Tervehdys,
meillä on ollut viimeisessä kokouksessa esillä tällainen aihe ja jätettiin minun päätettäväksi, koska julkistan sen internetissä. Eli kyseessä olisi sellainen pieni retki luontoon, otamme kasvien siemeniä mukaan, selviytymistarvikkeita mukaan ja opettelemme taas elämään luonnossa. Mitä kaikkea aktiviteettia sinne sitten keksitäänkään, no keksitään nyt myös täällä ja suunnitellaan: puoliksi mietitty on puoliksi tehty.
Tarkoituksena olisi vuokrata sitten porukalla jokin mökki siitä paikan läheltä, jossa voisi käydä parin viikon välein saunassa ja yöpymässä sisätiloissa. Mitään paikkaa ei ole vielä päätetty ja se ilmoitetaan jokatapauksessa vasta myöhemmin. Eli jos sinä haluisit hakea mukaan tähän KiltaKylään niin lähetä minulle yksäriä ja myös tässä topicissa olisi mukava saada aikaan keskustelua, mitä siellä voisi rakentaa, mitä aktiviteetteja yms.
Joten pidemmittä puheitta: "discuss"!
[:] KiltaKylä 2011 [:]
-
palekastro
Re: [:] KiltaKylä 2011 [:]
OH IHANAA!
täällä Espoon vierellä Kirkkonummella on ällistyttävä luola täynnä maalauksia jotka itse Jan Sibelius löysi vuonna 1911! mennään sinne rummuttelee ja shamanistisilta riiteiltä emme voi välttyä

täällä Espoon vierellä Kirkkonummella on ällistyttävä luola täynnä maalauksia jotka itse Jan Sibelius löysi vuonna 1911! mennään sinne rummuttelee ja shamanistisilta riiteiltä emme voi välttyä