Alkuun otin 250mg Tramalia ja 90 ml Codesan Compia. Alkoi tulla rento olo joten otin kaikki loput mitä löysin, eli 500mg tramalia ja 110ml Codesan Compia
-kesken kävelyn tupakalle vilkaisin ympärilleni ja huomasin olevani ihan jossain muualla. Baarissa. Hetken kuluttua huomasin että olen kotona. Vau. Kokeilin sydäntä ja se paukkaili kuten sen kuuluukin efedriinin alaisena paukkailla.
-nuokuin todella paljon, aina kun menin makuulle niin valveunissa mentiin.
-jos nousin tekemään jotain niin unohdin sen heti.Ajatukset katkeili kesken kaiken enkä tiennyt mitä olin tekemässä. Tätä jatkui koko illan.
-vessassa kävin paskalla ja lattialla näkyi joku helvetin outo ötökkä kävelevän minua kohti. Kokeilin liiskata sen mutta se oli vain tahra lattiassa. Koko vessa oikeastaan keinui.
-koneella ollessani näin hahmon joka muistutti kummitusta menevän vessaan. Tässä vaiheessa tajusin että Dolanin aiheuttamamia harhoja kyseessä.
-Säikyin aina oven avatessa.Tässä vaiheessa päätin että otan muutaman xanorin kun ei jaksa tätä delirium säikähtelyä.
Tosi mielenkiintoinen ilta. Ensi kerralla jätän Dolanin pois koska en tykkää tuollaisista delirium tiloista. Codesan Comp ja Tramalit ensi kerralla. On jo suuniteltu ensi viikoksi. Kaverille voisin heittää pari Dolania