Inkivääri

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
Madmike
Lepakko

Inkivääri

Post by Madmike »

Inkivääritee on hyvää ja prososiaalinen vaikutus mukavaa. Hyvää juomaa illanistujaisissa. Luontoretkillä tykkään syödä inkiväärijuuria.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
zrrl
Apteekki

Re: Inkivääri

Post by zrrl »

Inkiväärin käyttö pahoinvoinnin lievittäjänä kiinnostaa. Joskus ennen 4-5 HBWR siemenen nauttimista pureskelin hieman tuoretta inkiväärinjuurta enkä kokenut juuri mitään vatsavaivoja, korkeintaan sellaista lievää tunnetta siitä että vatsassa on nyt jotain "sinne kuulumatonta". Toisaalta en ole siiduja koskaan syönyt ilman inkivääriä, joten en tiedä kuinka suuri merkitys sen käytöllä todellisuudessa oli.

Esim. AMT odottaa vielä tuolla kaapissa ensikokeilua, vois varmaan testata inkivääriä taas sen kanssa. (Tosin itse inkiväärinkin maku etoo minua jo hiukan)
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

zrrl wrote: Esim. AMT odottaa vielä tuolla kaapissa ensikokeilua, vois varmaan testata inkivääriä taas sen kanssa. (Tosin itse inkiväärinkin maku etoo minua jo hiukan)
AMT:n kanssa pitäisi inkivääriä vielä joskus koittaa, josko auttaisi pahoinvointiin. Itse assosioin inkiväärin kitkerän maun mielihyvää tuottavaksi, eli hyväksi :)
Valitettavaa että näin pätevä anksiolyytti ei ole koko kansan käytössä. Eläisimme turvallisemmassa maassa.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Madmike wrote:
zrrl wrote: Esim. AMT odottaa vielä tuolla kaapissa ensikokeilua, vois varmaan testata inkivääriä taas sen kanssa. (Tosin itse inkiväärinkin maku etoo minua jo hiukan)
AMT:n kanssa pitäisi inkivääriä vielä joskus koittaa, josko auttaisi pahoinvointiin. Itse assosioin inkiväärin kitkerän maun mielihyvää tuottavaksi, eli hyväksi :)
Kyllä se auttaa: http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t ... 05#p159605
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924