Eyeballina annostelu
-
tsundere
- Lepakko
Eyeballina annostelu
no näitä tutkareita on varmaan kaikki, tai useimmat ainakin, testaillut tai käyttänyt enemmänkin, ja tuskin kaikilla on tarpeeksi tarkkaa fiktiä hommattuna, niin olis kiva tietää että mihin perustatte arvionne eyeball-mittauksella?
itse kun olen jwh:ta käyttänyt aika paljon aikoinaan, ja vakiintui sellainen noin 5 mg:n annos / jointti (tämä testattiin kaverin fiktillä), niin siihen suhteutettuna saa jonkinlaisen yleispätevän arvion muiden aineiden painosta.. toki eri aineet painaa varmaan vähän eri verran, mutta tuskin niissä on kovin suuria heittoja? (tai ehkä onkin, muistelen nähneeni jotain sellasta tosi höttöstä puuteria, mut en kyl muista et mitä ainetta se oli...)
mut kuitenkin vaik noiden tryptamiinien kanssa, kun annos pitäis olla lähellä 30 mg:tä, niin se alkaa näyttää jo pelottavan isolta kasalta, ja sitä miettii että onkohan tossa nyt kuinka paljon liikaa..
et onks teillä jotain kikkaa? esim. johonkin avaimen koloon mahtuu vaik just 10 mg tjsp.
miten te arvioitte annoksenne suuruuden ilman vaakaa?
itse kun olen jwh:ta käyttänyt aika paljon aikoinaan, ja vakiintui sellainen noin 5 mg:n annos / jointti (tämä testattiin kaverin fiktillä), niin siihen suhteutettuna saa jonkinlaisen yleispätevän arvion muiden aineiden painosta.. toki eri aineet painaa varmaan vähän eri verran, mutta tuskin niissä on kovin suuria heittoja? (tai ehkä onkin, muistelen nähneeni jotain sellasta tosi höttöstä puuteria, mut en kyl muista et mitä ainetta se oli...)
mut kuitenkin vaik noiden tryptamiinien kanssa, kun annos pitäis olla lähellä 30 mg:tä, niin se alkaa näyttää jo pelottavan isolta kasalta, ja sitä miettii että onkohan tossa nyt kuinka paljon liikaa..
et onks teillä jotain kikkaa? esim. johonkin avaimen koloon mahtuu vaik just 10 mg tjsp.
miten te arvioitte annoksenne suuruuden ilman vaakaa?
-
tsundere
- Lepakko
Re: Eyeballina annostelu
kyllä, mutta tämä topicci ei käsittele fiktin hommaamista, vaan vaihtoehtoisia keinojazerk wrote:Eikö sen fiktin hommaaminen olis kaikkein helpointa?
-
fortuneteller
Kyseinen annostelu on siistiä, koska tuntuu että kemikaali itse päättää millä voimalla päähän tulee. Sitä ottaa sellaisen kasan kuin uskaltaa(ja ehkä kestääkin?). Tottakai pitää ottaa selville, ettei itseänsä tapa yliannostelulla.
Mutta ei mitään kikkoja, vaan kuten otsikko sanoo: Eyeballina annostelu! ;)
Mutta ei mitään kikkoja, vaan kuten otsikko sanoo: Eyeballina annostelu! ;)
-
RcKokki
- Apteekki
Vasta tämän kuun alussa sain 0,001 tarkan vaa'an.. Hyvin ainakin 2c-e,4-ho-met yms. pystyny silmämääräsesti katsoa, kun annokset kuitenkin melko korkeita (yli 30mg) Muutaman kerran kokeillut eri annoksia, niin hyvän annoksen löytänyt. Mutta esim. Dox kemikaaleja en uskaltaisi silmämääräisesti ottaa, kun 1mg:kin vaikuttaa jo paljon .
-
Petri6
- OD
Oraalisesti nautittavat kemikaalit nyt ainakin kannattaisi liuottaa tunnettuun määrään vettä tai alkoholia (onnistuu ihan apteekista alle eurolla saatavalla lääkeruiskulla).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Bateman
- Apteekki
Aluksi on paras käyttää mun mielestä fiktiä, sitten kun on jonkunmoinen idea siitä, minkänäköinen annos mistäkin aineesta on järkevä (käytännössä tämän oppiminen vaatii kyllä väh. semijatkuvaa käyttöä), niin voi eyeballina annostella.
