Koitin tätä kyseistä huumausainetta nappulamuodossa 2012 kesällä ensimmäistä kertaa. Tätä ennen en olisi ikinä uskonut, että kokeilisin jotain tällaista.
Ennen olin poltellut pilveä runsaasti enkä pitänyt sitä niin-ikään "huumeena" ja hyppy uuteen aineeseen oli iso asia minulle. Piriä olin kokeillut kerran,
mutta tämä energisyys/yliaktiivisuus ei tuntunut yhtään sen kummemmalta kun olisin selvinpäin ollut.
Kaverillani oli jokeri, jolla oli kuulemma dänkkejä naksuja. Ne olivat harmaita timantteja ja sain täydet suositukset, että kyllä pärisee.
Ostimme kavereiden kanssa 2 per naama, ja kaverini jotka olivat jo muutaman kerran kokeilleet, olivat ihan innoissaan. Ilmapiiri oli normaali,
kaikki pölisi samaan vanhaan tahtiin mitä kavereiden kanssa ennenkin, mutta ilmapiirissä oli kuitenkin jotain erilaista ja siitä huomasi,
että tänään tapahtuu jotain, jotain maagista.
Emme malttaneet pysyä enään housuissa ja katsoimme kelloa jatkuvasti. Sana "pärinä" toistui vain useammin ja useammin ja kohta kello olikin
jo sen verran, että baari kutsuu. Lähdimme sitten kaverin autolla paikalliseen bile mestaan, papereita näyttäessä jännitti vaikkei mitään ollut vetänyt.
Olihan minulla ekaa kertaa päällä muutakin kuin pilveä.
Baarissa menimme röyhkeästi vessaan koko jengi ja otimme 1 pillerin kokonaisina pommilla. Tämän jälkeen tupakalle, tilasimme yhdet juomat ja
odotus alkoi. Kaverini sanoivat, että kestää n. 40min - 1h. Kaikista tuli pikku hiljaa vähän pirteämpiä, kunnes se kolahti; kaikilla paitsi minulla.
Mietin, että tältäkö se tuntuu? Oli pieni kutina, ihankuin perhosia vatassa, mutta ei muuta. Kaverini olivat täpinöissään ja puhuivat "tästä tunteesta".
Aloin miettimään että helvetti eikö tämä toimi minulla...n. 20min odotin pidempään ja en KESTÄNYT enempää, joten murskasin toisen nappulani ja
nielasin sen; maistoin suussa järjettömän kemikaalin maun. Tiesin, että se on pakko toimia.
Eikä tästä mennytkään kauaa, kuin ensimmäinen pilleri alkoi vaikuttaa. Tupakka ei tuntunut missään, olisi voinut polttaa ties kuinka monta.
Musiikit kuulostivat älyttömän hyvältä. Tunsin rakkautta ja olin onnellinen. Kosketus tuntui hyvältä. Näin pimeässä paremmin, elämä hymyili.
Mutta jano oli kokoajan...jano...kun menin ensimmäistä kertaa vessaan ja katsoin itseäni peiliin; ihastuin.
Silmäni olivat lautaset ja näytin mielestäni siltä, että saisin jokaisen naisen laukeamaan pelkällä katseella. Oloni oli voittamaton. Samantien
lähdin tanssilattialle tanssimaan jokaisen vastaantulevan kanssa, kaikki tuntui niin taianomaiselta. Kunnes...
se pilleri, jonka vedin murskana, alkoi toimia. Nyt olin aivan uudella tasolla. Tämä fiilis oli ihan sanoinkuvaamaton. Kaverini eivät kokeneet
samanlaista, mutta yritän kertoa parhaani mukaan. Esimerkkejä; kun biisi alkoi soida, tiesin sen melodian ja sanat, vaikka en ollut kuullut kyseistä kappaletta
(näin minusta tuntui). Näin myös biisin nuotit ilmassa, nuotit ikäänkuin tulivat kaiuttimissa ja lensivät ilmassa. Nousin lavalle, että näkisin paremmin...
katsoin väkijoukkoa tanssilattialla: olin haltioissani. Tuntui, kuin olisin maailman huipulla. Aloin tanssimaan daft punk : one more time tahtiin juuri oppimillani
tanssiliikkeillä ja tuntui siltä, että lentäisin ruumiistani pihalle. Hyvänolontunne, euforia, oli maximaalisessa tasossaan ja hymyilin kokoajan.
Kuitenkin tajusin aina, mitä olin tekemässä. En koskaan unohtanut juoda, käydä vessassa, pitää breikkejä. Pelkkä istuminenkin tuntui orgamiselta.
Sitten näin naisen, joka kehui minua vitun hyvännäköiseksi. Rakastuin välittömästi ja en ollut uskoa sitä, tämän jälkeen hän sanoi, että suutele minua
ja röyhkeästi suutelin, joka ei ole edes minun tapaistani käydä päälle tuolla lailla. Koko ilta oli täydellinen; ja tästä tuntemattomasta muijasta
tuli vielä minulle kumppani.
