Mitä tehtävissä, kun opioidit eivät tuota oloja?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
container
Karvakuono

Mitä tehtävissä, kun opioidit eivät tuota oloja?

Post by container »

Terve.

Olen tässä viime vuosina testannut monet opioidit, kerron ainekohtaisista annoksista.

Kodeiinia viimeisin kerta vuosi sitten, 15 panacodia eroteltu+ neljä syöty, tämä tekee 570mg, ei juuri mitään efektiä. Kodeiinista en oikeestaan koskaan ole saant irti pahemmin mitään.

Tramadoli, kesällä 600mg pureskeltuna tuotti juuri ja juuri huomattavissaolevan pikku lämmöntunteen, muttei euforioita jne.

Buprea nokittanut varmaan parikymmentä kertaa, suurimmat doset alle 2,5mg ilman toleja , en oo mitään nuokkuja, valveunia tai muuta mainittavaa irti.

Myös oksikodonin kanssa sama homma, olen parikymmentä kertaa testannut ilmann kummempaa vaikutusta, annokset 40-80mg yleensä.

viimeisin komboni hitaiden parissa, 80mg oksikodonia, 10mg, diatsepaamia , 1mg alpratsolaamia, hittiä, ja fentanyylitöötit rektaaliin. Tämän kaiken jälkeen olotila lähinnä vähän savuinen, ei euforioita tms, mutta ei ollut kyllä yhtään kylmä.

Olen testannut myös metadonia, etyylimorfiinia ja jotain varmasti jäi mainitsematta.
Mikään opioidi ei tunnu antavan melkeen minkäänlaista oloa ilman jotain komboa.

Muilla samanlaista eroavaisuutta aivotoiminnassa?
Pohdintaa siitä, onko asiaan mahdollista vaikuttaa jollakin?

Kiitos, korjaan kieliasun kun olen jollain muulla kuin puhelimella :D
frapathea

Re: Mitä tehtävissä, kun opioidit eivät tuota oloja?

Post by frapathea »

Ai mitäkö tehdä? No älä vedä opiaatteja, jos ei niistä irtoa oloja? :roll: Miks niitä pitäis vetää?
container
Karvakuono

Post by container »

Niin no enpä oikeen vedäkään, mutta miettisin että onkohan keinoja millä pääsis tuntemaan miltä ne konttinousutkin tuntuu, mutta ivnä ei kiinnosta lähteä testaamaan.
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Jos ei komboilemallakaan lähde toimimaan niin ei ne varmaan vaan toimi sulla tai sit sul on vääränlaiset odotukset "opioidi-oloista".
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

En suosittele ja yleensäkkin tuo kombottaminen jarruilla on vaarallista ja monen miehen vieny hautaan..
Mutta jos turvallisesti ja fiksusti lähtee kokeilemaan niin testaappa ottaa vaikka 1mg buprea ja 300mg lyricaa :) Alkoholia elä mene tuohon pääle ottamaan.. muutenkaa alkoholia kannata juoda :D tai jos ei ole lyricaa saatavilla nii varovasti bentsoa ja jarrua vaikka 2mg xanoria ja 1mg bupreaäm:D emt..

Kyllä 2mg buprea pitäisi nuokuttaa ilman toleranssia.. tai sit sulla on tosiaan väärä käsitys opiaateista :P
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
container
Karvakuono

Post by container »

SadPanda wrote:En suosittele ja yleensäkkin tuo kombottaminen jarruilla on vaarallista ja monen miehen vieny hautaan..
Mutta jos turvallisesti ja fiksusti lähtee kokeilemaan niin testaappa ottaa vaikka 1mg buprea ja 300mg lyricaa :) Alkoholia elä mene tuohon pääle ottamaan.. muutenkaa alkoholia kannata juoda :D tai jos ei ole lyricaa saatavilla nii varovasti bentsoa ja jarrua vaikka 2mg xanoria ja 1mg bupreaäm:D emt..

