Catapresan

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
m
Lepakko
Posts: 182
Joined: Fri 23 Sep 2005, 01:24

Catapresan

Post by m »

Onko totta, että catapresan vaikuttaa/voi vaikuttaa opioidien tavoin?, siis tietenkin vain lievästi..
Joku joskus väitti semmosta..
Ja montakohan uskaltaa ottaa kerralla, jos kokeilis?!
sxoxyvg
OD
Posts: 1622
Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22

Re: Catapresan

Post by sxoxyvg »

Ei, mutta fyysisiä vieroitusoireita se ilmeisesti lievittää.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
JOHNRAMBO
Karvakuono
Posts: 35
Joined: Mon 28 Jun 2010, 22:21

Re: Catapresan

Post by JOHNRAMBO »

vahvistaa kyllä opiaattien vaikutusta mutta jos on alhainen verenpaine en suosittele mut joo viekkareihin hyviä
User avatar
mentalhell
Kameleontti
Posts: 880
Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01

Re: Catapresan

Post by mentalhell »

Muistelen lukeneeni et ois helvetin hyvä lääke opioidirefloihin. (Turha kommentti) Mutta ois mielenkiintosta testata, sittenkun subuputkesta irrottaudun kokonaan...... joskus.
User avatar
CYKO
Kameleontti
Posts: 531
Joined: Thu 14 Jan 2010, 09:41

Re: Catapresan

Post by CYKO »

Catapresan on tosi hyvä jeesi bupresta klesana olemiseen jos ei saa brittloja mistään. Erittäin hyvä kakkosvaihtoehto.
JOHNRAMBO
Karvakuono
Posts: 35
Joined: Mon 28 Jun 2010, 22:21

Re: Catapresan

Post by JOHNRAMBO »

eilen yritin taas epätoivoisesti lopettaa pupren käytön ja noita sain kaverilta lähti se kylmä hiki kokonaan pois ei noiden lisäks tarvi oikeestaan muuta kun jotain niihin sarkyihin (muutama poanacod ) ja joku pami päälle ni ei mitään pahoja refloja enää..
Petri6
OD
Posts: 1362
Joined: Mon 21 Jun 2010, 20:26

Re: Catapresan

Post by Petri6 »

Kaveri noita tykkäsi popsia viinan kanssa, kun käyvät päähän. Koitin sille sitten selittää, mihin vaikutus perustuu. En tiedä ottiko opikseen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
User avatar
xxx-men
Kameleontti
Posts: 942
Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
Location: planetX

Re: Catapresan

Post by xxx-men »

Petri6 wrote:Kaveri noita tykkäsi popsia viinan kanssa, kun käyvät päähän. Koitin sille sitten selittää, mihin vaikutus perustuu. En tiedä ottiko opikseen.
Jotkut kuvittelee näiden päihdyttävän. Yks nisti frendi lyö jopa hihaan näitä :shock:
User avatar
peltsi
OD
Posts: 1033
Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
Location: MuuMaa

Re: Catapresan

Post by peltsi »

Siis onko tää joku reseptivapaa valmiste? vaikuttaa mielenkiintoiselta lääke mikä auttaa opioidirefloihin.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
User avatar
xxx-men
Kameleontti
Posts: 942
Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
Location: planetX

Re: Catapresan

Post by xxx-men »

peltsi wrote:Siis onko tää joku reseptivapaa valmiste? vaikuttaa mielenkiintoiselta lääke mikä auttaa opioidirefloihin.
Respalla saa vaan :( Mut tää ja propral on kyl hyviä tohon kylmä/kuuma aaltoiluun.
User avatar
peltsi
OD
Posts: 1033
Joined: Mon 11 May 2009, 22:53
Location: MuuMaa

Re: Catapresan

Post by peltsi »

Jaa siis onks tää beta-salpaaja vai? Mulla on noi emconcorit ni pitääkin kokeilla jos ne auttais.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
User avatar
xxx-men
Kameleontti
Posts: 942
Joined: Fri 28 Nov 2008, 22:20
Location: planetX

Re: Catapresan

Post by xxx-men »

peltsi wrote:Jaa siis onks tää beta-salpaaja vai? Mulla on noi emconcorit ni pitääkin kokeilla jos ne auttais.
Alentaa verenpainetta samalla tavalla ku proput yms.