Jos taas suht tuntemattoman aineen kanssa pitäisi lähteä eyeballina annostelemaan, niin en itse ainakaan suosittelisi, jos tavara toimii tyyliin jo muutaman kymmenen mg annoksilla tai vähemmällä (kuten useat tutkarit). Sitten jos puhutaan jostain sadalla-sadoilla milligrammoilla toimivista (kuten useimmat noista substituoiduista katinoneista), niin on ehkä turvallisempaa.
Jos taas suht tuntemattoman aineen kanssa pitäisi lähteä eyeballina annostelemaan, niin en itse ainakaan suosittelisi, jos tavara toimii tyyliin jo muutaman kymmenen mg annoksilla tai vähemmällä (kuten useat tutkarit). Sitten jos puhutaan jostain sadalla-sadoilla milligrammoilla toimivista (kuten useimmat noista substituoiduista katinoneista), niin on ehkä turvallisempaa.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
-
frapathea
No olipa asiallinen vastaus.zerk wrote:Eikö sen fiktin hommaaminen olis kaikkein helpointa?
Mutta omia aatoxia:
Riippuu tietenni aineen nousevuudesta, mut jos on jotain nopeesti nousevaa mömmöö ni sitähän voi vetää pikkuhiljaa päätyen lopulta haluttuun voimakkuuteen.
Sit ku sattuukin joskus fikti käsille, niin kannattaa pistää valmiiksi varastossa olevia huumeita tietynkokoisiin annospaketteihin! Sitten vaan joku merkintä mukaan: tätä ja tätä ainetta näin ja näin paljon.
Jos tietää jonkun isomman satsin painon, niin siitä on kans helpompi jakaa silmämääräisesti tietyn kokoisiin annoksiin kuin ihan puhtaasti hatusta vetäisemäl. Isompii määrii voi myös käsittääkseni liuottaa nesteeseen ja siit sit millilitra/milligrammasuhteesta laskien pipetillä tai ruiskulla SPRUUT!
Nää tietty vaan suhteellisen haitattomiin kamoihin, sit jos on jotain huomattavaa yliannostusriskiä ni järki käteen ja senvert oottelee, että saadaan varmasti turvallinen annos mitattua.
Enny lukenu kaikkia vastauksia, ni sori jos toistin jotain!
-
Kosmonautti
- Psykonautti
Kannattaa ottaa ehkä aluksi n. puolet mitä on silmämääräsesti arvioinu. Jos ei toimi niin ottaa lisää.
Marsin kamaralle päästyä marsin sen ympäri. Marsin ympäri! monta kertaa...
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
en ole maanympäri matkaaja vaan marsin ympäri matkaaja
-
Hz0
- Apteekki

Olen JWH-122:sta tuon kuvassa näkyvän ruuvarin kärjen kokoisia nokareita laittanut vapoon ja ottanut pari pitkää hittiä, ja överiksi ei ole mennyt. Mökkireissulla pari viikkoa sitten kuitenkin jurrissa, valmiiksi bajareissa, ja huonosti nukkuneena kaverin kanssa sähläsimme pimeässä grillatessa vapoon lisää täytettä ja menikin 2 tai 3 kertaa tuon kärjen määrä. Vähän överit siitä tuli. Se kynnysarvo tuntuu olevan aika hiuksenhieno, mikä on toimivan annoksen ja övereiden välillä.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
tRip
- Moderator
Ainakaan enää en uskaltaisi lähteä silmäpalloilemaan tutkareita.
Niissä kun koostumus vaikuttaa painoon ja ihan muutamankin millin heitto (ainakin itsellä) voi vaikuttaa merkittävästi itse vaikutukseen.
Näiden kohdalla, varsinkin fenyt on helppo liottaa tiettyyn määrään liuotinta.
