N,N-DMT breaktrough

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
RCLeonard
Karvakuono

N,N-DMT breaktrough

Post by RCLeonard »

Aluksi haluan heittää propsit deckardille dimetyylitryptamiinin erotteluohjeista. On hyvä, että pyrit ilmaisemaan kyseisessä triidissä yhdisteen olevan todella vahva hallusinogeeni, ellei jopa portti johonkin, minkä ihmiskunta on unohtanut kauan aikaa sitten...
deckard wrote: Laittakaa turvavyöt kiinni koska tää on kovaa kyytiä, multiversumin kovinta kyytiä.

Mustakin on nähtävästi tullut joku vitun dmt-hippi.. eli melko vaarallista kamaa tää on.

Koitin tuota jokaisessa elävässä organismissa esiintyvää ja kuoleman aikana aivoihin syöksyvää kemikaalia pari päivää sitten. Taustalla on ollut pari mietoa happokokemusta ja sieniä olen syönyt jos jonkin verran.

Ensin latasin vaporisointipiippuuni (Vapor genie) pienen määrän tuoretta, vahamaiselta tuntuvaa ainetta. Määrä oli ehkä 15mg:n luokkaa. Höyrystin sen keuhkoihini ja tunsin välittömästi todella vahvan bodyloadin ja häilyviä mutta ei selkeitä visuaaleja saattoi nähdä vilaukselta.

Petyttyäni hieman aluksi vaikutukseen, höyrystin toisella kertaa suunnilleen 20-25mg. Tämä oli vain vajaa puoli tuntia ensimmäisestä höyrystämisestä, joten olisi varmaan pitänyt odotella hetki, sillä luin jostain että vähintään tunti on hyvä pitää väliä. Aine toimi taas samalla tavalla, vahva bodyload muttei mitään ihmeellistä. Aloin jo hieman turhautumaan. Hain netistä enemmän tietoa DMT-kokemuksista ja törmäsin triidiin eräällä ulkomaalaisella foorumilla, jossa keskusteltiin DMT "breaktrough":sta. Triidin luoma yhteiskuva oli lähinnä se, että kun se tulee vastaan, tiedät sen aivan varmasti.

Illemmalla ystäväni tuli kylään ja koitti suunnilleen saman määrän, raportoiden samanlaisesta kokemuksesta. Kun hän palasi normaaliin olotilaan, hän siirtyi toiseen huoneeseen, joten jäin yksin. Tämän jälkeen latasin suhteellisen huolettomasti mittaamatta pesän pohjalle itselleni annoksen. Veikkaisin, että siinä olisi ollut suunnilleen 50-60 mg. Puhallettuani DMT-höyryn ulos huomasin mukana tulevan näkyvän savun suuren määrän, mikä poikkesi aiemmista hiteistäni. Tiedättekö sen tunteen, kun on nousemassa vuoristorataa ylös ja juuri ennen tiputusta sinua alkaa kaduttamaan? Sellainen tunne valtasi kehoni, mutta kaatuessani sängylle tiedostin että on aivan turha laittaa vastaan ja että nyt taidetaan mennä ja lujaa!

En ole varma suljinko tietoisesti silmäni. Näkökenttä täyttyi sekunneissa ERITTÄIN intensiivisistä fraktaaleista. Säikähdin huomattavan paljon, kuten varmaan kaikki mennessään ensimmäistä kertaa DMT-läpimurron vaikutuksen alaisena tällaista kuvaamatonta pakonopeutta pois tietoisuudestamme. Päätin kuitenkin rohkaistua ja ottaa kaiken vastaan mitä tulee, vaikka luulinkin todella että olen kuolemassa. Joku tai jokin tuntui koskettavan päätäni ja kuiskasi naisäänellä: "Älä pelkää."

