4-Fluoro-Etyylifenidaatti

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
tRip
Moderator

4-Fluoro-Etyylifenidaatti

Post by tRip »

Image

Jahas.. Meigällä näemmä on taas cv:n kartuttamiskuuria pitänyt. Ollut pitkästä aikaa oikeestaan mielenkiintoista.. Nykypäivän tutkarit. mmmhh.. hmm.. mmh.

Joo. Eli niinkun tapanani on, otan selvää mitä kiduksiini kiskon, ja laadun takeeks on syytä tietää keneltä/mistä näitä boistelee näitä tutkari-chemejä. Sitä ei vaan voi olla painottamattta liikaa, et.. No, ensinnäkin mun mielestä suomessakin nykysin voi kuka tahansa aineensa testauttaa? maksaa varmaan suomenmaan ja sen kiertoradat, mut jotain 50-100e mitä nyt ymmärtänyt eri sourceista.

Mut.. Asiaan.

4fluoro-etyylifenidaatti.

Metyylin jokseenkin vammaisempi kaima.. Pistää helposti ajatuksen takkuamaan, ja muistin jotenkin hauraaks. .Sanat katoo matkalla, ja tekeminen jää puolitiehen kun fokusta ei oikein tahdo löytyä tästä aineesta, ellei tasan osaa omaa doseaan.

Mielenkiintoinen aine tää silti jokatapauksessa. Mitä parhaimmat flippailut ja ceparitilavajarit tällä saanut, kun .. jotain etäistä pyövelin kanss (mdpv) ei siis lähelläkään, mutta aavistukseltaan.

Saa toimimaan, saa siivoiltua.. Osaa sosialisoitua.. jos nyt vaan ei änkytys jossainkohti haittaaa.. mua ei ainakaan, lähinnä siks tää aine on niin mainio, kun tän kanssa saanut pitkästä aikaa parhaat naurut hyvässä seurassa, flippaillessa, muttei viellä mennä siellä truu flippereissä, mitä se silloin joskus oli esim. mdpv:n kanssa, kun jopa itse kun sanon, et oli kyl oikeesti aika rajoilla välillä tsygoosien ja psykoosien.

Ni tää on siitä ihan lastenleikkiä.

Höiritsevin ominaisuus taitanee olla ehkä juurikin se että se joku fokus tuntuu olevan vähintäänkin häilyvällä pohjalla. Eli Pirinkaltaisempi pyöveli. Toisinsanoen 4fluoro-,metyylifendaatin vammaisempi pikkuveli.

Ja laskut tästä kyl kans myös huomaa.. Joskaan... no annoksista riippuen, ei niihin nyt totaalisesti tarvi hajoilla, eikä edes laskuvarjoja availla. Mutta mulla kun on tapana kavuta doseissa sinne 50 ja yli milligrammojen, lähemmäs sataa kerralla loppuviimein (jossa ei siis ole todella järjen hiventäkään enää, älkää trippiä tässä kuunnelko, mä oon mä, ja tää on mun tyyli käyttää, löytää rajani aineelle.

Kolmet boostit päivässä vielä menee.. Sit alkaa olla jo todella tarvetta benjoille, ettei ihan psykooseissa pian haahuile ympäriinsä. Tai muutenvaan kiristä paikkoja tai päätä.

Aloittaisin itse sillä jollain hmm.. 15-20mg dosella tunnustellen miltä se tuntuu kropassa. 30mg aiheuttaa jo pientä levottomuutta/viipellystä/hääräilyä ja 50mg saattaa joko vetää tapin pohjaan ja alkaa vaan koomaa, tai sit duracel jatkaa virtaviiivaiena.

**

Kaikinpuolin samaan aikaan ihan käyttökelpoista chemiä itselääkintään, mut.. jotai häiriintynyttä täs aineessa on, et... ainut tapa ainakin omalla kohdalla nauttia lopulta tästä on vaan mennä mukaan siihen vajokkitilaan, kun laskut välillä vie vähän turhan kausas siitä hyvästä mitä se kokemuksena oli.

