Ajatuksia, ihan mistä vaan

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Dexma
Moderator

Re: Ajatuksia, ihan mistä vaan

Post by Dexma »

m wrote:En halua loukata ketään, Mutta..
Tuntuu että täällä on nykyään vaan alaikäisiä/nuoria pilvenpolttajia. Jotka miettii tulevan elämänsä filosofiaa. Lupaan teille "alaikäisille pilvenpolttajille jotka miettii tulevaa elämäänsä", että teistä tulee melko varmasti ihan tavallisia ihmisiä. Se voi kuulostaa kamalalta, mut.. Sanokaa minun sanoneen..
Mitä sä tällä tarkoitit?

Mä monesti toisaalta oon miettinyt tota, hitto mä oon aika hiton normi väestöö. Mä käyn duunissa 5-10 aamusta arkipäivisin ja narkkailen himassa suurimman osan ajasta. En tee mitään erikoista enkä mitään päräyttävää, aika regular mustakin tuli :)
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Onko kukaan täällä tutustunut holotrooppiseen hengitykseen?

Eilen illalla tylsyyspäissäni ennen nukkumaankäyntiä hetken hengittelin nopeammin ja kyllä jo vajaassa kymmenessä minuutissa alkoi pientä muutosta huomaamaan olotilassa. Siinä hengittelyn loppupuolella kuului jotain hämärää surinaa ja olin suht koomassa etten älynnyt sitä, sitten jossain vaiheessa kuului napsahdus, silmäni rävähti auki ja surina loppui jolloin vasta tajusin että jonkinlaista surinaa kuului. Kyllästyin hengittelyyn ja sen jälkeen oli pitkään omituinen olo, kaikki tuntui satumaiselta ja jotenkin tiesin että jos nukahdan, saan unihalvauksen samantien (en kyllä loppujenlopuksi saanut).
Mutta pitää aiheeseen perehtyä paremmin vielä, jos vajaalla kymmenellä minuutilla saa tuollaista aikaan, en ihmettele vaikka jotain tripauttavaa kokisi pitemmällä sessiolla!
ʘʘ
hypnolaulua
Karvakuono

Post by hypnolaulua »

Tänään kaikki näyttää kolmiulotteiselta, niinkuin 3D elokuvassa.. aika hienoa, tavallaan.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

hypnolaulua wrote:Tänään kaikki näyttää kolmiulotteiselta, niinkuin 3D elokuvassa.. aika hienoa, tavallaan.
Kolmiulotteisuudessakin tuntuu joskus olevan eri "tasoja", varsinkin tajusteiden vaikutuksen alaisena... Mutta miten se on mahdollista? :foil:
hypnolaulua
Karvakuono

Post by hypnolaulua »

SahkoinenVelho wrote:
hypnolaulua wrote:Tänään kaikki näyttää kolmiulotteiselta, niinkuin 3D elokuvassa.. aika hienoa, tavallaan.
Kolmiulotteisuudessakin tuntuu joskus olevan eri "tasoja", varsinkin tajusteiden vaikutuksen alaisena... Mutta miten se on mahdollista? :foil:
musta tuntuu , että kun trippaa kerran substanssilla tai ilman, hulluuteen , toiseen ulottuvuuteen , siitä jää aina jotain . Tällähetkellä kolmiulotteisuus... kelluvaa.Ja olen selvänä, ulottuvuudet... viime psykedeelimatkasta nyt n. vuosi , vaikuttaako se minussa vielä?joo.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mä join tänään ayaa.

Ei juma...

Kirjotan stoorin joskus paremmalla ajalla.

:oo:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

King Ink wrote:Mä join tänään ayaa.

Ei juma...

Kirjotan stoorin joskus paremmalla ajalla.

:oo:
:D :D :D :D :D :D :D

Mähän sanoin...
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Toi oli kyl yks mun elämän hienoimpia kokemuksia,
ja tärkeimpiä henkisen kehittymisen kannalta ainakin tähän pisteeseen.

