Noniiin nyt +16:00 ja ei jaksanut silloin miettiä liioin. Nopeasti alkoi raaka rometori rytisemään vatsassa, paskonta-aste oli huima. Hyvin pelasi, lähettämieni viestien mukaan olin 20-23 ollut poissa pelistä, bodyloadinkin takia. Muistamani mukaan kuuntelin musiikkia, kun sänky alkoi heilua. Sitten sänky lähti silmät kiinni Kehä I:tä Leppävaarasta Käpylään ja takaisin. Sitten mietin, hohhoo, että LAHTEEN sitä voisi lähteä. Noh, menin yliääninopeutta Lahdenväylän ees taas. Sitten aloin nousta ylöspäin ja leijuin taivahalla. (ja sänky leijutti minua kappaleen fiiliksen ja biitin mukaan ylhäältä alas, kuin upea vuoristorata. Hienoja värejä myös näkyi, kontrasti 100 tyyliin.
Ymmärsin tripillä (tai luulin) elämän olevan eri tasoilla, ja kun on täällä valmis esim. rajulla tripillä, pääsee toiseen todellisuuteen josta ei voi alamaailmassa tiedä. Kaikki pyörii meikän ympärillä ja kaikki on omaa kuvitelmaani. Elämä on yksi trippi. Kaverilleni sanoin näin viestillä:
"Olet kadonnut trippiin" "Tule toiseen maailmaan" "OLEN KUOLEMATON" ja "67J" ja myös hieno aforismi "Olen haamu, en huume"
Noh, siinä eestaas pompittuani laskut ja sekavana nukkumaan. Ihana trippi, hintaa tuli 15.70 ja jatkuva ripuli.