Ekaa kertaa yksin lappuja <3

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
ularpamuk
Tuppisuu

Ekaa kertaa yksin lappuja <3

Post by ularpamuk »

LSD trip

16:44 nielin lapun
17:26 ei havaintoja, värit korostuneet.
17:39 tuntuu joku
17:56 psykedelia tuntuu, hämmästelen, hymyilen, nautin, värit on isoja, ei näkö häiriötä
19:52 Olen nyt käynyt vaikka missä hahahah kukannut ja puhunut ruokaa, ymmärtänyt hävikin, ymmärsin rakkauden, ja sukupolvi-järjestelmän
kaikki KAIKKI on kiinni rakkaudesta ja sen puutteesta, huomiosta, jota me kadotetaan lääkkeillä,teknologialla,telkkarilla, kaikki kaipuu "olisipa kuin ennenkin" ajattelu
on illuusiota, ei ole enää sitä eikä tule, keskitä siis rakkaus ja tuotteliasuus, tehosi, tulevaan ja tähän hetkeen (jota ei ole olemassa) jokainen siivu me rakennamme itsellemme tulevaisuuden jonka haluamme, itselle ja muille rakkaille
on taas valtiolliset kriteerit ja säännöt mitä ihminen tarvitsee tai ei... eikä suoda apua jota tarvitaan, hämätään ja järjestelmiin jossa joku määrää kaiken tai jotkut määrää,.. mitä kukaan on toiselle sanomaan, olkoon titteliä tai ei.
tässä taistelee järki(rakkaus) / raha(pahan väline). oho

nyt ego kuolema lähellä :D
jes
eli kun heräät aamulla niiin miksi? jotta rakentaisit siitä päivästä näköisesi,oloisesi, ja nämä valtakäsitteet taas rajoittavat ja supistavat ihmistä, kuten alkoholi,bentsot..
THC LSD, MDMA, edelleen pelätään. THC onkin kimurantti ja se on vahvakokemus. LSD on rakkautta,LOVE.ymmärrät miksi täällä ollaan, että rakastetaan itseämme, kuka olen? minä en ole.
virtaavaa rakkautta ja tietoa oikeasta todellisuudesta, jota on vaikea ymmärtää tai ilmaista nykymaailmassa. LSD auttaa siihen. LSD auttaa minua ratkomaan pulmiani,
amfetamiinit auttavat minua keskittymään vakavasti aiheeseen analyyttisesti osallistuen.

bentsot auttaa sumentamaan minulta sen että pääni ei ajattelisi turhia negatiivisia asioita.
enkä muistaisi kaikkea sitä kaaosta päässäni.

alkoholi on minulle sitten ala-arvoisempi myrkky, sehän vaan tuhoaa sinua, saaden hetkellisesti olemaan ajattelematta mitä sanot tai murehtimatta.
sieltä pääsee pois teoilla joita voi nauttien ajatella ja siitä dopamiininsa poimia.

mulla on tää Charcot joka haittaa monia asioita, mutta antaa paljon. moni ei vaan tajua tätä energian puutetta ilman amfetamiinia
tosin amfe on itserakkautta.. itsekkyyttäää, tai apuväline...vaikea aihe,

jossain sanottu. jossain sanottu. jossain sanottu. jossain sanottu.

love and how to represent it is the key to we should all hold tight.

bye bye, i go offline now, hope u all are still there when im loggin bck :DDD sanoin toiselle todellisuudelle, virtuaaliseen maailmaani.

kaikki nämä nykypäivän laitteeet ovat siksi että se helpottaisi oloasi jotenkin.
sinun annetaan uskoa että noin ja näin.. tungetaan sinun patterniin
ettet itse miettisi, yrittäisi, sehän täällä on tarkoitus! rakkauden nimissä, olemme itsemme kuninkaita ja ohjaajia! omia elokuviamme elämme. <3
elämä on hankalaa. kaunista ihannoitavaa, mitä vaan haluat sen olevan. ohjaaja päässäsi sen päättää.

Mä en todella tiedä nyt sori säännöistä mitään mut julkasen tän tälläsenaan raakana.
"Once you realize no one really gives a shit about you,
you can become the person you want to be without hesitation and fear." -RB
ularpamuk
Tuppisuu

Re: Ekaa kertaa yksin lappuja <3

Post by ularpamuk »

niin vielä lisätäkseni, tuo tuli suoraan päästä ja painoin Lähetä nappulaa.. toivottavvasti en ole pulassa, tää taitaa olla mun ekoja postauksia D:
"Once you realize no one really gives a shit about you,
you can become the person you want to be without hesitation and fear." -RB