En mää kokenut valaistumisia, mut tajusin et vittu eihän sitä tarvii.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

King Ink wrote:Toi oli kyl yks mun elämän hienoimpia kokemuksia,

Odotin kuulevani yksityiskohtaisen kertomuksen aiheesta, mutta saat selvittää sen trippistoorin tai mesen välityksellä!
ʘʘ
King Ink
LD50

Post by King Ink »

siqqe wrote:
King Ink wrote:Toi oli kyl yks mun elämän hienoimpia kokemuksia,

Odotin kuulevani yksityiskohtaisen kertomuksen aiheesta, mutta saat selvittää sen trippistoorin tai mesen välityksellä!
Joo kyllä miulla on aikeissa kirjottaa trippistooria tuosta, mut menee jonkin aikaa et pääsen kotiin kirjottelee rauhas.
pumpa
Psykonautti

Post by pumpa »

minä luulen etten ikinä uskaltais kunnolla testata psykedeelejä..
siis silleen et jossain tuntuiskin.
ei se ois sen arvosta,kun muut tajuis et on flipannu mut ite ei tajuis enää mistään.
ja luulen et aika varmasti flippaisin jossain vaihees..
en tiedä mut kyllä hitaat on parhaita.ei voi mitään.
paska homma vaan et en nuokahda mistään nykysin.. :/
frapathea

Post by frapathea »

TÄMÄ TOPIC ON AJATUKSIA, IHAN MISTÄ VAAN, EI HÖRHÖTOPIC TMV.
SEURAAVASTA AIVOTTOMASTA OFFTOPICISTA TEEN JOTAIN ILKEETÄ MIELIVALTAISESTI, ESIM. POISTAN OFFTOPIC-VIESTIT, KOSKA NE EIVÄT SILMIINI VAIKUTA SPLITTAILUN JA MERGEILYN ARVOISILTA.
Teit on varoitettu.
bom
Lepakko

Post by bom »

Mun mielestä otsikon määreet täyttyvät ketjussa ^^
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
frapathea

Post by frapathea »

bom wrote:Mun mielestä otsikon määreet täyttyvät ketjussa ^^
Olen siirtänyt välissä osan postauksista hörhö-topicciin.
Jos tääl on erikseen vitutusketju, hehkutusketju, puuhaamisketju, hörhötopic ja tämä, ni mun puolest vaihtoehdot on tässä:
vitutukset vitutusketjuun, hehkutukset hehkutusketjuun, puuhaamiset puuhaamisketjuun, hörhöilyt ja muu offtopic hörhöilyketjuun, ja ajatuksia tänne
TAI
kaikki nämä ketjut mergetään, ja saatte sotkea sydämenne kyllyydestä.

Vai?

Jos jollekulle on epäselvää, mistä tässä ketjussa olis niinku kyse, ni pomppaa vaikka sinne ihan ekalle sivulle, ihan ekaan postiin.
Siin on ihan hyvää esimerkkiä huolellisista pohdinnoista, läpän laatuun kantaa ottamatta.
Jos ei jaksa keskittyä muutamaa puolivillaista lausetta pidempään, ni voi keskittyä miettimään, että kannattaako tätä oikeesti postata.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Mulla oli ajatuksii tänään leffassa,ja mietin sitä koko ajan...

Ku mut oli raahattu kattoo Twilightii(joka oli muuten aivan paska),
niin rupesin miettimään kun ne höpötti et vampyyril ei sydän pumppaa eli siis veri ei kulje,
jjuu ja sit se muija halus panna sitä yhtä vampyyrii,
MUT MITEN SIL VOI STONDAA JOS SIL EI SYDÄN TOIMI??
tartteehan siihen jumalauta veresvoimaa että nousee,
vai toimiiko tässä muu kuin fysiikka,tahdonvoimako on asialla??
. . . (--) °
Lautturi
Lepakko

Post by Lautturi »

Oma maskuliinisuus pisti nyt vähän tässä mietityttämään...

