Tästä nyt on parisen viikkoa aikaa kun sain hommattua muutaman namun. Viimeksi olen essoja nautiskellut n. 3v sitten. Kävelin myyjän luota kohti kotia hieman kaksinaisissa fiiliksissä. Toisaalta olin odottavaisen jännittynyt siitä miten herkut tulisivat toimimaan ja toisaalta hieman pettyneenä siitä mahdollisuudesta että nämä olisivat liiaksi jatkettua paskaa.
Käväisin kaupassa hakemassa muutaman keppanan ja röökiä ja painelin kotiin.
Muutama tunti myöhemmin kellon ollessa noin 6 illalla väsäilin savut ja nappasin ekan esson naamaani ja poltin pienet. Jointti toimi normisti ja jäin odottamaan E:n nousemista. Ensimmäiseen 30min. ei tapahtunut oikeestaan mtn. Siinä se meni musaa kuunnellessa ja töllöä tuijotellessa. Tiesin kyllä, että essojen kanssa kestää hetki mutta koska olen kärsimätön persoona vedin toisen napin naamaan. Siitä kului hetki kun alkoi tuntua mukavaa "väreilyä" pitkin kroppaa ja vitutus siitä että jos ei tavara toimikkaan katosi heti. N. 60min. Oli kulunut kun se odotettu tapahtui...
KOHAHDUS!!!!
Katselin musavideoita kun se tapahtui. Ensin musiikki alkoi kuulua paaaljon paremmin ja musa "tuntui" kovempaa. Laitoin valot pois ja verhot kiinni siten että ainoa valon lähde oli läppäri ja yövalo. Istuin alas ja tunsin kuinka syvä rauha valtasi minut samalla kun euforia ryöppysi päähäni. Rakastin itseäni, rakastin kavereitani, rakastin KAIKKEA! Jopa kusipäistä naapuriani.
Kun tuntoaisti oli herkimmillään kuvaan astui jäätävä panetus.
Hetken päästä summeri soi ja painelin hampaat kireenä avaamaan ovea. Mahdoin kuulostaa todella järkevältä kun sanoin 'Tervetuloa' leegot yhteen liimautuneina ja pupillit pullonpohjan kokoisina.
Seuraavien 3h tapahtumista en sano muuta kuin että erittäin intensiivistä ja sensuellia peuhaamista. God damn! Se oli mahtavaa!
Aamulla kun tyttökultani lähti töihin jäin itse kotiin keräilemään. Olo oli hyvä vieläkin vaikka olin jo laskeutunut maan pinnalle... tai niinhän minä luulin.
Erittäin upea kokemus tämänkertaiset namut. Heti kun lisää löytyy niin varmasti ostan.