Tää tapahtu joskus 2003-2005. Otin apout 4g sieniä kaverin kanssa meillä ja olin innoissaan että sai kokeilla niitä koska olin lukenut niin paljon mielenkiintoisia tarinoita niistä.
Kun sieni nousut alkoivat niin entiteetit tuli ja katsoi sieluni läpi ja päättivät että mitä tapahtuu tripillä sen jälkeen siirryin toiseen ulottovuuteen missä henget tulivat ja hakkasivat minua. Ne hakkasivat ja hakkasivat kaikin tavoin ja oli todella epämukavaa ja pelottavaa. En mahdannut mitään niille ja yritin rukoilla (uskoin silloin vielä jumalaan) ja he ottivat mun rukouksen ja muokkasivat siitä aseen ja hakkasivat mua sillä. Hakkaaminen jatkui joku 3h ja välillä kävin vessassa oksentamassa ja sit menin takasin sänkyyn makaamaan henkien hakattavaksi. Samalla kun he hakkasivat ja hajottivat mut niin tuntui että se jotenkin kokosi ja puhdisti itseeni tosin en tajunnut sitä silloin. Tuntui että mun oli tarkoitus kärsiä ja niin kärsinkin. En voinut tehdä tai taistella niitä vastaan millään tavalla koska heillä oli koko auktoriteetti tripillä. 3 tunnin jälkeen hakkaaminen alkoi vaikenemaan ja rupesin keskittymään johonkin pyhään vibaan tai ääneen ja sisäisesti lauloin "Om" ääntä josta alkoi tulla sinistä valoa mun sisältäni.
Seuraavana päivänä oli todella pyhä ja puhdistunut olo. Ei ollut mitään huolia ja kaikki oli todella puhdasta ja hyvää. Tuntui että olisi syntynyt uudelleen ja kaikki oli uutta ja freessiä. Tuntui että tämä oli jonkinlainen herääminen uuteen maailmaan ja uuteen vibaan mikä on voimistumassa koko planeetalla. Viba joka opettaa ja kouluttaa ja parantaa mitä tahansa just oikeella tavalla. Viba joka on syvin Itsemme ja joka on kaikki mitä on.
Ehdottomasti yks parhaimmista ja puhdistavimmista sieni kokemuksista mitä ollut.
Ensimmäinen sieni kokemus
-
Aivolisäke
- Karvakuono
Re: Ensimmäinen sieni kokemus
4 ketkua sieniä? Mitähän lajia mahtanut olla, nimittäin kokemattomanakin luulen tietäväni että esimerkiksi 4 grammaa P. Semilanceata sientä on hieman liikaa..
Tai ainakin parempi olisi tietää, purkissa on puolet tuosta ja ensimmäinen kerta odottaa. Ainut mitä odotellaan on oikean set & settingin ilmestymistä.
Tai ainakin parempi olisi tietää, purkissa on puolet tuosta ja ensimmäinen kerta odottaa. Ainut mitä odotellaan on oikean set & settingin ilmestymistä.
See me walking, see me crawling, see my future, see a dead man.
-
zerk
Onhan semejä tullut popsittua joskus paljon tuota enemmänkin. Pitoisuudet myös vaihtelee aika rajusti kun liikutaan etelä-pohjoinen- akselilla, ainakin oman kokemukseni mukaan.
-
Aivolisäke
- Karvakuono
Uunikuivana 20 sientä taitaa olla joku gramma, vai? Tarkottaisi siis 80 sientä neljä grammaa.. Ite olin jo 20 sienestä sen verran kivoissa että en pystyis kun korkeentaan tuplat ottamaan joskus.. 
-
Mushru
- Moderator
Oisko just joku 20-30 kpl = gramma,tokihan sienien koko vaikuttaa.. Heh. Kummasti aina tuo annostus nouseeAivolisäke wrote:Uunikuivana 20 sientä taitaa olla joku gramma, vai? Tarkottaisi siis 80 sientä neljä grammaa.. Ite olin jo 20 sienestä sen verran kivoissa että en pystyis kun korkeentaan tuplat ottamaan joskus..
kun oikeen innostuu ja huomaa ettei pienet määrät toimikaan niin samanlailla ja tahtoo enemmän irti ja opetusta.
pSykeDeliaa...
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Aivolisäke
- Karvakuono
Jooh, no itse taisin syödä jonkun 20 tattia, ja en oikeen uskalla kuvitellakkaan 80 tatin vaikutuksia.. 
Ei kuitenkaan tarkota että en kokeilis seuraavan kerran 30 tattia ja siitä ylöspäin.. riippuen set&settingistä.. ^^
Ei kuitenkaan tarkota että en kokeilis seuraavan kerran 30 tattia ja siitä ylöspäin.. riippuen set&settingistä.. ^^
-
BrokenFinger
- Lepakko
Ellei ole tuoreita. Sehän ei selviä tästä tarinasta. Vieläkö kirjoittaja liikkuu foorumilla?