DXM + Unikkotee + Kannabis

Dekstrometorfaani
Enfini
Psykonautti

DXM + Unikkotee + Kannabis

Post by Enfini »

Aikanikuluks päätin yrittää jonkinmoista trippistoorii kirjottaa, tää on mun esimmäinen joten älkää olko liian ankarii. :D
Ja jos löytyy kirjotusvirheitä tai oudosti muodostettuja lauseita laitan luki- ja kirjotushäiriön piikkiin!
Oon 19v Male n.70 kiloa

Lähdin siinä 3 pintaan keskustaa kohti ostamaan yskänlääkkettä, päästessäni apteekkiin myyjä tuli piirittämään minua eikä suostunut uskomaan etten tarvitse apua. Sanoin sitten että yskänlääkettä olen hakemassa, tämän sanottuani tajusin että kyseinen apteekki on ottanut Resilarin pois myynnistä ja ostin myyjän mieliksi pienen pullon rometoria (joka meni sitten toisella dxm tripillä joten ei ostos ollut turha).
Ei siinä sitten muu auttanut kuin seuraavaan apteekkiin, tällä kertaa kukaan ei ollut häiritsemässä ja sain ison pullon resilaria käsiini.

Päästyäni kaverini luokse aloitin unikkoteen juomisen ja pilven polttamisen, kaverini oli tätä tehnyt jo koko aamupäivän. En ollut syönyt koko päivänä mitään ja minulla oli aivan järjetön nälkä jota pilven poltto vielä pahensi, päätin silti olla syömättä mitään.
Illasta ystäväni tyttöystävä ja toinen naispuoleinen henkilö tulivat paikalle, he olivat olleet keräämässä kärpässieniä. Tullessaan he olettivat että olemme jo erottelun hoitaneet, mutta luonnollisesti emme olleet saaneet mitään aikaiseksi. No aloitimme sitten erottelun ja yleisen paskanpuhumisen. Ensiksi olivat valmiit minun ja kaverini 600 annokset, pistimme seuraavan satsin aluilleen ja lähdimme kauppaan.
Juuri kun olimme astumassa ovesta pihalle erottumassa oleva minigrippussi tippui lattialle, onneksi se ei vuotanut paljoa lattialle ja saimme suurimman osan pelastettua.

Kaupasta tultuamme otimme heinix antihistamiinit kutinan estämiseksi ja joimme litkut. Neste maistui yhtä paskalta niinkuin aina ennenkin, sain sen alas kahdella isolla hörpyllä. 30min jälkeen juomisesta tytöt lähtivät vielä kaupasta jotain hakemaan, päätimme jäädä kaverin kanssa sisälle oksennuksen pelossa. Pelailin aikani kuluksi gta4:sta kunnes huomasin että olot alkavat olemaan ja aika kovat. Jonkin ajan päästä tästä tyttöjenkin satsi oli valmis jonka juotuaan toinen heistä oksensi. Olin jo sen verran pihalla että koko tilanne tuntui todella absurdilta ja sarjakuvamaiselta. Kannabis ja unikkotee molemmat buustasivat olotilaa paljon.
Katselin hurjan vauhdikkaita closed eye visuaaleja ja keskustelimme kaikenlaista josta en muista paljoakaan. Kävelemisestä ei tullut ollenkaan mitään joten pysyttelin lattialla tai sängyssä makaamassa. Olo oli jotain aivan satumaisen hyvää, itsensä koskettaminen tuntui orgasmilta. Seuraavaksi saimme puhelun jossa sanotaan nyt vaikka herra "x" soitti ja puhui todella sekavia. "x" kertoi kuinka hänen kyljestään tuli ufoja ja hän näki valoja. Huolestuin hänen puheistaan ja kysyin onko hänellä kaikki hyvin, "x" vastasi vain että on ja sulki puhelimen. Ihmettelimme puhelua ja totesimme ettei varmaan ole mistään vakavasta kyse (niinkuin ei ollutkaan).

Yöllä/aamulla toinen tytöistä lähti kotia kohti ja kaverina tyttöystävä nukahti. Pyörimme hetken kaverin kanssa jälkioloissa pihalla haukkaamassa raitista ilmaa. Mentyämme sisälle päätin itsekin lähteä, join vielä viimeisen kupin teetä ja lähdin bussipysäkkiä kohti. Bussissa käytännössä makasin penkillä euforiassa, enkä olisi halunnut matkan loppuvan koskaan. Lopulta olin kuitenkin kotona jossa rojahdin sängylle makaamaan ja nukahdin. Seuraavana päivänä olo oli rauhallinen ja hyvä. Kaikinpuolin hyvä comboilu.