Joku pappa delas mun olohuoneeseen! eiku siis toho pihalle, mut näkyy mun olkkarista. Maailma on mun olohuoneessa
joku pappa OIKEASTI delas kadulle ku meikä oli happotripillä ja tuijotin ihmeissäni ikkunasta kun sitä raukkaa elvytettiin varmaan 20minuuttia
Lehdissä kasvaa elämä!
(Papparaisen delaamisesta selvittyäni tuijottelin haltioituneena puiden lehtiä ja mietin elämän kiertokulkua. En sittemmin jäänyt masistelemaan papparaisen kuolemaa, sehän on täysin normaalia )
Tää on yks vitun iso noppakuutio,
mä istun sen kuution toisel sivul
ja nään kaiken
älkää heittäkö mun noppaa
mä heitän ite
(istuin hassussa asennossa selälläni maassa jalat ilmassa ja tarkastelin maailmaa uudesta näkökulmasta)
Jokainen askel on matka kohti äärettömyyttä eikä äärettömyydellä ole ääriä. Äärettömyys on järjettömyys ja järki järjettömyys.
Olipas pärisevä kakka!
(Ilmoitin suureen ääneen kavereilleni vessareissun jälkeen. Kunhan sain ensin koottua itseäni hervottomalta naurukohtaukselta. Hapoissa paskalla käynti voi olla yllättävän hauskaa...)
Me ollaan vast alussa, elämän alussa,
Tää päivä on elämä
Olen osa tätä kaikkea, olen osa sateenkaarta!
"mitä sä teet?"
"halusin vaan avata ikkunan jotta voisin haistaa auringon!"
Me pyöritään radalla
Me ollaa vitun matkalla
Tääl on hyvii henkii läsnä
Sulla on kaunis mandala (sanoin puistossa yhdelle tytölle)
(Eväsretkellä. Ei ollut veistä vieressä joten purin kokonaisesta kurkusta paloja ja syljin ne leipien päälle tyytyväisenä. Olimme kaverin kanssa siis piknikillä olohuoneeni lattialla enkä vaivautunut edes keittiöön hakemaan veistä, piknikalustana toimi joku kirkkolehtinen )
Meitsi diggaa huumeista
(kelasin että oispa hauska paita jossa tuo lukis ja takana selässä ois vielä printti "pärisevä paita")
aika transsiin menevä looppi
Ihan vitun smoothii
"Elämä on sitä että opettelee ymmärtämään, millainen olen, ja erottamaan sen, millaisia muut on, sekä ymmärtämään ettei muut koskaan tuu ymmärtämään mua. ja sitä pitää ymmärtää loputtomiin"