Kropassani tuntui hurjaa pistelyä ja kohta en enää ollut kehossani lainkaan. Olin matkustanut maailman laidalle ja näin elämäni ensimmäistä kertaa ENTITEETIN! Kutsuttiinpa sitä sitten DMT-kuninkaaksi, tontuksi, enkeliksi tai jumalaksi, se oli siinä! Ja se oli olemassa! Ja se oli minusta irrallinen ja riippumaton olento, keskellä fraktaaleista muodostuvaa kuutiota, tanssien ja iloiten! Se oli väreistä muodostuva silhuetti, jolla oli pää ja kädet sekä jalat. Se kertoi luovansa maailmaa ja tunsin itseni etuoikeutetuksi tavatessani tämän entiteetin. Hän rohkaisi minua ja kehoitti olemaan pelkäämästä. Taisin kysyä siltä, että olenko kuollut. Se vastasi kieltävästi ja sanoi, ettei aikani ole vielä tullut. Tämän jälkeen poistuin kuutiosta ja - muistikuvani ovat kylläkin hatarat - aloin todennäköisesti tulemaan maan pinnalle. Muistan matkan aikana ystäväni tulleen kysymään minulta jotain ja tunsin tiedostavan sen etukäteen, sillä vaikka olin silmät suljettuna, kykenemätön liikuttamaan itseäni, varauduin jollain tavalla vastaamaan "Ole hiljaa", ja vastasin sen. Visuaalit jatkuivat intensiivisinä, mutta olin takaisin kehossani ja tunsin häviävän hetken aikaa suurta hämmennystä palaamaani maailmaa kohtaan.

Hetken aikaa tämän jälkeen aloin nauramaan hulluna ja pyörimään sängyllä. Olin juuri tullut takaisin jostain AIVAN helvetin kaukaa ja nähnyt entiteetin. Oloni tuntui niin etuoikeutetulta, että purskahdin itkuun. Aivan kuin olisin saanut nähdä jotain ihmisiltä salattua. Makoilin sängyssä joitain kymmeniä minuutteja, sillä olin todella voimaton jonkin aikaa. Mutta olin palannut ja iloitsin siitä.

Tämä ei tosiaankaan ole mikään perjantai-illan bilepäihde vaan aine, jolla on käsittämättömän paljon potentiaalia. Siihen kyytiin tuskin voi valmistutua kunnolla millään vaan se pudottaa sinut jokatapauksessa perseelleen ja puhaltaa sinut tästä maailmasta äärettömyyksiin kuin jonkun mitättömän roskan, oli sitten kuinka hyvät valmistautumiset tahansa alla.
RisThor
Psykonautti

Re: N,N-DMT breaktrough

Post by RisThor »

Olipas hyvä tarina, todella hyvin osasit kiteyttää asiat ja muutenkin mukava lukea! Itsekin olen tuota kyseistä substanssia etsiskellyt, mutta eipähän ole sattunut vastaan.
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Tosi hyvä tarina :) tälläistä kun pääsisi itsekkin kokemaan.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Tervetuloa hyperavaruuteen. :mrgreen:

Tästä tulee hieman mieleen omat ensikokeilut, jotka muuttivat elämäni...

DMT:llä on potentiaalia saada sinut muuttumaan ihmisenä huomattavasti. Sillä voi kokea asioita, jotka koettuaan ei enää voi olla entinen itsensä... Itselleni se oli tie oman itseni löytämiseen, kuin olisin koko elämäni ollut joku muu.

Se mahdollistaa kaikkien fyysisten aistimusten kokemisen - kauneimman koskaan näkemäsi naisolennon kanssa fyysisen kanssakäymisen, mutta myös ne käärmeet ja tarantellat jotka kiipeilevät päälläsi kunnes syövät sinut elävältä. Puhumattakaan täysin todentuntuisesta matkailusta toisissa todellisuuksissa.

Sillä saatat kokea elämäsi uskomattomimmat - mutta myös kauheimmat - kokemukset. Onnea matkaan...
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Vautsi. Ei oikeen muuta voi sanoo. Kuulostaa joltakin ihan niin eri maailmalta kuin mitä oon itte tattien kanssa päässy kokemaan. Just jotakin tällästä mä haluaisin kokee. Pääsis niin paljo diipimälle tasolle ittensä kanssa. Ja pakko kyl sanoo myös että todella hyvin kirjoitettu trippistoori ainakin meikäläisen mielestä! :up:
Periaatteet perustana, totuus selustana.