DMT

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
D.E.S
Kameleontti

DMT

Post by D.E.S »

Polte, humina, sirinä, mitä on olla minä?

Poltan seosta, jossa on Liaanin lehteä, tupakkaa, kannabiksen lehteä, ja DMT:tä. Maatessani alasti sängylläni, tunnen kuinka lähestyn varsinaista breakthrough:ta. Näen edessäni geometrisen, naurettavan yksityiskohtaisen pallon, joka on ikäänkuin kääntynyt sisäänpäin, koostuen eri värisistä säikeistä. Huomaan että voin tarkastella tätä "palloa" eri suunnista, jolloin pallon ympäristö ikäänkuin elää/kääntyy vaihtaen pallon säikeiden väriä/muotoa pitäen pallon kumminkin paikallaan. (itse asiassa näitä "palloja" oli tavallaan 3, mutta en voi selittää miten ne oli lätkäisty mun näkökenttään. Epäilen fysiikan lakien kumoutuneen. Jälkeenpäin ajatellen ne saattoi edustaa eri ulottuvuuksia.)

Menen syvemmälle, ja tunnen todella, todella vahvan naiseuden energian. Koen vahvoja näkyjä ehkä maailman feminiinisimmästä olennosta, ja opin kuinka koko kaikkeus on nainen; Kaunis elämän luoja. Tarvitsen naisen.
Näyt tästä jumalattaresta muuttuvat silmänräpäyksessä helvetin isoksi mustaksi käärmeeksi, joka sihisee kasvoilleni uhkaavasti. Nauran käärmeelle, ja ajattelen että totta kai. Hetken aikaa jumitan fraktaalimössössä, kunnes tajuan että käärme on naamani edessä edelleen, suu auki, ikäänkuin kysyen hölmistyneenä, että mitä helvettiä sä oikeen teet?
Tästä viisastuneena kömmin käärmeen suuhun (ryömin sekavana pitkin olkkarin lattiaa) ja kulkeudun koko matkan käärmeen vatsaan. Käärme näyttää mulle kaikki maailman värit ja muodot enkä voi muuta kuin ihailla herkistyneenä.

Makaan alasti asuntoni lattialla ja alan pikkuhiljaa palailemaan tähän todellisuuteen. Olen jälleen kerran kokemusta rikkaampi, ja tiedän mitä minun tulee tehdä.
"Taste