eräs päivä.. illalla kaverin luona bileet, varasin mukaan kaksi tramalia 50mg, viinaa, kaksi sinistä pamia ja yhden 150mg lyrican. Ensin otin lyricat, odotin pari tuntia sitten viinaa en tiedä kuinka paljon mutta sekaisin olin... kaverin luona muutaman tunnin jälkeen otin tramalit ja lisää viinaa. ja parin tunnin jälkeen kaksi pamia. voisin kirjoittaa kunnon stoorin jos muistaisin jotain

... muistan yksittäisiä hetkiä illasta, siis aika sumeat muistikuvat. mutta kaverit kertoivat jälkeenpäin minun soitelleen joka paikkaan ja kaatuilevan ja selittäväni jotain sekavaa ja olin selittänyt jotain 'vittu mulla on hyvä olo. siis aika mukava'. kertoivat myös minun bussissa selittäneeni matkalla kotiin nukkumaan että 'mä jäädyn. ilmeisesti alkaa vaikuttaa. nyt mulla on kuuma tai sitten luulen'. no, aamulla herättyäni tuli kahden päivän krapula viinasta.
johtopäätös: oli varmasti kivan sekavaa, mutta ei kannata uhata henkeään ja menettää muistia.

en tiedä nautin vain kaikesta mahdollisimman sekavasta.
kiitos ja anteeksi sekavaa teksiä yhellä käellä on vaikea kirjoittaa olisin kirjoittanut enemmän ja paremmuin ja alkaa lyricat ja bisset vaikuttaa

, mutta ei muuta
edit: hyvä esimerkki huonosta esimerkistä