Midatsolaami "oikein" käytettynä tutkiskelua.!! MUUTTUI: SEQASIN GUIN SOPULI!!!

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
NatiHero
Kameleontti

Midatsolaami "oikein" käytettynä tutkiskelua.!! MUUTTUI: SEQASIN GUIN SOPULI!!!

Post by NatiHero »

Sain edullisesti levyn Flormidaleja eli 15mg midatsolaamia per nakkula.

Nyt tarkasti 15min sitten nielasin iha sellasenaa kokonaisena yhden. Kun hyppäsin bussiin. Siinä 10min kohdalla aloin huomaan vaikutukset ekaa kertaa tuntuvan ja siitä nyt noussyt 7min lisää ja huomattavasti vahvistuu tasasta tahti minuutti kerrallaan. Nyt on jo oikeesti hyvä olo, enemmän kuin odotin. Pohjilla 8h sitten vedin semipaskaa vauhtia niin joutunut tässä paljon seilaan niin syvempää rentoutusta toivoin vaikutus olevan ja sehän ajaa asiansa tässä vaiheessa oikein hyvin. Kirjoitusvirheitä meinaa tulla välillä, mut ei mitenkään yliyövä vaikutus niihin.

Nyt meen hakee metadonit klinikalta ja sit oottelen et lääke tekee tehtävänsä (terveeksi ja korjaa tätä lievää ryytymystä poreen vaikutuksehiipues ja joutunut yöllä dallaa pari turhaa reissua niin ei iha parhaat olot enää, vaikka vauhti taustalla vielä vaikuttaa, oikeestaan just sopivasti et jaksaa nää pakolliset jutut täs juosta hoitamassa.

Kirjoitan päivitystä ku pääsen toho klinikalle, eli tarina jatkuu. 30min päästä.

Edit: klinikalta lähdinkin sitten suoraan säätämään lisää settiä. Ensiksi hain 3,5g huippu hyvää Jack Herer nuppua. Sitä polteltiin tuhdisti samalla kun ne aiemmat Flormidalit kolisi todella kovasti. Olin ite siis syönyt 15mg ja n. 1h myöhemmin toisen 15mg. Aivan ihanan rentoutunut ja pehmonen olo ja mieli oli taivaallisen tyyni ja avoin, nautin jutella jengin kanssa klinikalla (enkä ollut vielä niin hyvissä, että se olisi näkynyt mun ulkoisesta habituksesta). Sit kämpille polttaan kunnon pajarit kun midatsolaami alkaa vaikuttaa jo todella vahvasti. Näihin aikoihin alkoi tulla muistikatkoksia siellä täällä. Kaveri joka saman setin oli ottanut niin mm. Kysyi varmaan 20krt aina uudelleen et: "joko me haettiin sitä kukkaa?" Heh...

Noh muija livahti hakeen 1,5g oikeesti jo pätevää amfea. Eka 1g 3:een osaan joka pärähti aivan pirun kivasti. Sit keskikokoiset paukut ja joku 1,5h myöhemmin loput 0.5 3een pekkaan muijan ja meidän frendin kanssa. Vauhti antoi boostia nauttia kerrassaan mahtavasta päivästä.

Sit viel pikapaukut ennen kuin lähdin hakemaan 10kpl suomi rilluja.

Bisnekset hoidettu, niin itse nappasin 4mg rivaa nassuun samantien kun pussin sain käteen.

Seuraavaksi huomattiin että rivat wörkkii oikeesti tosi muikeesti pirin päälle, mikä yllätti.
Tässä vaiheessa iltapäivällä päätettiin frendin kanssa hakee 0.7 salmari 30% ja alkaa sippaileen. Alkoholi kolahti ihan hiton hyvin rillujen päälle. Rauhallisesti ollaan juotu, just sellanen tosi jees ja rento chillailu humala. Täydellinen loppu täydelliselle päivälle. Tosin kohta olisi tarkoitus nussia vielä muijan kanssa, mut luulen että se tulee olemaan oikeesti vitun jees!

