Salvia 10x
Imaisin bongista pitkään ja hartaasti... mitään ei tapahtunut.
Aikaisemmin olin yrittänyt savustaa keuhkoni Salvialla, mutta sain vain kuumaa kipua aiheuttavaa savua sisuksiini. Kauhea pettymys, kun tuntui, että imin pesällisen toisen jälkeen 10x ekstraktia eikä tuntunut kuin hieman rentouttavalta. Sitten jynssäsin vesipiippuni pesän huolellisesti.
... Toinen imaisu uusien purujen kera... aaah... hiki puskee joka huokosesta, usva laskeutuu mieleen. Näkökentän poikki vasemmalta oikealle leijuu muutamia soikeita oransseja pallukoita. Kallistan päätäni taakse päin ja annan näkyjen hallita mieltäni. Pallukoita tulee yhä enemmän... satoja.... ne pienenevät ja venyvät.... tuhansia...
Kuulen jostain kaukaisuudesta naapurin koiran haukkuvan...
Soikiot näkökentässäni yhdistyvät ja kuitenkin pitävät oman muotonsa... ne alkavat muistuttaa eläintä. On pää, jalat ja häntä. Naurattaa, kun kuuntelen koiran haukuntaa ja mielessäni juoksee digitaalinen koira, joka on tehty haalean oranssista pikseleistä.
...oh, nyt se on hevonen... hyi kuinka ruma.
Avaan silmäni... katson kelloa. Kymmenen minuuttia vierähti sekunneissa. Olen hyvällä tuulella ja käyn syömässä iltapalaa. Olen rentoutunut. Mikään ei rassaa mieltäni juuri tällä hetkellä.
Digitaalinen koira
-
Silmä
- Karvakuono
-
King Ink
- LD50
Re: Digitaalinen koira
Kaikes lyhykäisyydessään ihan salviaa.