Tryptamiinien kohdalla säilyvyys on kehnompi, mutta ihan yhtälailla niitä voi liuottimeen sekoittaa.
Sit taas useimpien 'rehellisten huumeiden' kohdalla olen vain jotenkin oppinut silmämääräisesti tsiigaamaan millaisen dosen haluan.. esimerkkinä ketamiini, dmt ja mdma.
Tässäkin fiktillä on ollut osuutta asiaan, ja harjaannuttanut hallitsemaan lainit.
Pääsääntönä ehkä, että mielummin alakanttiin kuin yläkanttiin siinä silmäpalloilussa.
Ja 'tulitikku-lainin' olen ottanut ihan vertailukelpoiseksi määreeksi.
Ikinä en ole fiktiä omistanut, ja ainoa jossa palloilu on pettänyt, on ollut tutkarit.
ja se kuuluisa fenatsepaami.. mutta se on tarina erikseen.
Tietty myös toleranssilla on vaikutusta siihen miten helppoa on silmämääräisesti arvioida sopiva dose.
Esimerkkinä tästä bupre.. sitäkun nykysin voin kiskoa helposti parikin milliä ilman että olisi överit.
Mutta ekoja kun kertoja kyseistä ainetta nautin, olisi tuo pari milliä ollut aivan liikaa, kun o,2 toimi jo niin että laatta lensi.
Niissä kun koostumus vaikuttaa painoon ja ihan muutamankin millin heitto (ainakin itsellä) voi vaikuttaa merkittävästi itse vaikutukseen.
Näiden kohdalla, varsinkin fenyt on helppo liottaa tiettyyn määrään liuotinta.
Tryptamiinien kohdalla säilyvyys on kehnompi, mutta ihan yhtälailla niitä voi liuottimeen sekoittaa.
Sit taas useimpien 'rehellisten huumeiden' kohdalla olen vain jotenkin oppinut silmämääräisesti tsiigaamaan millaisen dosen haluan.. esimerkkinä ketamiini, dmt ja mdma.
Tässäkin fiktillä on ollut osuutta asiaan, ja harjaannuttanut hallitsemaan lainit.
Pääsääntönä ehkä, että mielummin alakanttiin kuin yläkanttiin siinä silmäpalloilussa.
Ja 'tulitikku-lainin' olen ottanut ihan vertailukelpoiseksi määreeksi.
Ikinä en ole fiktiä omistanut, ja ainoa jossa palloilu on pettänyt, on ollut tutkarit.
ja se kuuluisa fenatsepaami.. mutta se on tarina erikseen.
Tietty myös toleranssilla on vaikutusta siihen miten helppoa on silmämääräisesti arvioida sopiva dose.
Esimerkkinä tästä bupre.. sitäkun nykysin voin kiskoa helposti parikin milliä ilman että olisi överit.
Mutta ekoja kun kertoja kyseistä ainetta nautin, olisi tuo pari milliä ollut aivan liikaa, kun o,2 toimi jo niin että laatta lensi.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
smokywestern
- Lepakko
Kun tutkareita tilaa tietyn määrän niin siitä osaa sitten suurinpiirtein katsoa minkä verran ottaa. Ja jos annos hieman heittää ylöspäin niin pääseepähän syvemmälle.
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
-
Matkustaja
- Psykonautti
2C-B on tosiaan ainoa, missä on täytynyt olla tarkkana tähän astisista. Kuitenkaan aikaisemmin ei ole ollut fiktiä, ja tämän saantimahdollisuus tuli aika yllättäen, joten ei tarkkaa vaakaa (mukamas) olisi kerinnyt hommaamaan. Tehtiin sitten niin että katottiin ensin miten helppoa on saada yliannostus. Tämän jälkeen katottiin paljon on common dose, silmämääräisesti arvioitiin paljon pitää ottaa, ja laitettiin vähän alakanttiin. Eli mentiin periaatteella, että lisää voi aina ottaa, mutta annosta ei voi ikinä pienentää. Toimi ainakin kyseisen kemikaalin kanssa varsin mainiosti.
Nojoo, kyllä se fikti menee hankintaan nyt lähipäivinä kuitenkin.