Kyllä 2mg buprea pitäisi nuokuttaa ilman toleranssia.. tai sit sulla on tosiaan väärä käsitys opiaateista :P
no pari viikonloppua sitten 900mg lyricaa 1,5mg bupree ja joku 15 bissee ja 60mg opamoxia... Kyllä tolla kombolla meni muistikuvat varsinkin myöhemmältä illalta. Lyricoihin tolet aika korkeet nyt mutta toi bissen upottaminen sai kyllä vissiinkin olot buustaantumaan :D

Veikkaan itekin että odotan ehkä liikaa opioideilta, tai en oikeen osaa käsitellä niitä.. Voipi johtua siitä ettei edes kiinnosta nuokkua tunnista toiseen sohvalla silmät kiinni :D Nopeat ovat enemmän mua varten.
Pen
OD

Post by Pen »

Kai muistat relailla ja vaan olla, et esim. siivota jossain oksyissa? Vaiknojoo, joidenki mielest oksy piristää mut mulle se on enemmänki notkukamaa tyyliin morfiini tai heroiini, joskaan ei niin voimakasta. Buprekin oli ennen makoiluun mutta nykyään se on seurapäihteenä hyvä ellei combota bentsoihin että saa ne nuokut. Tramal taas on sitten se piristävä.

Tolla sun combollas on ihme ettei henki lähteny. Itse en uskaltais esim yli 2mg buprea ja 4mg xanoria/rivaa ottaa kerralla vaikka käytän parikin kertaa viikossa. Kun taas yksinään esim 4mg buprea ei oikein sano mitään. Combotessa 1 + 1 on 3 ellei 4.

Alkoa en suosittele koskaan, tosin se on kait siksi kun en siihen koske ja sitä päihteenä eniten "vihaan".
Personaes
OD

Post by Personaes »

Tosi kummalliselta kuulostaa. Samanlaista topiciahan on ollut muistaakseni ainakin ekstaasiin liittyen? Mihinköhän tuo sitten perustuu tommonen.

Ja tosiaan, jos et noilla käyttäkerroilla/komboilla ole oloja jarruista saanut, niin miksi tuhlata rahansa turhuuteen? Tuskin tulet oloja saamaan jatkossakaan, paskalla mäihällä vaan heität henkesi kun lähdet vetään överi annoksia/komboja vahvoja jarruja/bentsoja/jne.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Pen
OD

Post by Pen »

Saatko muuten ees huonoa oloa/nauseaa opiaateista? Vai ei yhtään mitään?
zero
Kameleontti

Post by zero »

container wrote:Terve.

Olen tässä viime vuosina testannut monet opioidit, kerron ainekohtaisista annoksista.

Kodeiinia viimeisin kerta vuosi sitten, 15 panacodia eroteltu+ neljä syöty, tämä tekee 570mg, ei juuri mitään efektiä. Kodeiinista en oikeestaan koskaan ole saant irti pahemmin mitään.

Tramadoli, kesällä 600mg pureskeltuna tuotti juuri ja juuri huomattavissaolevan pikku lämmöntunteen, muttei euforioita jne.

Buprea nokittanut varmaan parikymmentä kertaa, suurimmat doset alle 2,5mg ilman toleja , en oo mitään nuokkuja, valveunia tai muuta mainittavaa irti.

Myös oksikodonin kanssa sama homma, olen parikymmentä kertaa testannut ilmann kummempaa vaikutusta, annokset 40-80mg yleensä.

viimeisin komboni hitaiden parissa, 80mg oksikodonia, 10mg, diatsepaamia , 1mg alpratsolaamia, hittiä, ja fentanyylitöötit rektaaliin. Tämän kaiken jälkeen olotila lähinnä vähän savuinen, ei euforioita tms, mutta ei ollut kyllä yhtään kylmä.

Olen testannut myös metadonia, etyylimorfiinia ja jotain varmasti jäi mainitsematta.
Mikään opioidi ei tunnu antavan melkeen minkäänlaista oloa ilman jotain komboa.

Muilla samanlaista eroavaisuutta aivotoiminnassa?
Pohdintaa siitä, onko asiaan mahdollista vaikuttaa jollakin?

