Noniin, eli tuossa jokin aika sitten olin matkaamassa viikoksi erääseen kylään, erääseen "asuntolaan" asumaan viikoksi.
Olin asunut asuntolalla jo edellisen viikon ja kävin viikonlopu yli kotona.
Noniin, sunnuntai ilta, olen astunut bussiin ja matkustamassa asuntolalle.
Kädessäni on levy 0,5mg xanoreita ja syön niistä kolme ja annan kaverille 3. Juon ne alas yhden 0,5l oluen kanssa. Saavun n.40min bussimatkan jälkeen perille ja olo on kevyt. Käymmä kaverin kanssa polttamassa kyykät ja hän tarjoaa minulle 4-5g päivänsinisiemeniä. Syön ne ja minulla on n.60 semilanceataa, jaamme ne ja syömme. Elikkä alla on 1,5mg xanoreita, 0,5l olut, sauhut, 4-5g päivänsinisiemeniä ja n.30 sientä. Avaan yhden oluen, käymmä polttamassa vielä bongia, kummallakin on todella raukea olo. Kaveri lähtee omaan huoneeseensa asuntolassa ja päätän mennä omaani.
Saavun asuntolan kolmanteen kerrokseen ja huoneeni on käytävän viimeinen. Lähden kävelemään käytävää pitkin kun se välähtää mielisairaalamaisena mutta samantien muuttuukin risteilylaivan hyttikäytäväksi. Oikeasti valko/harmaassa käytävässä näyttää nyt punaiselta ja tunnelmalliselta, kävelen hyttiäni kohden ja katson muiden hyttien kauniisti koristeltuja numeroita. Kuulen pienen säväyksen hissimusiikkia jossain pääni syövereissä.
Saavun huoneeseeni ja ilokseni kämppikseni saapuisi vasta seuraavana päivänä. Istahdan sängylleni ja nään kolme esinettä ympärilläni; kämppiksen sänky, verhot ja kaappi. Jään tuijottamaan kämppikseni tyhjää sänkyä joka yhtäkkiä alkaakin hengittämään ja liikehtimään, innostun ja vilkaisen verhoja. "Nehän aaltoilevat" mietin mielessäni, katson kaappia joka hieman tuijotuksen jälkeen alkaa paisumaan hieman, ehkä 10cm kun se kutistuu äkillisesti ja paisuukin taas vähän aikaa.
Tunsin suurta himoa mennä koskemaan niin ihanan ja vapaan näköisesti hengittävää sänkyä mutta päässäni alkoikin pyörimään erään ystäväni sanat dami matkan jälkeen "se sänky aaltoili nii kivasti mut heti ku menin koskee ni se lakkas ja hajosin, muista! muista muista! älä koske aaltoilevaan sänkyyn! se menee rikki!" joten päätän olla koskematta sänkyyn ja ihailen sitä 1,5m etäisyydeltä.
Minulla oli niin rentoutunut ja mukava olo että istuin 5tuntia sängylläni tuijottamassa näitä kolmea objektia, aika tuntui todella pitkältä muttei haitannut missään vaiheessa.
Poltan tavallisesti tupakkaa n.1kpl/h mutta tämän viiden tunnin aikana ei edes juolahtanut mieleeni käydä tupakalla joka oli omituista alkoholin ja sienten kannalta(niitä nautittua mieleni tekee kokoajan tupakkaa).
Nukuin alle 3tuntia ja oloni aamulla oli erittäin pirteä ja uudelleensyntynyt.
Paras yksintrippailu tähän mennessä.
Hienoa oli.
Omat kivat.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Re: Omat kivat.
Luulis, et noi xanorit vähentäis sienien vaikutuksia? Kun niitä kai käytetään esim. huonojen trippien rauhoittelijana? Vai oonko täysin hakoteillä?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Dagga
- Apteekki
-
skirtfeber
- Apteekki
Re: Omat kivat.
haha. arvaappaDagga wrote:Onkohan toi mahdollisesti Lapinjärvellä sijaitseva asuntola?
vähentäähän ne vissiinkin, eipä tuossa kuitenkaan ollu kun 1,5mg alproa.Tofupekoni wrote:Luulis, et noi xanorit vähentäis sienien vaikutuksia? Kun niitä kai käytetään esim. huonojen trippien rauhoittelijana? Vai oonko täysin hakoteillä?
--
onpas jotenki kämäne raportti :s
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Harold
- Kameleontti