Ensimmäinen MDMA-kokemus (itseterapiointia)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Xerox
Tuppisuu

Ensimmäinen MDMA-kokemus (itseterapiointia)

Post by Xerox »

Sain haltuuni vihreän/kellertävän värisiä (paras kuvaus lienee limenvärisiä) suorakulmion muotoisia Rolls Royce -logolla varustettuja naksuja. Tarkoituksenani oli tyypata ekaa kertaa elämässä MDMA, aikaisempaa kokemusta minulla jo olikin haposta ja sienistä (noin kuuden tripin verran). Löysin Pillreportsista tarkan kuvauksen vastaavista naksuista, ihan Uudeltamaalta ja vajaan kuukauden takaisen testituloksen, jonka mukaan sisältö olisi sekä reagenssitestin että käyttäjäkokemuksen mukaan MDMA:ta.

Tästä rohkaistuneena tein kotinin mukavaksi valaisten sen kynttilöillä sekä valmistautuen uudenlaisella matkalle itseeni ja tunteisiini. Nautin alkuksi 2/3 osaa naksusta ja odottelin vaikutuksia. Ekat vaitukset alkoivat noin 45 minuutin kuluessa ja selkeästi "huumeissani" huomasin olevani noin reilun tunnin kohdalla. Redosetin loput naksusta noin 90 minuutin kohdalla.

Ja hyvin toimi! Todella miellyttävä kokemus. Istuin fabossa, koin valtavaa empatiaa ja tajusin omia tunnelukkojani. Sain välitettyä tärkeitä sanoja läheisille ystäville, oikeita sielun sanoja.

Kerrassaan upea kokemus ilman mitään negatiivisia vaikutuksia - untakin sain jo yhden aikaan yöllä ja nukuin oikein kelvolliset yöunet. Tässä vielä kirjaamiani vaikutuksia:

19:16 Otettu kaksi kolmasosaa

20:45 Nyt mennyt 1,5 tuntia. Vaikutukset erittäin selvät. Sellainen pakahtumisen tunne on selkein, vaikea keskittyä mihinkään hienomotoriseen kuten kitaran soittoon. Huh huh.
21:16 pakahtumisen tunteita
21:19 euforiassa jotain psykedeelien kaltaista, todella intensiivistä, selkeä overlapping zone näillä on
21:23 JUMALAUTA mikä huippu. jalkapohjat hikoaa paikallaan ja aivan totaalinen lämmön tunne kaikkea elollista kohtaan
21:25 erittäin positiivinen kuva itsestä sielullisella tasolla, minä olen oikeasti totuuden ihminen, en valheen. kuljen omaa polkuani, enkä likaa itseäni. olen vahva
21:31 HUH HUH
21:36 jos mä en nyt hilitse itseäni, niin tää on lähdössä ihan vitun lapasesta. päätin etten kirjoita X:lle.
21:37 tällä aineella on massiivinen terapeuttinen potentiaali
21:38 jalkapohjat kylmässä hiessä, olo kehossa aivan helvetin hyvä, todella skarppi, nopea ja euforinen
21:40 keho on kuin ilmaa, aivan helvetin hyvä oloa ja kaikki tuntuu todella skarpilta huh huh. Kaikkihan me vain halutaan rakkautta. Ihan jokainen. Tää on ihan saatanan yksinkertaista loppupeleissä.
21:51 liikuin edes vähän, ei VITTU miten tää on noussut nyt ylös. PÄÄ tuntuu kuin olisi laajentunut, iho sähköinen ja hikinen. Kaikki ajatukset ja jutut on kristallinkirkkaita, suoraan sielusta
22:03 tuntuu, että peak ois ehkä ohitse, tää on alaspäin nyt? tässä oli jotain samaa nousussa ja muussa kuin sienillä tulee, humisee vitusti ja vie ja sit ollaan siellä tillintallin ei saatana, ja WHUM, se on ohitse, täytetty
22:53 vitun niskajumi
22:59 markkinointiala, millainen pitäisi olla, että siitä pitää?
23:04 Radioheadin musiikkiin ei ole hyvä mennä, se ei tee hyvää
23:09 voi jumantsuikka oli kokemus, huh huh, oispa jatkunut vielä tunteja, pakko myöntää

Tarinaa olisi enemmänkin, mutta tuossa kenties ulkopuolisille parhaiten avautuvia paloja :)

Itseäni kiinnostaa hyvin paljon, se että miten amfetamiiniryhmän aineella on aivan selkeä ylimenokohta sen euforian kanssa mitä psykedeelit indusoivat. Molemmat antavat ns. "leuan" ja tuovat sellaisen jännän liskomaisen olon, jotenkin notkean ja velmuilevan. Kovimmalla huipulla huomasin myös kevyttä aistivääristymää tuijottaessani puhelintani kädessä - sen ääriviivat ikään kuin kevyesti hohtivat. Veikkaan, että käyttämäni annos oli jotain 150-210mg:n väliltä MDMA:ta.
Dexma
Moderator

Re: Ensimmäinen MDMA-kokemus (itseterapiointia)

Post by Dexma »

Siistii kun joku kirjoittaa trippi stoorin tällä tapaa. Sellaist aitoo seikkailumieltä tässä. Vaik tällein veteraanin kelaa vähän, että aaawwww. Mut siis :love:

Mun mielest madman terapeuttinen vaikutus tulee tosi hyvin esiin joskus just yksin ottaessa. Toinen tapa joka on hyvä niin jonkun seurustelukumppanin kanssa, mut esim jäbä menolla parin xanorin ja bissen kera niin aika.... homoiluks menee :D

Mut sit tos pariskuntienkin madma terapiassa niin just joku fabos viestittely voi olla parempaa, kun sit ei mene pelkäksi panemiseksi vain aletaan keskittyyn tunteisiin ja sanomisiin. Se jo, että joutuu sen kirjoittaan pakottaa tunteita enemmän läpikäymään enemmän. Se tekee hyvää.

Siistii