Ensimmäiset synteettiset

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Rookienarc
Karvakuono

Ensimmäiset synteettiset

Post by Rookienarc »

Tästä on nyt reilu kuukausi kun ensimmäisen kerran kokeilin synteettisiä huumeita. Kyseessä oli mdma-pohjaiset essot. Sen kokeilun jälkeen olen muuttunut sinällään melko radikaalisti, tosin positiiviseen suuntaan. Ennen kokeilua olin aina ollut sitä mieltä, että pysyttäydyn kokonaan luonnontuotteissa eli ganjassa ja suunnittelin kokeilevani joskus sieniä.

Hieman muutoksesta: Itseluottamukseni kasvoi, masennukseni on oikeastaan tipotiessään, mitä nyt välillä iskee muutamasta minuutista tuntiin kestäviä masiksia, mutta ne on normaali jälkioloja käsittääkseni. Myös yhden kaverin mielestä olen muuttunut siten, että olen avoimempi ja rennompi selvinpäinkin. Sinällään stressi on myös jonkin verran vähentynyt mitä nyt koulu tuo hieman paineita kun pitäisi saada suoritettua vaikkei jaksaisi.

Noita essoja on nyt tullut useamman kerran kokeiltua ja onhan ne ollut oikein mukavia. Nyt kuitenkin olisi lsd:tä tarkoitus kokeilla kun siihen on avautunut mahdollisuus. Itse pohdiskelu on aina kiehtonut minua ja monet ihmiset ovat todenneet, että minun kanssani voi keskustella ''syvällisiä'' niin klisheiseltä kun se kuulostaakin. Tässä viimeisen vuoden sisällä olen sisäistänyt monia sellaisia asioita jotka ovat ennen olleet jotenkin pelottavia ja vaikeita. Jollain tasolla olen löytänyt tasapainon kun taas toisella tasolla olen epätasapainoisin ihminen mitä voi olla. Sinällään olen pohdiskellut, että lsd:llä saattaisin sinällään löytää paremmin vielä tasapainon kun pääsisi tutkimaan omia ajatuksiaan ja laittamaan asioita ns. vaaka-kuppiin.

Ensimmäinen LSD-trippini tulee olla hyvin valmisteltu ja sopivat settingit tottakai. Myös trippivahti on jo valittu. Olen aina erittäin huolellinen ja tarkka kaikissa päihdekokeiluissa ettei mitään vain pääse sattumaan. Tämä on mielenkiintoinen asia sinällään koska muuten olen melko hällä väliä ihminen ja kaikki asiat yleensä hoitamatta mikä sitten ärsyttää usein melko paljon, tosin ei nykyään enää läheskään niin paljoa. Olen myös miettinyt josko löytäisin LSD-tripin avulla uuden tuulen elämääni. Sellaisen tuulen joka jollain tavalla auttaisi jaksamaan arkea paremmin. Tosin tuo voi olla sinällään melko utopistinen ajatus vaikkakaan ei ehkä mahdoton.

Itseä inhottaa oikeastaan ihmiset jotka vetää huumeita hällä väliä meiningillä eikä heitä kiinnosta miten aineet vaikuttavat kunhan saavat vain pään sekaisin. Käsittääkseni tälläistä porukkaa ei täällä vaultissa kummemmin ole.

Tuo LSD tuli melko jännästi vastaani. Koko huumeiden kokeilu hommat lähti siitä kun tutustuin uuteen ihmiseen jonka luona oli erittäin hyvä mahdollisuus kokeilla. Siinä sitten eräs pitempään tuntemanikin ihminen vieraili välillä ja tuli puheeksi, että hän saisi helposti lappuja hommattua. Kehitys on siis tapahtunut pelottavan nopeasti, tai no kehitys ja kehitys, paha noista on sanoa mikä on vaarallisempaa. Itse kuitenki pitäisin LSD:tä vaarallisempana kuin essoja koska ihmisen mieli on hauraampi kuin keho. Jos haluat oppia vaikka hyppäämään korkeutta, niin sinun pitää opetella käyttämään kehoasi ja mukautumaan, sama homma pätee myös mielen kanssa, mieltä pitää oppia hallitsemaan ennenkuin on valmis käyttämään sitä.

Tulipas taas omituista tekstiä, noh, sitä se unettomuus teettää.
I.C Hope. fuck it, it's just hallucination.
ferox
OD

Re: Ensimmäiset synteettiset

Post by ferox »

Rookienarc wrote:Ennen kokeilua olin aina ollut sitä mieltä, että pysyttäydyn kokonaan luonnontuotteissa eli ganjassa ja suunnittelin kokeilevani joskus sieniä.
Miksipä rajoittaa omia mahdollisuuksiaan. Osaatko sanoa, mistä tämä nurinkurinen periaate kumpuaa, kun siihen törmää yhä uudestaan?
Rookienarc wrote:Sinällään olen pohdiskellut, että lsd:llä saattaisin sinällään löytää paremmin vielä tasapainon kun pääsisi tutkimaan omia ajatuksiaan ja laittamaan asioita ns. vaaka-kuppiin.
Asioita voi laittaa vaakakuppiin ilman happoakin. Hapoissa kyseinen operaatio saattaa vaikeutua, sillä puntarin kalibrointi pitää tehdä kieli keskellä suuta. :P
Rookienarc wrote:Itseä inhottaa oikeastaan ihmiset jotka vetää huumeita hällä väliä meiningillä eikä heitä kiinnosta miten aineet vaikuttavat kunhan saavat vain pään sekaisin. Käsittääkseni tälläistä porukkaa ei täällä vaultissa kummemmin ole.
Kyllähän niitä löytyy. Ennakkoluuloisuus ei kannata. Meillä kaikilla on synnynnäinen tarve saada pää sekasin.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa