ALD-52

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Black7343
Psykonautti
Posts: 59
Joined: Thu 25 Aug 2016, 04:36
Location: Savo

ALD-52

Post by Black7343 »

Joo,nakkasin yhden tuommosen blotterin naamaan sunnuntaina klo21,testimieles,kun toiset kehuu,toiset haukkuu. Alkuun vaikutti,et moka kävi eli vajaaks. Mutta tässä yön aikana olenkii todennu vähällä määrällä olevan oikein rentouttava. Kunnon stressin poistaja. Kirjoittaminen kyl tuottaa vaikeuksia eli tätä sepostusta olen korjaillut useampaan kertaan.

Taatusti parempi vaihtoehto joillekin mt-lääkkeille,kohtuudella. Lyhyt,ytimekäs analyysi,mutta helvetin työläs oli kirjoittaa.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.