Essot ja elävät pilvet

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
VLT
Karvakuono

Essot ja elävät pilvet

Post by VLT »

Päätinpä nyt kirjoittaa viimeisimmästä essokokemuksestani koska tekee mieli kertoa se joillekkin jotka ymmärtävät/voivat samaistua.

Tästä nyt on parisen viikkoa aikaa kun sain hommattua muutaman namun. Viimeksi olen essoja nautiskellut n. 3v sitten. Kävelin myyjän luota kohti kotia hieman kaksinaisissa fiiliksissä. Toisaalta olin odottavaisen jännittynyt siitä miten herkut tulisivat toimimaan ja toisaalta hieman pettyneenä siitä mahdollisuudesta että nämä olisivat liiaksi jatkettua paskaa.

Käväisin kaupassa hakemassa muutaman keppanan ja röökiä ja painelin kotiin.

Muutama tunti myöhemmin kellon ollessa noin 6 illalla väsäilin savut ja nappasin ekan esson naamaani ja poltin pienet. Jointti toimi normisti ja jäin odottamaan E:n nousemista. Ensimmäiseen 30min. ei tapahtunut oikeestaan mtn. Siinä se meni musaa kuunnellessa ja töllöä tuijotellessa. Tiesin kyllä, että essojen kanssa kestää hetki mutta koska olen kärsimätön persoona vedin toisen napin naamaan. Siitä kului hetki kun alkoi tuntua mukavaa "väreilyä" pitkin kroppaa ja vitutus siitä että jos ei tavara toimikkaan katosi heti. N. 60min. Oli kulunut kun se odotettu tapahtui...

KOHAHDUS!!!! :shock: ei terve! Eihän näin hyviä olekkaan! :D

Katselin musavideoita kun se tapahtui. Ensin musiikki alkoi kuulua paaaljon paremmin ja musa "tuntui" kovempaa. Laitoin valot pois ja verhot kiinni siten että ainoa valon lähde oli läppäri ja yövalo. Istuin alas ja tunsin kuinka syvä rauha valtasi minut samalla kun euforia ryöppysi päähäni. Rakastin itseäni, rakastin kavereitani, rakastin KAIKKEA! Jopa kusipäistä naapuriani. :mrgreen:

Kun tuntoaisti oli herkimmillään kuvaan astui jäätävä panetus. :P oli pakko laittaa puhelua tyttökaverilleni että tulisiko käymään... ei vastannut, soitin uudestaan, eikä vieläkään! Tässä vaihessa olin jo melkein menossa tuuppaamaan postiluukkua mutta onneksi muija soitti takasin ja lupasi tulla käymään. :love:

Hetken päästä summeri soi ja painelin hampaat kireenä avaamaan ovea. Mahdoin kuulostaa todella järkevältä kun sanoin 'Tervetuloa' leegot yhteen liimautuneina ja pupillit pullonpohjan kokoisina. :D heti ensimmäisenä tuli se kuuluisa "mitä sä nyt oot vetäny?" -kysymys, mutta onneksi hän on ymmärtäväistä sorttia ja nähtävästi ymmärsi mitä minulla oli mielessä.

Seuraavien 3h tapahtumista en sano muuta kuin että erittäin intensiivistä ja sensuellia peuhaamista. God damn! Se oli mahtavaa!

Aamulla kun tyttökultani lähti töihin jäin itse kotiin keräilemään. Olo oli hyvä vieläkin vaikka olin jo laskeutunut maan pinnalle... tai niinhän minä luulin. :mrgreen: istuskelin parvekkeella kuuntelemassa morning trancea ja katselemassa taivaalle kun tajusin olevani jälkihohteessa. Pilviä katsellessa koin jtn odottamatonta: ymmärsin pilvien liikkeitä ja sen että ne elävät täysin samanlaista elämää kuin me ihmiset. En saanut katsettani irti niistä koska niiden elämä oli niin kiinnostavaa. Yksi yritti kiusata pienempää pilveä ja toinen isompi tuli puollustamaan pikku pilveä (varmaan oli sen isä :D ). Näin myös paljon muuta sen 2h aikana minkä siinä istuin mutten muista kaikkea. Kun trancesetti oli loppunut menin sisälle ja vakuutuin että pitää varmaan mennä unille hetkeksi.

Erittäin upea kokemus tämänkertaiset namut. Heti kun lisää löytyy niin varmasti ostan. :) että semmoista..
Samppa87
Karvakuono

Re: Essot ja elävät pilvet

Post by Samppa87 »

Kuulostaa loistavalta :)

Itsellä toi paneskelu puoli ei oo essoissa oikein onnannut, kun meinaa olla vähän stondis ongelmia :/ Mutta sitten se suukottelu/pussailu halailu osasto on kyllä otettu haltuun :)

Enemmän kyllä bilepuolella olen "käytön" suunnannut :)

Mahtista kesää!
VLT
Karvakuono

Post by VLT »

On tullu itekki aikoinaa bilemielessä kans napsittua noita, mut on ne kyllä ihan yksinkin hyvää tavaraa. Jos siis nauttii rauhallisesta ympäristöstä. :)

Hyvää kesää myös sulle!
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Kyllä essot ja seksi on yks parhaita yhdistelmiä, ehdottomasti. Hmmmm...
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!