Minä 19v alkukesä pari vuotta sitten koko kevät meni kiskomalla deelejä dissoja MDMA:ta ja jatkuvasti juopotelles. Olin hankkinu 2 x 250mcg lappua LSD:tä ja otettii ne hyvän ystävän kans hänen asunnollaa joskus kello 14-15 molemmat yksi. Ei es haluttanu ottaa sitä lappua suorastaan pelotti set and setting oli iha vituillaan mutta pakotin ihteni siihen koska aattelin et näin on hyvä saaha ryyppyputki poikki ja asiat selväks mielessään. Nielaisin lapun kokonaisena veden kans koska aattelin et hitaammat nousut on parempi tässä mielentilas. Heti ku olin lapun nielassu sain tosi pahaenteisen fiiliksen selkärankaan ja tuntu lähtevän heti nousemaan. Kihelmöi ja jännitti noin puolen tunnin päästä alko värit kirkastuu ja näkökenttä vähän aaltoilla istuttii sohval oottelemassa vaikutuksia. Aloin jo tässä vaiheessa ahistua mielessä pyöri vaan pahat asiat ja itsetunto vaa mureni murenemistaa hyvän ystäväni seura alko ahistaa luultavasti siksi että en voinu olla luonnollisesti siinäku piti padota omaa huonon olon ja alkavan paniikin ryöppyä sisällee, koska kaverilla ei kovin paljoo kokemusta deeleistä ja syötin sille just 250mgc lapun ja en halunnu aiheuttaa mitää negatiivista sen trippiin. Mentii parvekkeelle röökille ja sitä polttaessa tuli semmone viimene niitti päähä et ''nonii nyt tää meni iha vituiks koko matka paras ku vaan keksit jotaki iha muuta mihi keskittyy ja sinnittelet vaa tän päivän (pakene pakene vittu juokse reaktio
Aikaa on kulunu suunnillee tunti vasta, mutta empä enää osannu mitää ton järkevämmi ajatella näkökenttä oli jo täynnä punasia pahaenteisiä kiemuroita ja alko tärisyttää. Kaveri sano ettei sil toimi ollenkaa koko lappu ja aloin viel kuumotella et oliks myyjä laittanu sen koko 500mcg siihe jonka mä söin. No lähettii sit pihalle kävelee ehkä tunti käveltii ympäriinsä ja keskityin vaa siihe kävelyyn ja skippasin vaa kaikki ajatukset tai siis en välittäny niist hoin vaa itelleni koko ajan mitää ei oo tapahtumas ei tää oo todellista se pakokauhu ja negatiiviset ajatukset vaa pakkautu sisälle. Käytii mun porukoilla siinä lähellä ku oli helkkarinmoinen jano ja join litran mehua melkei yhel kulauksella ja äkkiä takas ulos olo alko olla niiku painekattilalla joka on posahtamassa. Lähettii kävelee takasin kaverin kämpille se sanoo vielki ettei sillä toimi yhtää (aikaa on kulunu 3-4 tuntii) mut en usko sitä aattelen et sillä on varmaa suunnillee sama tilanne ku mulla mut ei sekää kehtaa sitä myöntää (oikeesti hänellä ei toiminu se lappu yhtää koko päivänä) siinä matkalla näkyy yks tuttu röökillä takapihallaan ja eka onnellinen ajatus koko päivänä ''nyt vois saaha bentsoja tai jtn ja loppuu tää helvetin helvetti'' mut eipä ollu mitää ku kävin kysäsemäs sain vaa lisää ahistusta ku piti viel käyä jonku selväpäisen juttusil.
Ku saavuttiin takas kaverin kämpille ni hetiku lakkas liikkumasta alko älytön tärinä ja sydämen tykytys en voinu olla paikollaa mentii röökille parvekkeelle istuin siinä ja tärisin se negatiivinen paska alko luoda ihan omaa persoonaansa mun sisällä ja tärisin koko ajan vaa enemmä mietin et kohta on nousut ohi sitte tää tasaantuu ei tarvi enää kauaa kestää mut sitte se alko moudostua joksiki ''demoniksi'' se padottu paska ja puhua mulle päässäni ''hehe nyt oot jo tässä tilantees ja kyllänä nää nousut viel ainaki tunnin kestää ootaha ku tulee huiput'' nyt alkaa mielen ja ruumiin hallinta pettää iha kokonaa. Kysyn kaverilta viel että eikse oikeesti toimi ollenkaa sanoo ettei kyl ainakaa huomaa mitää kysyn siltä että ''nyt on oikeesti paha pitäsköhä soittaa itelle lanssi et sais bentsoja tai neuroleptejä'' ''nii mä huomaan en osaa toho kyl yhtää mitää sanoo'' ''jos ei sul toimi ni ei varmaa haittaa jos lähen jonnekki iteksee olemaa jos kävis vaikka terveyskeskukses ruinaamassa bentsoja mahtaa olla pakko'' sanoo et mee vaa jos siltä tuntuu.