Eilen tepastelin (kaameassa kodeiini+etanoli kuasis) Kampissa kosmetiikkakojun ohi, sieltä iski gaselli (puhui fluenttii enkkuu, joten tuskin tulen tunnistetuksi) hihaan kiinni ja alkoi lutraamaan puteleilla.

Ostin tuommoisen http://www.premierdeadsea.com/Dead_Sea_ ... _p/a76.htm..
Nyt kun netistä katselen niin kyseessä on selkeästi naisille suunntattu tuote ja keskustelupalstoilla matamit ylistää tuotetta maasta taivaisiin...

Kun tarkemmin muistelen niin siveli käsiini paria muutakin juttua, mutta en niistä pitänyt koska jättivät ihon rasvaiseksi. Joten shoppasin tuon suolan.
Siis oikeesti pistää miettimään jos naistenkosmetiikan myyjä iskee kiinni potentiaalisena asiakkaana niin........
Oma käsitys itsestäni on enemmän semmoinen Erwin Rommel -tyyppinen hahmo.

Pahinta kaikessa on vielä se että toi oikeesti ihan pirun hyvä tuote... Tulee tosi silee iho :D
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
sugemi

Post by sugemi »

Tuli tuossa mieleen että vaikuttaakohan nuorena aloitettu psyykelääkitys aivojen normaaliin kehitykseen?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

sugemi wrote:Tuli tuossa mieleen että vaikuttaakohan nuorena aloitettu psyykelääkitys aivojen normaaliin kehitykseen?
En tiedä, mutta mä pidän sit hyvin mahdollisena.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

King Ink wrote:
sugemi wrote:Tuli tuossa mieleen että vaikuttaakohan nuorena aloitettu psyykelääkitys aivojen normaaliin kehitykseen?
No voi vittu. Saa nähä sit millanen oon kolmekymppisenä.
15-vuotiaana a-klinikalle hakeen sedältä lääkkeitä.Vielki syön.Whee..

Toi on ollut mulla kans mitkään mielessä..
Mitenköhän se vaikuttais siihen kehitykseen?
Ja sitten vielä kun meitsi tiätty dexmipäänä vietin pitkän aikaa ja bentsoja huuhdoin kipeesti naamaan.
Ja nyt sitten deelejä ja kannabistaaa ja noh..

Tuntuu kyllä että olisin ihmiskokeen uhri.
No ehkä oon asiaan ite paljon vaikuttanut..

Lintsillä tänään pähkäilin että linnunrata ja 4D-kino ja vekkula on kyl kaikki yhtä trippiä..
Suosittelen.
. . . (--) °
sugemi

Post by sugemi »

Mushruumis wrote:
King Ink wrote:
No voi vittu. Saa nähä sit millanen oon kolmekymppisenä.
15-vuotiaana a-klinikalle hakeen sedältä lääkkeitä.Vielki syön.Whee..

Toi on ollut mulla kans mitkään mielessä..
Mitenköhän se vaikuttais siihen kehitykseen?
Ja sitten vielä kun meitsi tiätty dexmipäänä vietin pitkän aikaa ja bentsoja huuhdoin kipeesti naamaan.

Tuntuu kyllä että olisin ihmiskokeen uhri.
No ehkä oon asiaan ite paljon vaikuttanut..

Lintsillä tänään pähkäilin että linnunrata ja 4D-kino ja vekkula on kyl kaikki yhtä trippiä..
Suosittelen.

ite oon 12-vuotiaasta asti syöny noit lekurin määräämii ryynejä.
mulla heräs semmonen ajatus et siinä mieles ainaki vois ehkä mahdollisesti vaikuttaa siihe kehitykseen et se jotenki hidastas älyllisten toimintojen kehitystä tai jotain. ku kuitenki niist lääkkeist yleensä menee suht tukkoon. en oo nyt vuoteen syöny niit lääkkeit ja nyt alkaa huomata sen eron et sillonku niitä söi nii ei paljoo ajatus päässä kulkenu. nyt taas kulkee liianki hyvin.
;)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote: Ja sitten vielä kun meitsi tiätty dexmipäänä vietin pitkän aikaa ja bentsoja huuhdoin kipeesti naamaan.

