Pelkoa ja inhoa Olohuoneessa

Salvia Divinorum
dv3ng4l
Tuppisuu

Pelkoa ja inhoa Olohuoneessa

Post by dv3ng4l »

Jeps, elikkä sain tätä, kaikkien youtube videoiden ja miley syruksen tempauksen jälkeen ei niin mystistä
yrttiä käsiini.

Elikkä jotenkin suhtauduin siihen niinkun jonain "leluna", että kaks minuuttia räkättää ja on kivaa..

Kyseessä siis 15x. Lastaan vähäsen bongiin, imen, ootan. ei juuri mitään, jääkaapille hakeen kokista.
Kun kurkotan kädellä niin tulee sellanen venymisefekti, vähän kun siinä Space Jump leffassa kun
Michael Jordan heittää voittokoria. No takas sohvalle, vähän hassu olo. Tiesin ettei eka kerta sano viel
mitään, joten lisää yrttiä pesään, vähän isompi määrä.

Whoa, joku puristaa muo kovaa, näkö muuttuu sarjakuvaks. Päässä pyöri joku ajatus tai joku,
että oon tehny jotain väärin, ja nyt muo rankastaan siitä, tai jotain. Tunsin siis ihan selvää
SYYLLISYYTTÄ, enkä oo pitkäään aikaan tuntenu mitään tunnetta niin vahvasti. Ahisti saatanasti,
eikä käyny ees mielessä että poltin just salviaa että se johtus siitä.. Lievä shokkitila jälkeenpäin,
tää episodi kesti varmaan noin 2min max.

Tän jälkeen muo pelotti koko aine, en todellakaan ollut heittämässä sitä pöntöstä alas kuitenkaan.
Vasta pari tuntia ton jälkeen tajus että hei, se on toi aine, sä et oo tehny mitään pahaa, ja sillä
voi olla sulle vielä paljon annettavaa.. Seuraavan kerran, 5-8 tunnin päästä otin seuraavat hitit,
ei mitään hirveen mainittavaa, koitin oikeastaan vaan varovaisesti tunnelmoida mitä tämä tavara on.
Muutama tunti eteenpäin uskalsin ottaa vähän taas reilummin, ja me mentiin sellaseen matomaailmaan,
missä ilmeisesti itse Sally D lauloi taustalla hempeästi. Tossakin oli vielä vähän ahdistava tunnelma taustalla,
mutta ei kuitenkaan niin pelottava kuin eka kerralla, milloin oikeasti huusin ääneen että "haluan pois, tää on ihan
perseestä!" Nää kaikki edelliset kerrat siis yksin, seuraavassa episodissa tulee tyttöystävä katsomaan perään..

Elikkä kaikki tietää että yksin on aina pelottavaa olla, joten seuraavat hitit tyttiksen seurassa next day.
Hänelle ei kuitenkaan maistunut. Jep, eli lataan pesään ihan kunnon setit, ettei tarttis ihmetellä sen enempää
vaan että mennään! Tästä seurasi ihan järjetön kahen minuutin naurukohtaus, mitä ei pystynyt mitenkään kontrolloimaan.
Elikä selvästi s&s:llä suurikin merkitys, en oo koskaan nauranu noin antaumuksella, vieläkun muistas miks.
Ekan tripin jälkeen en voinut kuvitellakkaan että tää voi olla tällästäkin räkätyskamaa.. Oli siis elämän ahistavampia
ja pelottavimpia kokemuksia tuo eka.

Vielä on putkessa sitä itteensä pariin matkaan jäljellä, innolla odotan että pääsee imemään, mutta en todellakaan missä
ja milloin vain. Ei todellakaan ole mitää "jee, anna lisää!" kamaa. Ainakaan vielä, mulle, mistä sitä tietää..

Vähän harmittaa että noi mun kokeilut ei kestäny sitä paria minuuttia enempää, se intensiivinen vaihe..(se eka kerta ois kyllä
voinu loppua samantien, se oli ihan kamalaa!) Mutta se käänteistoleranssi, kai jatkossa syventyy ja pidentyy matkat.

Sally, im coming to you!