Nojoo, kyllä se fikti menee hankintaan nyt lähipäivinä kuitenkin.
-
SadPanda
- LD50
Eipä oo koskaan tullu fiktailtua, aina eyeballina.. Uus aine ku kyseessä niin mielummin liian vähä ku liian paljo 
Pevekkiä oli loistava eyeballata aina yläkanttiin, ooooivoih alko tekee mieli
doh, mut joo yleensä laitan niin vähä ku voin, ja siittä ylöspäin lähteä. Ainaki monesti yllättyy ku eyeballaa
joskus voi käydä vielä huonosti.. 
Pevekkiä oli loistava eyeballata aina yläkanttiin, ooooivoih alko tekee mieli
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
powergrower
- Kameleontti
Kyllä, juurikin näinfortuneteller wrote:Kyseinen annostelu on siistiä, koska tuntuu että kemikaali itse päättää millä voimalla päähän tulee. Sitä ottaa sellaisen kasan kuin uskaltaa(ja ehkä kestääkin?). Tottakai pitää ottaa selville, ettei itseänsä tapa yliannostelulla.
Mutta ei mitään kikkoja, vaan kuten otsikko sanoo: Eyeballina annostelu!
Assumption is the mother of all fuckups.
-
SadPanda
- LD50
Eyeballaaminen?
Hehe, tuli tuossa mieleen... Ku kaikki aina disauttaa mun eyeballausta ja sanoo et niis määris ei oo mitn perää
Nyt se huomattiin viime kerral ko oltii porukalla rykimässä pevekkiä..Lupasin syödä pääni jos eyeballaukset heittääpi yli 10mg, niinku oon maininnu et näide tutkareitte kans ko on läträily ja ollu parien öyskien takia sairaalahoidossa niin sitä on oppinu aineen koostumuksen ja muodon mukaan aika hyvin heittään..
ensimmäinen arvaus otin lusikalla pussista ja heitin et tässä on 57mg niin vaaka anto tuloksen (1mg tarkkuudella oleva vaaka) 59mg
Toinen heitto oli 74mg ja vaaka näytti 79mg
Sitte tyypit ei enää jaksanukkaan alkaa dissaamaan ko löin niile jauhot suuhun =) Ittelle oon eyeballannu monet vedot tarkotuksella uhopäissäni överiks. Muille en koskaan sitä tule tekemään vaan aina mielummin alakanttiin..
Miten "eyeballaileeko" täälä monetki ja ajattelin et tänne ois hyvä kerätä vinkkejä siihen hommaan jne..
emt

Uusi ketju yhdistetty tähän jo olemassa olevaan silmämääräistä annostelua käsittelevään ketjuun. - King ink
ensimmäinen arvaus otin lusikalla pussista ja heitin et tässä on 57mg niin vaaka anto tuloksen (1mg tarkkuudella oleva vaaka) 59mg
Toinen heitto oli 74mg ja vaaka näytti 79mg
Sitte tyypit ei enää jaksanukkaan alkaa dissaamaan ko löin niile jauhot suuhun =) Ittelle oon eyeballannu monet vedot tarkotuksella uhopäissäni överiks. Muille en koskaan sitä tule tekemään vaan aina mielummin alakanttiin..
Miten "eyeballaileeko" täälä monetki ja ajattelin et tänne ois hyvä kerätä vinkkejä siihen hommaan jne..
Uusi ketju yhdistetty tähän jo olemassa olevaan silmämääräistä annostelua käsittelevään ketjuun. - King ink
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Hupu
- Psykonautti
Eyeballaus
Olen tässä miettinyt, että mikähän olisi hyvä vertauskohde noille eyeball määrille? Esimerkiksi minkä kokoinen määrä olisi 20mg hienojakoista pulveria?
Sellainen tulitikunpään kokoinen nökäre? Tai sitten 40-50mg? Esim. nuppineulan pää? Tai minkä kokoinen laini on sellainen, joka on tulitikun pituinen ja levyinen ja koostuu yhtä hienojakoisesta pulverista kuin esim. leivinjauhe? Aika vaikea noita varmaan on arvioida eyeball, kun eri aineiden massatkin vaihtelee...