Kiitos, korjaan kieliasun kun olen jollain muulla kuin puhelimella :D
hehe, meikälle kans tärkeä ja aina niin ajankohtainen aihe jota kukaan ei taho uskoa vaan laittaa tolejen piikkiiin tms. mulla aikoinaa toimi opioidit, bentsot jne ihan normaalisti mutta muutama vuos sitten muuttui pikkuhiljaa, en tiedä miksi. ei mullakaan 4mg subua tuo mitää notkuja tai mitään, ellei siihen kombota isoja määriä bentsoja ja/tai sopivasti alkoa ja/tai lyricoita ja/tai muuta, eikä muutkaan. toimii huonommin viikottain otettuna 4mg kuin esim. 2mg koukussa ollessa aikoinaan päivittäin otettuna. miettiny että gaba-reseptoreis varmaan jotai vikaa kun tarvii johonkin niistä siellä vaikuttaviin hirveitä annoksia, syytä en tiedä mistä paskaks ois voinu mennä, maassa on kyllä muutama kerta pahasti potkittu päähän mutmut.. tiedä sitte.
Pen wrote:Saatko muuten ees huonoa oloa/nauseaa opiaateista? Vai ei yhtään mitään?
näitä tulee kyllä, välillä tuntuu ettei muuta tulekaan. kiinnostaisi tietää mikä on vialla, voiko asiaa korjata jne. mutta tunnun olevani jo luovuttaneeni asian suhteen..
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
container
Karvakuono

Post by container »

Pen wrote:Saatko muuten ees huonoa oloa/nauseaa opiaateista? Vai ei yhtään mitään?
Bupre kyllä pistää oksettamaan, ainakin tolla viimesimmällä kerralla havahduin aamulla laattaamasta setit pitkin seiniä :)
Muista oppareista ei oo tullu ees tota huonoo oloo, paitsi conteista tietty joskus morning-after hedari :D
Velho
LD50

Post by Velho »

container wrote:
Bupre kyllä pistää oksettamaan, ainakin tolla viimesimmällä kerralla havahduin aamulla laattaamasta setit pitkin seiniä :)
Muista oppareista ei oo tullu ees tota huonoo oloo, paitsi conteista tietty joskus morning-after hedari :D
Joo joskus itselläkin tullut ns.opioidi krapula seuraavana päivänä mut pakko kysyä et mitä sä niiku haet ylipäätää opioideilta? et onko se mitä hakee ja mitä saa ni millä tavoin yhteyksissä toisiinsa :left:
Pen wrote: Tolla sun combollas on ihme ettei henki lähteny. Itse en uskaltais esim yli 2mg buprea ja 4mg xanoria/rivaa ottaa kerralla vaikka käytän parikin kertaa viikossa. Kun taas yksinään esim 4mg buprea ei oikein sano mitään. Combotessa 1 + 1 on 3 ellei 4..
On itekki monet kerrat tullut kombotettua alkoholi+bentsot/lyrica+opiaatit/opioidit sekin käsittääkseni on suht henkilökohtanen juttu en siis väitä että se järkevää on mutta itse saanut parhaimmat olot juurikin noilla kombinaatioilla eli siis tämä on vaan minun kokemus enkä suosittele kenellekkään tuota komboa jollei oo valmis hyväksymään riskiä ettet nuokuista enää herääkkään :roll:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Omal kohdalla pelkästään koni ja fentanyyli on antanut kunnon euforisen tunnelman.

Buprea olen kiskonut varmaan puoli vuosikymmentä tässä. Ikinä en ole notkua saanut ilman kunnon kukkasavuja, ja enää en saa edes Oksikodoni+kukka combolla
muuta irti kun että pystyn toimimaan ja olemaan ilman paniikkikohtauksen poikasia, edes bentsot ei vie näitä ahdistuskohtauksia. Pelkästään opiaatit.

Tuumailen näin container että odotat jotain ihan muuta niiltä mitä ne oikeasti antaa...ja hyvin yksilöllistäkin se myös on. Ollaanhan me kaikki YKSILÖITÄ.
Hi..!
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Musta8 wrote:Omal kohdalla pelkästään koni ja fentanyyli on antanut kunnon euforisen tunnelman.
Itselläni taas fentanyyli on ollut vähiten euforisoiva täysagonisti, jos edes buprea euforisempi eikä ole ollut edes annoksesta kiinni.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Musta8
Lepakko

Post by Musta8 »

Petri6 wrote:
Musta8 wrote:Omal kohdalla pelkästään koni ja fentanyyli on antanut kunnon euforisen tunnelman.
Itselläni taas fentanyyli on ollut vähiten euforisoiva täysagonisti, jos edes buprea euforisempi eikä ole ollut edes annoksesta kiinni.
Juuri näin! Kuten kaikki tietää, me ollaan yksilöitä jokainen niinkuin mainitsin! :)
Hi..!