Onko totta, että catapresan vaikuttaa/voi vaikuttaa opioidien tavoin?, siis tietenkin vain lievästi..
Joku joskus väitti semmosta..
Ja montakohan uskaltaa ottaa kerralla, jos kokeilis?!
Catapresan
-
sxoxyvg
- OD
Re: Catapresan
Ei, mutta fyysisiä vieroitusoireita se ilmeisesti lievittää.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
JOHNRAMBO
- Karvakuono
vahvistaa kyllä opiaattien vaikutusta mutta jos on alhainen verenpaine en suosittele mut joo viekkareihin hyviä
-
mentalhell
- Kameleontti
Muistelen lukeneeni et ois helvetin hyvä lääke opioidirefloihin. (Turha kommentti) Mutta ois mielenkiintosta testata, sittenkun subuputkesta irrottaudun kokonaan...... joskus.
-
CYKO
- Kameleontti
Catapresan on tosi hyvä jeesi bupresta klesana olemiseen jos ei saa brittloja mistään. Erittäin hyvä kakkosvaihtoehto.
-
JOHNRAMBO
- Karvakuono
eilen yritin taas epätoivoisesti lopettaa pupren käytön ja noita sain kaverilta lähti se kylmä hiki kokonaan pois ei noiden lisäks tarvi oikeestaan muuta kun jotain niihin sarkyihin (muutama poanacod ) ja joku pami päälle ni ei mitään pahoja refloja enää..
-
Petri6
- OD
Kaveri noita tykkäsi popsia viinan kanssa, kun käyvät päähän. Koitin sille sitten selittää, mihin vaikutus perustuu. En tiedä ottiko opikseen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
xxx-men
- Kameleontti
Jotkut kuvittelee näiden päihdyttävän. Yks nisti frendi lyö jopa hihaan näitäPetri6 wrote:Kaveri noita tykkäsi popsia viinan kanssa, kun käyvät päähän. Koitin sille sitten selittää, mihin vaikutus perustuu. En tiedä ottiko opikseen.
-
peltsi
- OD
Siis onko tää joku reseptivapaa valmiste? vaikuttaa mielenkiintoiselta lääke mikä auttaa opioidirefloihin.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
xxx-men
- Kameleontti
Respalla saa vaanpeltsi wrote:Siis onko tää joku reseptivapaa valmiste? vaikuttaa mielenkiintoiselta lääke mikä auttaa opioidirefloihin.
-
peltsi
- OD
Jaa siis onks tää beta-salpaaja vai? Mulla on noi emconcorit ni pitääkin kokeilla jos ne auttais.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
xxx-men
- Kameleontti
Alentaa verenpainetta samalla tavalla ku proput yms.peltsi wrote:Jaa siis onks tää beta-salpaaja vai? Mulla on noi emconcorit ni pitääkin kokeilla jos ne auttais.