Ikä: ~21
Paino: ~60kg
Annos MXP: ~random
Annos Cubensis: ~1,5g
16:20> Otan eyeballina mielestäni ihan tuhdin lainin methoxphenidineä, ei kirvele mitenkään pahasti.
16:26> Valuu nieluun. Päässä tuntuu värinä tai pikemminkin sirinä joka on tuttu bensan imppaamisesta ja MXE:n injektoimisesta.
16:28> "Tää toimii tosi nopeeta." Tuntuu että kurkkuni olisi voideltu eukalyptuksella.
16:43> Poltamme jointtia. Olen paperille näköjään tuskastellut kuinka olen ollut laiska kirjoittamaan tänä vuonna ja, panen merkille että kirjoittaminen on nyt "hävyttömän" vaikeaa.
16:48> Huomaan etten tunne enää sirinää vaan sen sijaan mulla on hieman känninen olo. Totean olevani pajareis, mikä haittaa varsinaisen MXP-trippiraportin kirjoittamista. "Kohta kaikkia suomalaisia seurataan älypuhelimilla." -Dazerc, "Paitsi niitä joilla ei ole älypuhelimia." -Hitler.
16:55> Kuulen ajatuksen lähes korvinkuultavalla desibelimäärällä ja nyt juon teetä.
17:01> Kuunnellaan AQF-levyä. Kerron dislikettäneeni facebookissa Necron sivun. Must tuntuu et hatsi ei sovi tän kanssa.
17:40> Massi-Lassista on tullut nyt Puukko Allun rumpusetti. Mun pää käy vähän hitaalla nyt... Koitan pitää tekstin asiallisena. Laitan silmät kiinni.
18:28> Buustit otettu jo jonkin aikaa sitten, ja nyt on tosi mukava olo. Mulle oltiin aikaisemmin kerrottu että tällä ei ns. holeta, ja voin alleviivaa sen vielä tässä kohtaa siten eten ainakaan dexmiin tai mexeen lähtisi vertaamaan. Nyt on sulava ja vikkelä olo. Kouristelua jaloissa tosin havaittu, saattaa olla yksilöllistä. Musa saundaa hyvälle, merellinen kohina on vitun jees kun kuunnellaan Paavoharjun Kevätrumpua.
http://www.youtube.com/watch?v=QRGKxuA6W6I
19:57> Kellonajan kirjoittaminen vaikeeta, dissosiaatioo ilman "vetoo".
20:13> Syön sienet. Tän raportin luonne muuttui siis täysin, mutta päätän jatkaa tilan päivittämistä paperille siitä huolimatta. Laitan levyn Dub Warriors soimaan. Oon kirjoittanut näköjään sanan "jonkinasteista" joka jatkuu: en nyt juuri osaa kuvailla oloani juurikaan. Kankea ehkäpä? Fyysinen olotila vaihtelee ja mindfuckia päässä. Silmät kiinni animoin musan tahtiin päässäni mm. moniulotteisia geometrisia kuvioita ja seksiä. Ahdistun suuresti hallitsemattomista ajatuksista joihin en halua samaistua, tätä on ilmennyt ennenkin vielä suuremmissa määrin, nykyään vähemmän.
noin 20:30> Lähden kävelemään himaan. Puhelimeni rätisee joten heitän sen menemään.
Saavuin kotiin vähän jälkeen yhdeksän hyvissä fiiliksissä. Jotka tosin vaihteli siinä sitten. Unet ja todellisuus sekoittui yhteen siinä kämpillä ja viimeinen merkintä on tehty 2:32, jolloin trippi oli pääosin laskenut pois. Mulla oli seuraavan päivän todella mukava afterglow päällä, joka jatkuu edelleen näin pari päivää matkojen jälkeen. En lähtis tätä muihin dissosiatiiveihin vertaamaan, ja tuntuu siltä että ilman sieniä olisi jäänyt vähän vajareiksi. Olin bluelightista lukenut että noin 80mg on hyvä doussi ja tuossa sitä meni kyllä reilusti enemmän. Testaan nyt tulevalla viikolla vielä toistamiseen ja saatan jatkaa tätä topikkia vielä sitten.
MXP x Sienet
-
getto
- Apteekki
MXP x Sienet
Last edited by Mushru on Sun 26 Jan 2014, 18:50, edited 2 times in total.
Reason: Topikki oli postattu kaksi kertaa, poistin toisen.
Reason: Topikki oli postattu kaksi kertaa, poistin toisen.
-
ferraari
- Karvakuono
Re: MXP x Sienet
Joo siihen asti meni suht hyvin raportti kunnes tuli sienet kuvioon
Mun mielestä selkeesti kirjotettu tuossa kombossa
Mulla tahtoo just toi hatsi laittaa ajatukset lentämään ja harhailemaan niin raportin teko on aina huomattavasti helpompaa kun on amfetamiinia veressä, se auttaa mulla.
Eikä tollasta komboa kannatais mun mielestä ampiaisella pilata ja varsinkaan jos ei sitä muutenkaan käytä.
Hyvää luettavaa ja sain kyllä selkoa ,,,syksyn sieniä odottaen. Mxe:stä tai mxp:stä en liioin perusta.
Mun mielestä selkeesti kirjotettu tuossa kombossa
Mulla tahtoo just toi hatsi laittaa ajatukset lentämään ja harhailemaan niin raportin teko on aina huomattavasti helpompaa kun on amfetamiinia veressä, se auttaa mulla.
Eikä tollasta komboa kannatais mun mielestä ampiaisella pilata ja varsinkaan jos ei sitä muutenkaan käytä.
Hyvää luettavaa ja sain kyllä selkoa ,,,syksyn sieniä odottaen. Mxe:stä tai mxp:stä en liioin perusta.
LEGALIZE IT