Suosittelen.
Ymmärtääkseni kaikki vaikuttaa negatiivisesti ja tutkitusti meidän aivoihin, mutta kysymys on enemmän siitä, että kuinka paljon tarvitsee käyttää, että oikeasti näistä tulee ONGELMa. Vähän niinkuin tiedämme, että on riskit, että aivot ei diggaa, mutta se, että kuinka paljon kuinka ja kuinka helposti ne menee ihan överiksi on sitten kysymys?

Huumeet vaikuttaa meidän aivoihin, terveyteen, mutta kuinka paljon? Onko se niin paljon, että niitä ei kannattais YHTÄÄN käyttään, entäs voiko nämä vaikuttaa positiivisesti meidän mieleen? Sitä tiedä en.
pilkkija
Lepakko

Post by pilkkija »

että mua ottaa aivoon etten osaa elää niinku saarnaan//haluan.. enää

oon nii sirpaleina..

yhet tutut jantterit sanoo mua hyväksi tulevaksi isäksi.. ja *lähiö*n Terrance Mac Kennaksi..

mut oon sirpaleina.. miljoonina, nii en oo.. sellanen..mitäne kuvittelee

meinasin hermostua.. ei ne ymmärrä mua.. ei ne tietenkään ymmärrä sitä

että.. en oo sellanen osaan vaan ajatella nykyään.. ja se tuottaakin ongelmia..
"MISERABLE"
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Tossa kun olin pihalla tupakalla,huomasin kuinka maa aaltoilee..

Siis hiffasin tossa aikasemmin,että selvänä maa aaltoilee ja kivet muodostaa silleen jännän kuvion järjestelmällisesti,
aivan kuin pikku deeleissä..

Mua hämmensi kovasti asia kun rupesin asiaa miettimään.
Tapettien pintakin muodostaa järjestelmällistä kuviota,ja eikä ne tapetit varmasti ollut tuollaisia kun ne valitsin..

Katto hengittää..seinät hengittää.. sinällään jännää ja pelottavaa.

Mut ei se periaatteessa haittaa.
Kaveri vaan ihmetteli että oonko tripillä kun tuijotan maata..
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote: Kaveri vaan ihmetteli että oonko tripillä kun tuijotan maata..
Ei se trippi vain lopu ikinä...

oot jo valinnut ties, sitä vain herää että kovaa mennäään.

Se on ihan ok...
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Tämä kaikki on vain epätodellista!
Teatteria! Kemikaalien aiheuttamaa hallusinaatiota ja uskomusta!

ois aika jees.
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote:Tämä kaikki on vain epätodellista!
Teatteria! Kemikaalien aiheuttamaa hallusinaatiota ja uskomusta!

ois aika jees.
Eikun epätodellisuus on osa todellisuutta
aloita elään sen kanssa
muista mikä käytännössä toimii ja mikä ei

Sä oot tosi jees.

hei miehet.
Ihmetteletkste että miksi teidän peniksenne haisee niin PAHALLE joskus. Mä just tässä boksereissani haistoin sen hajun... hyi hitsi :D Toisaalta aika kiihottava. mut eiku joooooooooooo

ennen kuin frapa poistaa tämän postauksen...
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Eilisen 2C-T-2 matkani ansiosta uskon oppineeni entistä enemmän psykedeelimatkoista,
meinas välillä tulla jopa paniikkia sen takia et ei oikeesti ollut yhtään perillä siit et mitä tapahtuu.

Jossain vaiheessa pitää päästää irti kaikesta turhasta miettimisestä että pystyykö ajattelemaan järkevästi,
noinkin isoil doseil kuin 30mg (vaikkei se törkeesti olekkaan) niin ei oo mitään mahdollisuutta pitää järkevää tausta-ajattelua päällä kuin n. sekunnin kerrallaan ennenkuin alkaa taas uppoo loppeihin ja outoihin ajatusjuoksuihin.

