Vieläkö vanhat sotaratsut lukevat foorumia?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
gaia
Kameleontti
Posts: 712
Joined: Sun 29 Oct 2006, 04:26

Vieläkö vanhat sotaratsut lukevat foorumia?

Post by gaia »

Niin :) Itse kirjaudun ehkä 1-2 kertaa vuodessa nostalgisoimaan vanhoja postauksiani ajoilta kun päihteiden käyttö oli vielä melko viatonta. Bentso & buprekoukun riepoiteltavana ollut itse viimeiset 10v, bentsokoukussa reilu 13 vuotta. Nyt tosin bentsojen alasajo menossa ja kohta pitäisi hypäyä nollille. En niinkään pelkää vieroituisoireita vaan sitä ettei ole niitä bentsoja laskuvarjona kaikelle negatiiviselle.

Heh, enpä muista koska olen viimeksi aloittanut langan täällä.
Vai toimiiko?