Huomenna aamulla otan metadonit ja aamulla Flormidaleja 2x15mg niin että ajoitan nousut samaan aikaan. Jonka jälkeen meen hakee apteekista 21x30mg opamox. Aivan helvetin hyvä meininki ollut tänään ja huomenna näyttää jatkuvan samalla asenteella.

Ollut tajuttoman vapauttavaa olla rento oma itsensä ja nauttia siitä että pystyy sosialisoida, otettiin valokuvia tänään paljon, itekin yllätyksenä itselleni halusin saada kauniita muistoja tästä päivästä.

Kaikin puolin ollut ihan mahtavaa, mutta oikeasti eniten on merkannut se et oon saanu viettää ihanaa rentoutuspäivää oman rakkaani ja ainoan oikean ystäväni kanssa. Korvaamatonta.

Kunnon sekakäytön juhlaa ollut tänään, ja se on ollut tosi jees. Vähän itsekontrollia esim. Juomiseen ja että käyttäytyy ihmisiksi. Niin jäänyt käteen aidosti todella mukava illanvietto :love: Oon tosi onnellinen tästä päivästä ja kiitän teitä jotka teitte tästä päivästä mulle erityisen, eli mun elämäni nainen sekä mun ainoa todellinen ystävä. Ootte mulle uskomattoman tärkeitä ja rakkaita.

Nyt kello on joku 19:45 ja oon just mukavasti kännissä, silti tunnistaen stimulantin vaikutuksen. Rivat rauhoittaa mieltä sekä kroppaa. Kaikki on juuri kohdillaan kuten pitääkin.

Olen tänään saanut käydä läpi valtavasti erilaisia olo- ja tunnetiloja, ajoittaen kaikki juuri oikein. Paljon mahdollista että teen lisäyksiä tms. Huomenna selvänä, mutta joka hetki on ollut tosi merkityksellinen.

Niiku vaikka kun avauduin frendille yhdestä tosi raskaasta aiheesta, mistä en oo osannut puhua kellekään. Auttoi helvetisti avaan omaa sisäistä solmua, ja oli huikeaa saada tietää että voin todella olla oma itseni, kaikkine vikoineenkin, ja oon silti oikeesti tosi hyvä heppu.

Opin tänään et oon tyytyväinen elämääni 1stä kertaa todella pitkään aikaan. Uusi asuinpaikka ja täydellinen koti, kaikki keskeneräiset asiat ovat kunnossa lopulta. Oon loputtoman onnellinen mun kumppanista, sillä en ihan oikeasti osaa kuvitella että olisin edes puoliksi näin onnellinen kenenkään muun kanssa kuin kohta virallisesti aviossa kanssani olevan uskomattoman naiseni.
Ja oon tosi introvertti persoona, oon super tyytyväinen et mulla on vain 1 aidosti luotettava ystävä, en todellakaan kaipaa tän enempää arjen sosiaalisen läheisten ryhmän lisäksi.

Nyt meen nussiin mun kuumaa tyttöystävää.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
NatiHero
Kameleontti

Re: Midatsolaami "oikein" käytettynä tutkiskelua.!! MUUTTUI: SEQASIN GUIN SOPULI!!!

Post by NatiHero »

Joo no nussittiinhan me sit melkein 3h, mitä helvettiä oikeesti :D kyllähän tollaseen kestävyyteen on pakko olla ylpeä itsestään. Se näemmä jo riittää että oon ottanut ainakin yhden tuntuvan annoksen virtaa päivän aikana, niin mulla on superpirikanki. Eli kun monesti pirikikkelillä tarkoitetaan sellaista rusinaksi kutistunutta mulkun irvikuvaa, joka on seurausta amppelin verisuonia supistava vaikutus. Mut meikällä menee just päinvastoin, riittävä amfe annos pitää huolen että on suorastaan levoton stondis päällä aivan helvetin herkästi!

Tänäänkin oli tullut juotua viinaa riittävästi, että vähän epäilytti nouseeko kanki vai ei.

Päivällä otettu amfeannos piti huolen että molemmat osallistujat seksisessioon jäivät kumpikin aivan helvetin tyydyttyneiksi, ja onnelliseksi!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil: