Trippi muistuu kyllä mieleeni, ei kovin yksityiskohtaisesti tosin, mutta tuo kyseinen trippi on varmaan vaikuttanut minuun jälkeenpäin melko paljoltikin sillä olen piirtänyt ja visioinut paljon tuosta samasta kuplasta.
Tässä kirjoitus muokkaamattomana, ikävä kyllä en tiedä miten se loppuu.
Oli aika liikuttavaa lukea tätä koska löydän nuo samat elementit arkisista kävelyistäni, pohdinnoistani ja henkisistä saduistani.D X M 600MG [9,2mg/kg]
-Gleodus
Osa muistikuvistani on hyvin epäselviä, pahoittelen tarinan ainakin osittaista sekavuutta.
Ilta alkaa kello 21:00 kotona, olen päättänyt nauttia tänään 600mg DXM:ää,
erotteluun tarvittavaa bensaa ei ole saatavilla juuri tällä hetkellä joten aloitan juomalla Resilarin erottelemattomana,
tosin tämä ei enää haittaa minua koska olen tottunut jo Resilarin makuun ja kehoni on tottunut sorbitoliin
ja muihin Resilarin sisältämiin... Myrkkyihin... Kello on 21:30 jolloin alan tuntea päihtymyksen tunnetta, DXM-Nousut...
Halusin kokea tällä kertaa hengellisemmän kokemuksen, halusin Dexmin opettavan minua, näyttävän minulle,
joten menin istumaan matolle ja kuuntelemaan kaikkea shamanistista ja henkevää musiikkia,
joskus 00:00 nautin toiset 300mg DXM:ää.
Kello 00:30 alan siirtyä omiin maailmoihin ja tuntemaan aika kohtalaista sekavuutta sekä päihtymystä,
minua pelottaa hieman, en tiedä mikä minua tarkalleen pelottaa, luultavasti ei mikään.
Tämän jälkeen en muista enää kellon ajoista mitään, aika alkaa kulumaan todella hitaasti, ja alan siirtymään omaan,
visuaaliseen maailmaan, yhtäkkiä silmät kiinni istuessani matolle ilmestyn avaruuteen, ilmestyy planeetta, planeetta Gleodus,
tämä oli minun planeettani, pientä planeettaani suojaa pieni kupla, joka on osakseen sateenkaaren värinen,
ja osakseen kylmän sininen.
Keskellä planeettaani on tukeva, noin 6 metriä korkea puu joka näyttää todella elävältä, mutta kuolleelta, jotenkin hauraalta.
Toisella reunalla sijaitsee pieni, harmaa, kivinen ja terävä vuori.
Seison matalan nurmikon päällä, tuijotan työpöytää joka sijaitsee toisella reunalla, työpöydän takana on myös pientä kalliota,
tai ainakin kivikköä...
Kävelen tietä pitkin tutkimaan Gleodusta, tien reunoilla on hyvin kauniita lyhtypylväitä
jotka loistavat erittäin kauniisti tuovan lämpöä Gleodukselle.
Katselen hetken aikaa näitä lyhtypylväitä ja palaan takaisin työpöydälleni, pöydälle on ilmestynyt siemeniä,
kurotan siemeniä, tässä vaihteessa todellisuus alkaa vääristyä ja en muista enää menneisyyttä,
enkä muista enää paikkaa jossa vielä hetken aikaa vietin aikaani, ajankulu on nyt hyvin vääristynyt ja hidastunut.
Otin siemenet käsiini ja lähdin suuntaamaan aukiolle paikalle planeetallani,
tarkoitukseni on istuttaa puita ja muita kasveja planeetalle.
Suljen yhden siemeneni käteen ja liikutan käsiäni jotenkin uskonnollisesti ja hengellisesti, rituaalinmukaisesti,
lausun joitain outoja hengellisiä sanoja joita en enää muista ja hetken päästä siemen alkaa hohtamaan kirkkaasti käteni läpi.
Jonkin ajan päästä kun olen suorittanut rituaalin avaan nyrkkini ja näen todella kirkkaan, pienen, kultaisen valon, valo kuulan...
Laitan tämän "kuulan" maan alle jolloin hetken kuluttua siitä kasvaa erittäin kaunis, pieni, kukoistava puu,
tämä puu oli erittäin kaunis.
Tämän jälkeen teen vielä joitain asioita Gleoduksella joista en muista paljoakaan.
Jonkin ajan kuluttua avaan silmäni ja katselen hetken aikaa ympärilleni, kaikki näyttää hämärältä ja jotenkin epäselvältä,
en ollut hetkeen
Hämmästyttää koska en muista kirjoittaneeni tätä, mut eipä oo muutenkaan paljon tarkkoja muistikuvia noilta "DXM ajoilta"...
Eräänä päivän muuan ystäväni kertoi minulle jostain dxm tripistä kun oltiin seikkailtu jossain tarhan pihoilla että olin hakannut ja potkinut jotain metalli seinää tms. kävellessäni sitä kohti niin että hän pelkäsi minua ja minulla ei tästäkään pienintäkään muistikuvaa.
Ja noita trippejä oli joskus ainakin reilusti yli 50, enkä muista niiltä ajoilta juuri mitään.. Hmm.. Noh sellaista se elämä on, ressut matkaan ja menoksi