Pitää myös osata korjata ajatuksensa pikkuhiljaa takaisin hyviin asioihin jos meinaa tulla pelkoa, koska isoil annoksilla se tuntuu mulla olevan semmoista ailahtelua et välil menee hyvin ja välil huonommin. Mitä paremmin pystyy palauttaa ittensä hyviin keloihin ja tunteisiin niin sitä paremmkin menee, mutta on mahdotonta (ainakin näin kokemattomalle) pelkästään trippaa hyvällä tavalla. Toki epämiellyttävienkin asioiden käsittely on tärkeetä, mut jos hakee positiivista kokemusta.

Todellisuudest irti päästäminen tuntuu ainakin itselläni olevan aika tärkeää isojen annosten kanssa psykedeeleissä,
esim. dekstrometorfaanin kanssa mun todellisuuden tajuni katoaa itsestään enkä pelkää sitä.
Mut psykedeeli-tripillä melkein kykenen kokoajan ajattelemaan järkevästi, ja jostain syyst yritän ihan vitusti pysyä todellisuudes, joka luo ahdistusta siit etten pysykkään. Eilen lopputripistä tajusin et mulla meinas jatkuvasti lähteä vituiksi ainoastaan sen takia että pelkäsin sitä et mulla lähtee vituiksi.

Let it go, it will come back soon anyway.

-

Lisäksi, pohdin aika paljon sitä et onko olemassa hyvää ja huonoa trippiä?
Must tuntuu et on vaan tripillä, siitä voi nauttia tai olla nauttimatta, mutta ei voi jakaa niin selvästi lähtökohtaisesti huonoihin tai hyviin trippeihin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kinkkisen inkki

Ei hätää.

Kehitystä.

Sehän niissä psykedeeleissä on, että ne ei päästä sua eritodellisuuteen, et sä niihin flippaa. Jos tuntuu siltä, että KOHTA FLIPPAAAN niin se on vain tunne, ei vielä se mitä käytännössä tapahtuu.

Suurimassa osassa tilanteissa, EI MITÄÄN HÄTÄÄ on se mihinkä luotetaan. JA avaruus matka jatkuu.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ajatuksii, taas psykedeeleist vaan, mut eipä muitakaan ole.

Tuli täs kelattua et en mie taida hirveästi edes pitää psykedeeleistä, tai ainakaan koe erityisen nautinnollisina.
Saan irti helvetisti, kyllä. Mut mihinkään törkeisiin, orgastisiin hupiretkiin näistä ei miulla ole, enemmän vaan satunnaisesti asioihin syventymistä varten.
Dexmi mun juttu enemmän on, siit tunnun oikeesti nauttivan. Mut senkin kans pitäs pikkuhiljaa jotain rotia saada.

Tosin, kyl on 2c-p täl hetkel loppupuolella menossa, et mun tänhetkinen ajatusmaailma saattaa olla aika pahasti fenytripin mutiloima. Mut onko meil muutakaan näistä irtisaada kuin sen hetkisen huumeen mutiloima ajatusmaailma, joka palautuu pikkuhiljaa normaaliin?

Piti taas olla selvä yö, mut rupes ahdistamaan selvinpäin valvominen koska oon huumeil unirytmini pilannut.
Hyvä vaan kun vedin, ehkä tästä jotain järkevää saan kasaan.. parannan tapani.. oon huomen selvinpäin... selvinpäin... selvinpäin... en vitus.

Oisit nyt vaan?

Joo. Yritetään, tosisaan.

<:
Hatsiwatti
Tuppisuu

Post by Hatsiwatti »

savut vai kunnon nokat tätä piritöhnää tähän pikkukännin päälle, siinäpä kymysys, hatseja on vaan yhdet, piriä on vissii n.5nokat... Hmmm...

edit. olen siis lomalla p-savossa ja lisää ei saa mitn ku en tunne täält ketään...
edit2. kaipa mä ne savut...