Yskänlääke,kipulääkkeet ja lihasrelaksantit.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
XanTemNoct

Yskänlääke,kipulääkkeet ja lihasrelaksantit.

Post by XanTemNoct »

Elikkäs olin hankkinut pullon Codesan Compia (sisältää mm. kodeiinia ja efedriiniä) , kaksi liuskaa 50mg tramaleita ja Dolan lihasrelaksantteja.

Alkuun otin 250mg Tramalia ja 90 ml Codesan Compia. Alkoi tulla rento olo joten otin kaikki loput mitä löysin, eli 500mg tramalia ja 110ml Codesan Compia :) että tulisi oikein hyvä olo. Sitten otin Dolanin. Tämä lääke teki rentoilusta ja opioidirentoutumisesta tripin. En muista ajankohtia seuraaville tapahtumille mutta illan aikana

-kesken kävelyn tupakalle vilkaisin ympärilleni ja huomasin olevani ihan jossain muualla. Baarissa. Hetken kuluttua huomasin että olen kotona. Vau. Kokeilin sydäntä ja se paukkaili kuten sen kuuluukin efedriinin alaisena paukkailla.
-nuokuin todella paljon, aina kun menin makuulle niin valveunissa mentiin.
-jos nousin tekemään jotain niin unohdin sen heti.Ajatukset katkeili kesken kaiken enkä tiennyt mitä olin tekemässä. Tätä jatkui koko illan.
-vessassa kävin paskalla ja lattialla näkyi joku helvetin outo ötökkä kävelevän minua kohti. Kokeilin liiskata sen mutta se oli vain tahra lattiassa. Koko vessa oikeastaan keinui.
-koneella ollessani näin hahmon joka muistutti kummitusta menevän vessaan. Tässä vaiheessa tajusin että Dolanin aiheuttamamia harhoja kyseessä.
-Säikyin aina oven avatessa.Tässä vaiheessa päätin että otan muutaman xanorin kun ei jaksa tätä delirium säikähtelyä.

Tosi mielenkiintoinen ilta. Ensi kerralla jätän Dolanin pois koska en tykkää tuollaisista delirium tiloista. Codesan Comp ja Tramalit ensi kerralla. On jo suuniteltu ensi viikoksi. Kaverille voisin heittää pari Dolania :twisted: .
Last edited by XanTemNoct on Mon 27 Jul 2015, 19:43, edited 1 time in total.
frapathea

Re: Yskänlääke,kipulääkkeet ja lihasrelaksantit.

Post by frapathea »

Näissä kuuluu ilmoittaa kuinka monta lusikallista valahti illan aikana pöksyyn sulkijalihaksen rentoutumisen johdosta
XanTemNoct

Post by XanTemNoct »

frapathea wrote:Näissä kuuluu ilmoittaa kuinka monta lusikallista valahti illan aikana pöksyyn sulkijalihaksen rentoutumisen johdosta
ei yhtään :) . Eihän Codesanissa ole sorbitolia
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Miten yksi Dolan saa tripin aikaiseksi? 🤔
Vai toimiiko?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

gaia wrote: Sun 06 Nov 2022, 19:00 Miten yksi Dolan saa tripin aikaiseksi? 🤔

Taitaa aiheuttaa tässä kohtaa tarpeeksi hyvän verenpaineen alennuksen, että alkaa välkkyä silmissä. Toki tramali tohon komboon tolla annoksella kans aika huonoa. Jos joku haluaa korjata mua niin saa :P

Mut joo deliriumkuosihan tuo on. Ei näin :mrgreen:
dpi
Lepakko

Post by dpi »

Dexma wrote: Mon 07 Nov 2022, 13:52
gaia wrote: Sun 06 Nov 2022, 19:00 Miten yksi Dolan saa tripin aikaiseksi? 🤔

Taitaa aiheuttaa tässä kohtaa tarpeeksi hyvän verenpaineen alennuksen, että alkaa välkkyä silmissä. Toki tramali tohon komboon tolla annoksella kans aika huonoa. Jos joku haluaa korjata mua niin saa :P

Mut joo deliriumkuosihan tuo on. Ei näin :mrgreen:
Joo siis verenpaineet/ paineiden romahdus / epätasaisuus voi laukasta vaikka ja mitä.

En nyt jaksa googlailla mitä Dolan on, ei sillä tähän kommenttiin ole merkitystä.

Mutta liikaa ei kannata leikkiä verenpaineilla. Pahimmillaan verenkierto romahtaa (liikaa uppers&downers) - jota seuraa delirium ja pahimmillaan shokkitila.

Eli: verenpaineita nostavia, tasaavia ja laskevia kannattaa käyttää harkiten , eikä ainakaan kaikkea samaan aikaan ;)

Verenpainetta laskevat lääkkeet nimenomaa voi aiheuttaa sekavuutta ja disorientaariota.

Entisenä sekakäyttäjänä pidän tätä tärkeänä mainita.

Edit.

Ihan hauska lukea tällaisia, kun näistä tällaisista eksperimenteistä on jo pari vuosikymmentä:D
Keep It Unreal.