Joo elikkä tää tapahtui vuonna 2004 syksyllä.
Olin jo pitkään koittanut saada jostain essoja ja käsiini ja vihdoinkin onnistuin siinä, 6kpl muistaakseni mitsubishi merkkisiä essoja. En meinannut housuissani pysyä kun jännitti niin pirusti.
Pajauteltiin hieman pilveä siinä vaikutuksia odotellessa. Noin 20minuutin päästä tunsin mukavaa kuumotusta takaraivossa ja hiljalleen jokapuolella kehossa.
Sitten alkoi nousta oikein kunnolla ja oli ihan pakko mennä maahan makuulteen kun alkoi puskea päälle niin järkyttäviä euforian aaltoja. Kavereilla oli kuulemma hauskaa kattella ku pyörin maassa kuin paskapaikkaa hakeva koira hokien koko ajan "ei vittu kun tuntuu hyvältä".
Kun tultiin autolle takaisin niin huomasin että en nähnyt kenenkään naamaa normaalisti, kaikkien naamat vääristeli kun katsoin niitä. Tämä ei kyllä todellakaan ollut millään tavalla ahdistavaa, päin vastoin se oli ratkiriemukasta. Huomasin myös että koko maailma rakentui pikseleistä.
Autoon hypätessäni heitin taas kaksi mitsua taas naamaan mikä ei varmaan järkevästi ajateltuna ollut kovin fiksua kun olin kuitenkin essoneitsyt. Mut parempi överit ku vajarit.
Muistaakseni autossa jytisi infected mushroom ja se kuulosti paremmalta kuin koskaan. Musta tuntui kuin olisin ollut itse musiikin sisässä ja kun laitoin silmät kiinni niin reissailin ympäri ämpäri maailmaa ja biisien nostatus kohdat toi niin hirveät euforia aallot että tuntui kuin räjähtäisin. Pahimpien kakkosnousujen jälkeen aloin katsella auto ikkunasta ulos. Tien vasemmalla puolella näin pieniä catepillar traktoreita jotka ajoivat jonossa pientareella.
Illan mittaan sit napostelin ne loputkin essot ja mentiin sitten yhdelle kaverille saunomaan. Seuraavana aamuna oli kyllä jäätävän hirveä olo, mulla tuntui siltä kuin olisi ollut jääpuikkoja takaraivon sisällä, ja mieli oli maassa mut pilvellä siitä selvittiin.
Tästä alkoikin mun parivuotinen rakkaustarina essojen kanssa joka päätyi traagisesti lataamo reissuun.
Monasti olen miettinyt että mitähän noissa essoissa oikei oli. En ole ikinä saanut noin voimakkaita halluja mistään, en edes mdma kristalleista mitä oli jossain vaiheessa paljon tarjolla.
Toivottavasti ei ole liian sekavaa tekstiä, kirjottaminen ei todellakaan ole mun juttu.
Peace Out!