Laskut: kun lähdimme baarista valomerkin jälkeen, olo oli vieläkin korkealla. Heti kun pääsimme pihalle, jano oli edelleen kova, mutta ei ollut juotavaa.
Tuntui siltä että voisi tukehtua suun kuivuuteen, onneksi saimme ostettua limpparia kioskilta. Sitten iski dysroforia...en tiedä, mitä se edes tarkoittaa
mutta kaverit käyttivät sitä sanaa kun tuli kylmä joten se on pinttynyt mieleeni. Kylmyys oli julma, tuntui että jäätyisin kuoliaaksi, vaikka
pihalla ei ollut lähellekkään pakkasta. Bussiin päästyämme lepäsimme, aivan naatteina jokaikinen. Kun pysähdyimme, juoksimme kaverin kotiovelle,
sillä tuntui että jäätyisin kuoliaaksi. Sänky tuntui erittäin pehmeältä ja lämpöiseltä, ihanalta. Unta ei kyllä tullut kuuppaan. Ja kokoajan piti käydä
vessassa joko kusella tai juomassa. Saatoin nukkua muutamia minuutteja ja heräillä, mutta tämä ei vaivannut minua.
Aamulla oli heikko krapulamainen olo, siis perus lievä heikotus, ei muuta. Pää oli aivan tyhjä, tuntui hyvältä.
Tuntui siltä, etten ajattelisi yhtään mitään; olin vain. Kotiin päästyäni ruoka ei maistunut hirveästi, mutta pystyin kuitenkin syömään.
Seuraava päivä meni lepäillessä ja pilveä polttaessa, josta tuli vielä euroforisia olotiloja. Olin viikkoja erittäin hyvällä tuulella,
tuntui että pystyi katsoa maailmaa ihan eri näkökulmasta. Ikäänkuin löysi itsestään piirteen, jota ei ollut ennen tiennyt.
Tuon jälkeen olin sitä mieltä, että ekstaasi on mun "juttu". Mikään muu ei tunnu niin oikealta kuin tämä. Puhdasta MDMA en vielä ole kokeillut,
mutta voin vain kuvitella miltä se tuntuisi. Minulla on nappuloiden kanssa käynyt onnea, sillä olen saanut käsiini pelkästään hyviä pillereitä,
joissa on ollut suuret määrät madamea (sinisiä ferrareita, harmaita timantteja, danceja, muita en tällä hetkellä muista.).
Koukkuun en ole kyseiseen aineeseen jäänyt, helposti pystyn olemaan 2 kuukautta ilman ja sitten vasta otan uudelleen. Kerran pidin 1kk tauon ja
ei tuntunut enään niin hyvältä, joten suosiolla pidän pitkät tauot; odotus palkitaan!. Minun "kultainen keskitie" on ollut aina 2 pilleriä.
Ensimmäisestä kerrasta opin käyttämään paremmin, eli 1 pilleri > kun on vaikuttanut n. tunnin (riippuu toki, jos pärisee erittäin kovaa niin 1,5h)
ja sit toinen pilleri perään. En ole kertaakaan pettynyt.
Tähän loppuun vielä päivitystä, että naksuista olen luopunut tyystin. Kerran tuli vastaan paskoja naksuja ja rahat meni hukkaan ja epäilys nousi
vielä korkeammalle siitä, mitä sinne suuhun edes ylipäätään laittaa. ekat madame rollit vedin tuossa 3kk sitten, ihan kotioloissa 200mg + 100mg
ja huhhuh sitä oloa...tomorrowland 2012 official aftermovie putkeen ties kuinka monta kertaa, vaatteet päällä peiton alla ja se olotila oli niin nannaa..
aijjaijai ihan eri fiilis tulee ku vetää kotioloissa, kaikki juomat valmiina kaadettuna, purkat pöydällä, muusikit josta itse tykkkää saatavilla.
tylsästi tähän sanon tuosta madamen olotilasta, että lähes samanlainen olotila oli kun ekaa kertaa otin naksuja. toki ilmapiiri oli eri, olinhan yksin kotona.
tästä lähin keskityn tyysti madameen ja huomenna pitäisi rollata toisen kerran, suurilla odotuksilla ja tällä kertaa baarissa!
eksaasi; ensimmäinen kerta
-
ihmisapina
- Karvakuono
Re: eksaasi; ensimmäinen kerta
kyllä se eka kerta on vaan niin paras!
bileissä tai baarissa naksuissa on kyllä ihan eri juttu kun kotona mämmeissä. Se on kyllä piece of heaven:)
suosittelen ottaa sun mimmin kaa kahestaa kotona mämmii, jos mahollista. se se vasta on ykkösjuttu ja jopa tieteellisesti kehuttu parisuhdeterapian muoto;)
bileissä tai baarissa naksuissa on kyllä ihan eri juttu kun kotona mämmeissä. Se on kyllä piece of heaven:)
suosittelen ottaa sun mimmin kaa kahestaa kotona mämmii, jos mahollista. se se vasta on ykkösjuttu ja jopa tieteellisesti kehuttu parisuhdeterapian muoto;)