Mitkä ovat mielestänne parhaita boostereita kodeiinille?
Jotain on itse tullut kokeiltua:
Marzine: Eipä huomattavaa vaikutusta tai sitten tein jotain väärin.
Kofeiini: Uhh... en ole huomannut eroa.
Sirdalud: Tuntuu joskus jopa heikentävän.
Tizadinine: Siis mitä helvettiä, eikö tämän pitäis olla sirdaludin rinnakkasilääke? Jostain syystä ihan pienellä dosella tota (1-2mg) saan kunnon nuokkutilat. Harmi että on loppu.
Mustapippuri: Joskus tää on tuntunut kolahtavan ihan kunnolla. En tiedä onko ollut sitten placeboa vai ei.
Greippimehu: Ihan vaan kerran kokeiltuna voin sanoa että no effect.
Mitäs olette koenneet toimivaksi? Mitä reseptilääkkeitä ja kaikkein mieluiten mitä reseptivapaalääkkeitä/tuotteita? (En löytänyt samankaltaista threadia haulla, siirtää toki jos erehdyin)
Kodeiinin boostaus
-
Illuusio
Re: Kodeiinin boostaus
Miksei suoraan topicci vois olla "Opioidien boostaus?"
Pidän tosin todennäköisenä, että vastaava topicci löytyisi kyllä, mutta en nyt jaksa itse ainakaan etsiä.
No, tietenkin pysyy ytimekkäämpänä jos puhutaan pelkästä kodeiini boostauksesta, tosin -jos- opioidienboostaus topiccia ei ole, olisi tämä hyödyllisempi jos puhuttais kaikista opioideista eikä pelkästä kodeiinista.
Pidän tosin todennäköisenä, että vastaava topicci löytyisi kyllä, mutta en nyt jaksa itse ainakaan etsiä.
No, tietenkin pysyy ytimekkäämpänä jos puhutaan pelkästä kodeiini boostauksesta, tosin -jos- opioidienboostaus topiccia ei ole, olisi tämä hyödyllisempi jos puhuttais kaikista opioideista eikä pelkästä kodeiinista.
-
Dexma
- Moderator