole tullut litkittyä, ja harvemmin on varaa ostaa kalliimpaa. Kyl toi tequila oli ihan omaa luokkaansa siitä että sitä saattoi siemaillakin ihan sellaisenaan niinq viskityyliin ja se maistuikin yllättävän viskimäiseltä. Harvemmin noi viinakset niin houkuttaa mutta tota tekis mieli lisää, semmosta nektaria.Mielestäni makueroja ei kuitenkaan erota yhtä selvästi kuin esim. vodkassa (josta esim. erinomainen Russki Standart Platinumkin maksoi vain 25e/litra, Imperiaakin olisi saanut noin 35e/litra), puhumattakaan viskeistä ja konjakeista.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:DescubPulqueDF.JPG
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
HenkkA_
- Psykonautti
Viinaa tykkään juoda, kaljasta saa yleensä päänsäryn ellei sitten oo baarissa hanasta kylmää. Kävin just virossa ja viinaa tuli ostettua, tosin suurimman osan myin. 80% Viru valge on kova sana, mutta krapula seuraavana päivänä oli vittumainen.
Juon normaalisti tosi harvoin ja yleensä en saa alkoholista mitään mielyttäviä oloja. Mutta se johtuukin siitä koska juon niin harvoin. Oon huomannu, että jos juo pari päivää putkeen niin alkaa maistua ja kännit paranee päivä päivältä.
Bentsojen kanssa kännit on aina hyvät, mutta haittana muisti menee, tavarat katoo ja tulee hölmöiltyä.
Viimeks menin baariin 20mg oxycontinin ja millin xanorin jälkeen. Ei ollu yhtään rahaa, tarkotuksena oli mennä kuuntelemaan musaa, kun oli dj ilta ja siinä samassa kaveri lupas tarjota tuopin.
No ekan tuopin jälkeen loput xanorit naamaan ja otin rahaa lainaan kavereilta ja aloin kataa tuoppeja. Sitten muistikuvat alkaa hälvenee, mutta muistan tilanneeni viskipaukkuja kolme tai neljä alle tunnin sisään.
Tuloksena hukkasin avaimet kun kaatuilin pitkin kaupunkia ja olin sekoillut ja puhunut kaiken maailman paskaa muille. Onneks joku rehti kansalainen oli vienyt avaimet löytötavara toimistoon.
Xanori+alkoholi vie multa aina järjen ja olo on kun jumalalla. Sen seurauksena sitten aina tapahtuu jotain.
Imovane+alkoholi kombo on myös aiheuttanut kuningas olot, mutta tyhmiä ideoita ja paskan maun suuhun, joka on krapulan kanssa yhdistettynä vielä kauheempi kun normaalisti.
Juon normaalisti tosi harvoin ja yleensä en saa alkoholista mitään mielyttäviä oloja. Mutta se johtuukin siitä koska juon niin harvoin. Oon huomannu, että jos juo pari päivää putkeen niin alkaa maistua ja kännit paranee päivä päivältä.
Bentsojen kanssa kännit on aina hyvät, mutta haittana muisti menee, tavarat katoo ja tulee hölmöiltyä.
Viimeks menin baariin 20mg oxycontinin ja millin xanorin jälkeen. Ei ollu yhtään rahaa, tarkotuksena oli mennä kuuntelemaan musaa, kun oli dj ilta ja siinä samassa kaveri lupas tarjota tuopin.
No ekan tuopin jälkeen loput xanorit naamaan ja otin rahaa lainaan kavereilta ja aloin kataa tuoppeja. Sitten muistikuvat alkaa hälvenee, mutta muistan tilanneeni viskipaukkuja kolme tai neljä alle tunnin sisään.
Tuloksena hukkasin avaimet kun kaatuilin pitkin kaupunkia ja olin sekoillut ja puhunut kaiken maailman paskaa muille. Onneks joku rehti kansalainen oli vienyt avaimet löytötavara toimistoon.
Xanori+alkoholi vie multa aina järjen ja olo on kun jumalalla. Sen seurauksena sitten aina tapahtuu jotain.
Imovane+alkoholi kombo on myös aiheuttanut kuningas olot, mutta tyhmiä ideoita ja paskan maun suuhun, joka on krapulan kanssa yhdistettynä vielä kauheempi kun normaalisti.
-
BrokenFinger
- Lepakko
Olin 6 viikkoa ilman mitään päihteitä eikä mieleni tehnyt ollenkaan viinaa koko tuona aikana savut ja pikkupsykedeelin poikanen olisi maistunut mutta eipä tullut napattua.. No nyt olin kaverini luona illalla istumassa muuten vaan ja muut joivat. Sitten eräs henkilö alkoi juottaa minua känniin ja en laittanut pahemmin vastaan join muutaman lasin boolia ja toivoin etten tule humalaan koska en pidä enää siitä tilasta ollenkaan. sitten hän alkoi juottaa minulle viinapaukkuja en tiedä miksi nyin ne mutta sen jälkeen olin aika tuhdissa humalassa.. Inhosin sitä tilaa ja halusin vain takaisin selvyyteen mutta se ei niin helpppoa olekkaan.. join vettä paljon ja menin aika pian nukkumaan ja näin aamulla totean sen jälleen kerran. En pidä alkosta pätkääkään. Ajatelkaa sitä ainetta, liuotin niinkuin bensa jota juomme että tulemme myrkytystilaan. Miksi samantien ei snorata pyykinpesujauhetta?