Meen pihalle ja kävelen ympyrää mietin et pitäskö nyt oikeesti mennä sinne terveyskeskuksee vai mitä tehä koko kroppaan sattuu vaikee hengittää sydän jyskyttää ja oon iha varma et sekoan lopullisesti jos tää saa jatkuu loppuun asti. Aattelen et iha vitun sama tässä vaiheessa minkä käyttörikoksen tai merkinnän saan pakko saaha tää poikki ja soitan mutsilleni et tulee hakee mut ja heittää terveyskeskuksee syyksi sanon vaa et vitun paha tilanne (en pystyny enää liikkumaa kunnolla sen tärinän ja tunnemyrskyn kans) no mutsi ajaa siihe ja lähtee viemää mua terveyskeskukselle kahtoo ihmeissää sitä tärinää leuan väpätystä ja psykoottista katsetta ja kysyy että mitä oon vetäny sanon hitaasti ja pätkivällä puheella ''LSD:tä mutta oot nyt iha hiljaa et voin pysyä rauhallisena tai sekoan'' tää päähä ja nyt näkökenttäänki muodostunu demoni vaa nauraa ''kato nyt ittees mitä teet hehe hyvä hyvä just niiku mä halusin'' saavutaa terveyskeskuksen pihaan ja alan saaha jtn sätkimis kohtauksia ja meinaan pöyrtyy koko ajan haukon vaa henkee ja yritän pitää ruumiin aloillaan ja olla välittämättä mistää mut ei se vaa onnistu enää mitenkää sätkiminen vaa pahenee ja se demoni tunkee jtn punasia neljöjä mun ruumiin sisää jotka alkaa siellä pyöriä ja tuottaa viiltävää kipua raajoihi ja alavatsaa tuntu iha oikeilta syviltä viilto haavoilta joku pieni unenomasuus vaa vähä puudutti sitä kokemusta.
Mutsi päätti ite soittaa lanssin siihe koska terveyskeskus oli kiinni mä vaa haukoin henkeäni sain niitä sätkimis kohtauksia ja yritin puskee jotenki omalla olemuksellani sitä demonia vittuun mun päästä, mutta mun energia meni vaa läpi siitä eikä vaikuttanu tuottavan sille ku jotai pieniä taukoja siinä neljöjen pyöritykses ja mun elämästä vittuilussa se kaivo kaikki asiat esii joita oon ikinä elämässäni katunu tai hävenny ja tuntu saavan lisää energiaa niistä. Se lanssi tuli ja mä en oikei pystyny puhumaa enää huusin vaa täyttä kurkkuu vastaukset kaikkii kysymyksii sen kidutuksen keskellä ja ne lähti viemää mua sairaalaa. Siinä lanssissa oli 2 hoitajaa molemmat kahto mua iha kauhistuneina ku tässä vaiheessa melkei lähti taju säännöllisin väliajoin siihe hyperventilointiin ja sitte alko aina koko kroppa sätkiä nii että koko sänky ei meinannu pysyy paikollaa. Demoni sanoo että ''nonii ooks valmis nyt tulee ne huiput'' ja se tunkeutu mun ruumiseen sitte pumppu alko tuntuu ettei kestä enää se hakkaaminen vaa paheni ja alko tuntuu että repeää koko elin tuntu iha oikeeta kipua rinnassa se oli erotettavis ku siinä ei ollu sitä unenomasta tunnetta seassa joka oli niis viiltelevis neljöissä. Loppu matka sairalaa oli vaa sitä että huudan kahta sanaa ''antipsykootteja'' ''bentsoja'' muute vaa jatku samat kohtaukset ja kivut ja toivoin vaa kuolevani oottelin et millo se pumppu lopultaki räjähtää. Saavuttii sairaalalle ja hetiku mut nostettii ambulanssista ulos sylkäsin älyttömän limaklimpin siihe pihalle se tuntu tulevan koko ruumiista ja se demoni hävis siinä samalla. Sisällä sain yhen 10mg diapamin ''vittu jee lohuttaapa enää tässä vaihees kerkesin jo kokee koko paskan ja oon varmaa hermoraunio loppuikäni ois es tappanu ku kerta piti tommone kidutus läpi käydä''
Onneks nukahin sen pamin avulla ku oli koko ruumis iha maitohapoilla muuten oisin iha varmaa valvonu koko yön. Aamulla ne pisti mut psykiatrin juttusille sanoin vaa että joo haluun kotii se oli paha trippi ja sillä selvä enkä halua mitää apua ja pääsin lähtemää poltin röökiä siinä pihalla sitte ja koitin hyväksyä tapahtunutta pumppu oli kipeenä 2 viikkoo ton jälkee ennenku alko helpottaa ja kesti vuosi toipua psyykkisesti kokonaa tosta, mutta nykyää ei es kaduta enää tosta muodostu kummiski sen vuoden aikana ehkä opettaivisin ja vahvistavin kokemus tähä asti (mahtava lahja suoraan helvetistä