Pitäisi varmaan hankkia milligramma vaaka niin ei tarttis enää arvuutella... Taitaa vaan olla aika kalliita laitteita sellaiset tosi tarkat vaa'at. Tällä hetkellä on vain sellainen halpis vaaka, joka punnaa ~0,1g tarkkuudella...
Sellainen tulitikunpään kokoinen nökäre? Tai sitten 40-50mg? Esim. nuppineulan pää? Tai minkä kokoinen laini on sellainen, joka on tulitikun pituinen ja levyinen ja koostuu yhtä hienojakoisesta pulverista kuin esim. leivinjauhe? Aika vaikea noita varmaan on arvioida eyeball, kun eri aineiden massatkin vaihtelee...
Pitäisi varmaan hankkia milligramma vaaka niin ei tarttis enää arvuutella... Taitaa vaan olla aika kalliita laitteita sellaiset tosi tarkat vaa'at. Tällä hetkellä on vain sellainen halpis vaaka, joka punnaa ~0,1g tarkkuudella...
-
Infitialis
- Apteekki
-
Illuusio
Re: Eyeballaus
Totta, mutta ei sitä käytännöllisyydestänä huolimatta kaikki ole ostamassa, ja mielestäni topicissa on potentiaalia.Infitialis wrote:Noin 20-30e maksaa riittävän tarkka 0.001 vaaka.
Tosin, on erittäin vaikeaa sanoa paljonko esmes 50mg on, vaikka minulla on selvä kuva päässä siitä. Hmm..
Jonku pitäis tehä viivataulukko joka omistaa fiktin, ottaa kuvia eri milligrammoista laineina.
Mut sanotaan näin, et kyl 50mg nyt paljon enemmän on ku "nuppineulan pää"
Sillai.. Hyppysellinen on salee aika lähellä 50mg:tä mut jos mul ei ois mielikuvaa siitä päässä, ni en lähtis tekemään ainakaan riskialttiilla aineella. (Joku synteettine kannabinoidi esmes)
Tosiaan, no empä nyt tiedä onko tässä topicissa nyt sittenkään niin hirveesti potentiaalia, koska en itse ainakaan osaa yhtään selittää kysymyksiä.
Osta se fikti.
Ps. Miks tää on stimulantit & empatogeeneissä, vaikka ei liity niihin käytännössä mitenkään.
-
Infitialis
- Apteekki
Kommentoin siis tähän.Hupu wrote:
Parhaat karstat on pohjalla.
-
outo-olio
- Psykonautti
SadPanda lienee asiantuntija silmäpallauksessa, omien sanojensa mukaan arvio heittää vain 70% (10mg = 17mg)
Tämä kommentti ei ole kirjoitettu millään pahalla, toivoisin et pandakin tajuaisi miksi niitä "öyskiä" tulee
Tämä kommentti ei ole kirjoitettu millään pahalla, toivoisin et pandakin tajuaisi miksi niitä "öyskiä" tulee
-
KarstaFari
Offtopic/ Mestarimme Panda kyllä tietää mitä tekee, ja hyvä niin. Eikä tuo 70% virhearvio tjsp nyt niin paha ole..outo-olio wrote:SadPanda lienee asiantuntija silmäpallauksessa, omien sanojensa mukaan arvio heittää vain 70% (10mg = 17mg)
-
KarstaFari
KarstaFari wrote:Offtopic/ Mestarimme Panda kyllä tietää mitä tekee, ja hyvä niin. Eikä tuo 70% virhearvio tjsp nyt niin paha ole..outo-olio wrote:SadPanda lienee asiantuntija silmäpallauksessa, omien sanojensa mukaan arvio heittää vain 70% (10mg = 17mg)
Master.. MENTOR
-
Dexma
- Moderator
Joo kyl tää on tärkee aihe, kun harvoin jengi noita fiktejä osaa hommata ja käyttää. Mä suosin eyeballausta aina sillai, että jakaa aina pussista jonka painon tietää. Jos on puolen geesin pussi ja haluaa vetää 25 mg. Niin jakaa ensin viiteen lainiin ja sit yhden niistä neljään. Tämäkään ei ole tarkka, mutta eri kemikaaleilla on hyvin erilaiset painot. Eli noi tulitikkulainit ym kandee jättää pois. Varsinkin kaikkien deelien ja kannabinoidien kohalla. Piriähän mitataan aina lusikalla.