**

Todella kiehtova aine, mut.. en jatkoon äänestäisi, mutta todellakin.. "suomikuntoon-pulveria',! =) Toistaseks kukaan nyt ei tota pointtia tos kait ihan o hogannut, mut.. tää chemi on upee osoitus siitä, miten... joku aine voi kun voikin olla niin täydellisen hyödytön, mut kaikessa hyödyttömyydessään vallaton ja asiota muuttava.

KAndee välillä vaan flippailla hyvien frendien keskuudessa.

**

Metyyli- on se my drug of choise näistä 4-fluoroista. Tää on sen hetken kivaam sit lääkinnällisenä hetken jopa tosi jees, kunnes alkaa vaivaa se et.. .ääh,, on se metyylifenidaatti kyl lääkkeenä sit kumminkin parempi.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
SadPanda
LD50

Re: 4-Fluoro-Etyylifenidaatti

Post by SadPanda »

Tätäki tuli vedettyä 0.1g sample- En tiedä johtuko se siitä kokaiinista mitä olin vetänyt kun tämä ei toiminu sitten MITENKÄÄN hihaan. EN SAANUT MITÄÄN NOUSUJA,. en euforiaa. en yhtää mitään!!!!!!!!!

Ja lähde oli luotettava ja kyllä moni oli saanut tästä edes jotain.. Olisiko se ollut sitten kiinni kokaiinista ettei tämä tuntunut miltään? meni se 0.1g sample jollaki 4 vedoilla. En tuhlaa kyllä rahojani tähän. 4f-metyylifenidaatti oli sentää jotai. tää oli täyttä skeidaa :) EI Minulle. Mutta niinku trip sanoi aiemmin. > "Taas uusi kemikaali chemcv:seen" ! =D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
tRip
Moderator

Re: 4-Fluoro-Etyylifenidaatti

Post by tRip »

Nollaygös sample nyt meneekin bout kertadosella.. Mulle tää on suomipulveria.

Pistetään flipperiks koko touhu, ku ei täs oikeen tunnu olevan fokusta.

Sehän täs viihdyttävää onkin. 8) Flippailla huolel.. ku jos joku osais kertoo, mikä saa jonkun vaan flipahtamaan kieroon. ja kietoutuu sen viettelevään lumoon, massatsygoosiszegixis.. itkisin jos silmis paistais valo.. valon kajo, epätoivo..

Vaihtoehtoi pitää kansalle suoda. Kulmakuppilassarakennetaan ehkä yheistä enkelipatruunaa.

Chakruunaa ei voi vertaa helmen kimalteeseen. Kruuna vai klaava, flipperi vai järkigalleria.

Täs on järkee täs chemis. Suomi kuntoon, tällä. Jst tällä, ei kusetajanarkeilla.jatkeilla ja tsygyaineilla. xanoreilla ja akuuteilla panoilla.

Kanoilla on vapaa muna. Mun vapaus on ku kananmuna.

Chemiristilippumme vs. cheministiloppumme.

Täs ainees on se kummatki ja kaikki. piri ja fenidaatti. ääöö-alentuma, puhekupla.

**

Metyylis on järkee ja fokusta.. täs piripäistä kaaosta.

Turtles-kuori.. Klaari muori.

Liian nuori.. Medicseist tuli tutkarei, ja tutkareista medicsei..

Pfizerit sun muiden ylivalta alkaa olla lopus.

Chemit ottanu haltuun tän medikaalin meiningin.. ku lekurilta heru ku tsygootti antipaskoja, sääätöshokkirottuja..

Riivattuja, kiimasia, kimalaisen on mettä kohden lentävä.

Suomipulverit ja kaffe, pärisee ku mummimuorin ärsee keksikit vuodelta sota aika. Kyllähän niitä sit kisko ja kaffeis pärisi..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..