-
JOHNRAMBO
- Karvakuono
itellä sama juttu en pidä alkosta yhtään välillä saan tyhmän idean lähteä ryyppäämään mut luovutan pari kaljan jälkeen.. mut sit taas noi kirkkaat, viski, rommi niitä juon mielelläni muutaman lasin kun on tarjolla varsinkin jos jonkun bentson saa kaveriksi.. ne vaan jotenki nousee päähän ihan eritavalla tulee kirkas hyvä nousu humala se on ihan jees
mutta ei tota alkoilua tuu harrastettua ku ehkä kerran kuussa..
-
Death
- Apteekki
Alkoholi on kyllä hieno aine. Sillä voi myös pilata elämänsä suhteellisen nopeasti. Mutta jos oikein käyttää niin se sopii jokaiseen kuosiin hyvin.
Itse juon alkoholia todella paljon. Nyt yritän saada sen vain sinne viikonloppuun. On menny täs viimenen vuosi siihen, että on kokoajan pieni humala päällä.
Itse juon alkoholia todella paljon. Nyt yritän saada sen vain sinne viikonloppuun. On menny täs viimenen vuosi siihen, että on kokoajan pieni humala päällä.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
Mustikka
- Karvakuono
Kuulostaa lupaavaltaDeath wrote: Itse juon alkoholia todella paljon. Nyt yritän saada sen vain sinne viikonloppuun. On menny täs viimenen vuosi siihen, että on kokoajan pieni humala päällä.
You are never too young to have vietnam flashbacks.
-
_Melba
- Kameleontti
Absintti on nice;) mennee päähän ja jalakoihin. Alkoholi on jees ku siit ei tuu ku yhen päivän pöhönäMustikka wrote:Absintti on hieno aine.
-
Flood
- Lepakko
Varsinkin silloin, kun jaksaa tehdä sen oikein. (Vettä->louche, ja asiaan kuuluvalla absinttilusikalla sokeria)Mustikka wrote:Absintti on hieno aine.
Se rituaali joka siinä on kyl jotain niin hienoo
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
psycoma
- Lepakko
Shampanja jurri <3
Absintin "oikeita" nauttimistapoja tuntuu olevan just tasan yhtä monta, kun niitä tapojen kertojia.
Absintin "oikeita" nauttimistapoja tuntuu olevan just tasan yhtä monta, kun niitä tapojen kertojia.
-
peltsi
- OD
Agwa-koksuviina hollannista oli oikein hyvää ja vaikutukset oli kivoja 
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
medicineman
- Lepakko
psycoma wrote:Shampanja jurri <3
Toi on hyvä, todellinen pikakänni.
Tätä ketjua lueskellessa ja psyykkisestä darrasta puhuttaessa tuli ajoittain kivoja fashbackeja nuoruusaikoihin :heh: Mutta mutta, tässä rommin maku suussa pitänee vakavissaan todeta että noi morkkikset on lasten tauteja. Kai sitä jo lähtiessään tietää että mitä vaan voi tapahtua ja yleensä tapahtuukin. Näin vähän vanhempana siitä ei kai enää vaan välitä tai on vaan yksinkertasesti juonu muistinsa.
Fear is the price of imagination.
-
Harold
- Kameleontti
peltsi wrote:Agwa-koksuviina hollannista oli oikein hyvää ja vaikutukset oli kivoja
ei kyl omasta mielestä toiminu juuri mitenkään eroten normaalista viinasta
ainii ja miks mul noi quotet on aina tollasia eikä onnistu Ilmeisesti sait toimimaan, keskustelu tästä aiheesta poistettu - lonecell
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Usoda
- LD50
Kyllä tää karhu aina koffin voittaa.. hyh älkää juoko koffia.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
mattipatti
- Psykonautti
mistä johtuu et ku on muutaman ottanu niin sen alku hyvän olon jälkeen tulee todella tylsää ja ahdistavaa? oon nyt tunnin juonu ja alkuun oli tosi mukavaa mut nyt tuli yhtäkkii hirveen tylsä ja ahistunu olo.. ei auta vaikka kuinka jois lisää.
-
Death
- Apteekki
Mulla oli joskus samaa ongelmaa. Siirryin kirkkaisiin, se auttomattipatti wrote:mistä johtuu et ku on muutaman ottanu niin sen alku hyvän olon jälkeen tulee todella tylsää ja ahdistavaa? oon nyt tunnin juonu ja alkuun oli tosi mukavaa mut nyt tuli yhtäkkii hirveen tylsä ja ahistunu olo.. ei auta vaikka kuinka jois lisää.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...