Muistakaa silti.
Tosi usein ne jotka ei käytä 0,001 mg vaakoja (jotka oikeasti on enemmän 0,005 mg vaakoja) niin fiktaa asia päin vittua. Aina oma vaaka ja tarkastus on ihan hyvä tapa.
Ulkomailta tollaisen vaa-an saa siihen 30 egeen ja suomesta about 50 egeen. Vaaka on kuin nistin kondoomi. Suojaa monelta aina.
Tietenkin Masterpanda osaa eyeballata kaiken. Hän on aina saavuttanut överit ja siitä onkin niin kuuluisa
Muistakaa silti.
Tosi usein ne jotka ei käytä 0,001 mg vaakoja (jotka oikeasti on enemmän 0,005 mg vaakoja) niin fiktaa asia päin vittua. Aina oma vaaka ja tarkastus on ihan hyvä tapa.
Ulkomailta tollaisen vaa-an saa siihen 30 egeen ja suomesta about 50 egeen. Vaaka on kuin nistin kondoomi. Suojaa monelta aina.
Tietenkin Masterpanda osaa eyeballata kaiken. Hän on aina saavuttanut överit ja siitä onkin niin kuuluisa
-
bom
- Lepakko
Mietin iteki, eri yhdisteillä taitaa olla erilaiset painot, joten jotain yleispätevää visuaalista mittaa voi olla vaikea tehdä.Dexma wrote:Tämäkään ei ole tarkka, mutta eri kemikaaleilla on hyvin erilaiset painot.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Petri6
- OD
Aika tarkka tommonen yhden mikrogramman tarkkuudella mittaava vaaka.Dexma wrote: Tosi usein ne jotka ei käytä 0,001 mg vaakoja (jotka oikeasti on enemmän 0,005 mg vaakoja) niin fiktaa asia päin vittua. Aina oma vaaka ja tarkastus on ihan hyvä tapa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Dexma
- Moderator
hihi.Petri6 wrote:Aika tarkka tommonen yhden mikrogramman tarkkuudella mittaava vaaka.Dexma wrote: Tosi usein ne jotka ei käytä 0,001 mg vaakoja (jotka oikeasti on enemmän 0,005 mg vaakoja) niin fiktaa asia päin vittua. Aina oma vaaka ja tarkastus on ihan hyvä tapa.
Joo tarkoitin siis 0,001 g vaakoja
-
gaga
- Psykonautti
GUGUGAAAGAGUGUUUGAGAGAGAGUUGAAGA
-
Dexma
- Moderator
Esimerkillistä toimintaa. Sustahan tulee isona oikea moderaattori
(mä olen pikku gaga mä olen pikku gugu ja työnämme ja huvina on gugugagagaaaa lalalalaaa on moderointi hauskaa ja bannia saa)
-
gerotimo
- Kameleontti
Ihan hyvin on silmäpalloilu onnistunut myös näillä parhaimmillaan submilligramma-aineilla. Varsinkin näissä poltettavissa aineissa aloitetaan FYYSISESTI MAHDOLLISIMMAN PIENELLÄ ANNOKSELLA. En sitä tietenkään kenellekään suosittele, mutta fiktittömässä tilanteessa äärimmäistä varovaisuutta noudattaen on se mahdollista.
Yleensä muutenkin fiktaan satsin kokonaispainon ja pari annosta ja sitten siirryn arvioimaan.
e. Ja sitten kun siihen tiettyyn moodiin pääsee, tuli se fiktin kautta tai ei, paskaa voi upota aika tahtia.
Yleensä muutenkin fiktaan satsin kokonaispainon ja pari annosta ja sitten siirryn arvioimaan.
e. Ja sitten kun siihen tiettyyn moodiin pääsee, tuli se fiktin kautta tai ei, paskaa voi upota aika tahtia.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die