Aloin vaan tuossa mietiskelemään kun ensimmäistä kertaa harrastin promo-lappuissa seksiä avovaimoni kanssa, joka oli myös syönyt yhden lapun.
Annoksesta ei ollut tietoa, mutta melko paljon instensiivisempää oli homma kuin viimeksi ja hommat oikeasti meni aika hulluksi, mutta eniveis...
Sekstailimme siis avopuolisoni kanssa, joka tuntui molemmista niin hyvälle, että sille ei löytynyt sanoja ja ejakulaation tuottama mielihyvä RÄJÄYTTI siis koko maailman,
ja maailma hajosi pieniksi atomeiksi, me sen mukana.
Jonkin ajan kuluttua atomit alkoivat taas muovautua kasaan ja aloin tajuta tästä olevaisuudesta taas.
Koin myös mielenkiintoisen ahaa elämyksen tämän jälkeen kun katsoin vieressäni olevaa lantiota..
se muuttui maapalloksi ja ymmärsin jotenki, että naisen lantio on maailman keskipiste ja elämän alku.
että semmosta, en keksinyt hirveästi kerrottavaa kun olen muutenkin huono löytämään sanoja puhumisilleni...
Seksiä deeleissä
-
Aksu6
- Psykonautti
Seksiä deeleissä
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.
Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
-
King Ink
- LD50
-
frapathea
Re: Seksiä deeleissä
Nomut trippistoorit? Mä meinasin mergee tän ensin tuohon topicciin, mut olis tuntunu vähän tylyltä jos kirjoittaja itse mieltää tämän trippistooriksi. Epälukotan tän nyt näiden keveiden perusteiden saattelemana.
-
King Ink
- LD50
Re: Seksiä deeleissä
Aa, en osannut itse ajatella tätä trippistooriksi,
mutta mikäli kirjoittaja sen mieltää niin lukotushan oli aiheeton.
mutta mikäli kirjoittaja sen mieltää niin lukotushan oli aiheeton.