Trippailua, meni överiks.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
bilehile
Apteekki

Trippailua, meni överiks.

Post by bilehile »

Elikkäs tällänen aika hankalasti tekstiksi muutettava kokemus mutta yritän kuitenkin:

Noin 1mg happoa + noin 50mg 3meoPcp:tä nenään + hatsi = wtf.

Olin valvonu frendin kanssa pari yötä ja jostain syystä saatiin päähän että vois vähän trippailla. Tai miks ei sit kunnolla samantien? Noh ei muuta kun happotipat naamaan ja kunnon lainit 3meop:tä nokkaan. Pistetään musiikkia soimaan ja kääritään jointti. Kaikki alkaa jo liikkua ku päästään parvekkeelle hiisaan. Takas sisälle ja hetkinen... musiikki tuntuu hidastuvan ja hajoovan osiin jotka mä voin tuntea. Käyn sohvalle. Lähes kaikki mitä näen on visuaalia. Pahus taisin ottaa liikaa käy mielessä.

Seinä näyttää koostuvan laatikoista jotka liikkuvat kauas toisistaan ja paljastavat pyörivän tunnelin. Mä olen litteä. Tunneli tuntuu imevän mua itteensä. Samalla sieltä tulee arabialaisia kirjaimia. Koen irtaantuvani kaikesta. Vähän niinkun hajoisin osiin jotka lähtee erilleen. Painajaismainen sekavuustila, en tiedä kuka tai missä olen, vai onko mua ylipäätänsä olemassa.

Lopulta alan palata ymmärrettävään todellisuuteen. On jo aamu ja frendi on tehny jotain lohikeittoa? Meen ilmottaan että oon jo suht järjissäni. Sanat ei oikeen tuu suusta ja frendi toteaa että mä oon ihan jumissa ja vois tehä hyvää syödä jotain. Koitan protestoida mutta saan pakastekakun naaman eteen. Vittu kun hankala saada lusikkaa suuhun. Jätän kakun ja elehdin haluavani röökille. Olo ei enää kovinkaan sekava mutta todella hankala toteuttaa mitään minkä pystyy ajatteleen. Nonni ei tästä mitään tuu, ryynit naamaan ja nukkumaan. Nukuin yhtäkyytiä noin vuorokauden ja herätessä on lähinnä ihmettelevä olo.

Ei enää koskaan tohon malliin.
Takana loistava tulevaisuus.