Ite otin tänään 20mg nokkaan ja tuli vähän naksumainen olo. Ei pahemmin mitään nauseaa, kirvelihän toi vähän mutta ei ollu läheskään pahimmasta päästä. Ei ainakaan tällä annoksella mitään visuaaleja, euforiaa ja energisyyttä sen sijaan oli havaittavissa paljonkin. Lihasjäykkyyttä vähän.
Ihan kiva mömmö johon ois joskus kiva tutustua isommalla annoksella. Nyt menin boostaamaan kokemusta 2c-e:llä...
Kesto 4-6h ja suositeltu annos 20-60mg
Last edited by wRRa on Thu 19 Aug 2010, 13:49, edited 2 times in total.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Onhan toi varmaan hintava kun vertaa muihin 2c-kemikaaleihin, mut toisaalta ku alkaa laskea ni ei loppujen lopuks yhen tripin hinnaksi yli 5 euroa tule.... Riippuu tietty mistä tilaa. Mut kyl mä ainakin tykkäsin tosta 20mg-kokemuksesta, varmaan tilaan joskus lisää ja koitan vähän isompaa määrää. Ei se NIIN kallista kuitenkaan oo.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Joo emmä noin paljoo maksais missään nimes. Eiköhän tää oo lähempänä jotain 75e/1g luokkaa?
No tätä tuli joskus aikoinaan kiskottua, vähän kuin 2c-c mun mielestä huomattavasti miedompi vain kaikin puolin oikeastaan.
Mun mielestä kuului niihin, liian perinteinen 2c-kemikaali ei oikein jaksanut paljoo testailla pelkiltään tätä..
Kuulemma isompi doseja pitäis ottaa, mun doset oli silloin jotain 80 mg luokkaa.
Joo kaveri sano että 160mg dosella (muistaakseni) vasta alkoi olla kiinnostava mutta ei silloinkaan vielä järin psykedeelinen...
Otin 30 mg 2C-D:tä oraalisesti 20:45. Alla aamusta 22,5 mg aripipratsolia ja 1 mg loratsepaamia iltapäivästä (jotka blokkaavat). Otin myös yhden Primaspanin ennen, koska olen taipuvainen veritulppiin ja psykedeelit eivät ole sen kanssa ehkä hyvä yhdistelmä.
21:19 Kuuntelen Anna Erikssonia virne naamallani
21:22 Joko kuvittelen tai sitten mahassa oikeasti tuntuu joltain ja hampaat tuntuu kummalisilta. Mahassa on sellaista euforiamaista väreilyä.
21:26 Näkökentässä jotain kummallista. Joko silmiin jää sellaiset vaaleat laikut helpommin tai sitten vain kiinnitän niihin enemmän huomiota.
21:29 Euforiaa ja tunteellisuutta. Seksuaalista kiihottuneisuutta, joka on vain fyysistä. Eli jonkinlainen hyvin lempeä nousu.
21:31 Kylmä alkaa tulla.
21:40 silmäluomien sisäpuolella jotain elämää
21:43 Leijuva, euforinen olo
21:49 tuntuu, että nousut ovat ohi. Euforinen, virnuileva, lievästi psykedeelinen olotila.
Klo 0:11 Ohi. Tykkäsin. Kuin 2C-C, mutta euforisempi, lempeämpi ja vähemmän psykedeelinen. Alkoi tehdä mieli jotain "kunnon" psykedeelejä, mutta tällaisenaankin mukava kokemus. Olin liian selvä vain makoilemaan paikallaan, mutta liian sekaisin tekemään mitään järkevää, mutta sekään ei tuntunut pahalta.
"Never thought that a street drug would be what we need."
20mg + 20mg p.o. (MAOI-buustattuna tosin) oli ++. Kuvailisin oloa ehkä jonkinlaiseksi miedoksi MDMA:n ja 2C-C:n välimuodoksi, stimuvaikutus oli paljon pehmeämpi kuin esim. 2C-I:ssä. Tätä tekee tosiaan mieli kokeilla jonkun muun kanssa kombona. Setting tuntuu tällaisilla pienillä deeliannoksilla vaikuttavan erityisen paljon, meinaa pää hajota jos joku alkaa masentaa kesken kaiken.
Kokemuksia?
Itselle tuli pieni sample tätä (100mg) ja kokeilin pienillä nokilla n..1-5mg ei oikeastaan kuin empaattisia vaikutuksia. (Huom: Alla oli mdpv: valvominen)
Sitten otin n. 5mg iv.nä. Ei tullu muuta ku humahduksen tunne ja nauseaa. Sitten oraalisesti seuraavana vuorokautena 20mg niin alko tulla loistavia visuja..Miten sen vois kuvitella se oli niinkuin ilotulitusta. Väri/valopisteet lentelivät ympäriinsä ja naurulla ei ollu rajaa. Hyvin heikoksi kokeiluksi jäi tämä koska vaikea sanoa vaikutuksista kun oli valmiiksi niin öissä. Mutta miten teillä?
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
SadPanda wrote:Hyvin heikoksi kokeiluksi jäi tämä koska vaikea sanoa vaikutuksista kun oli valmiiksi niin öissä
Jeps ja 2c-d:n annokset on muutenkin hiukan isompia kuin muiden monien fenyjen (20-60mg), eli toi 20mg on todella mieto. Pihkal tarjoaa muistaakseni esim. 2c-e:n annokseksi 10-24mg, mulle itelle toi 24mg 2c-e:tä oraalisesti ei oo kamalan paljoa joten luulen että toi 60mg 2c-d:tä oraalisesti tuskin olis myöskään mikään liian rankka kokemus.
Mut en tiiä, pitää koittaa joskus
Sain tätä joskus kaverilta n. 45mg joka otettiin pari kuukautta sitten emännän kanssa puoliksi kapselissa oraalisesti. Tuolla annoksella jäi todella vaisuksi. Aluksi pientä amfetamiinimaista stimulaatiota ja moodliftiä, joka muuttui nousujen jälkeen perättäisiksi pienten mielialanousujen ja -laskujen sarjaksi vailla mitään psykedeliaa. Lopuksi tasoittui hyvin miedoksi psykedeelisen "häilyvyyden" tunteeksi.
Otin päälle n. 8mg 2c-b:tä, joka on normaalisti myös sangen vaatimaton annos. Pohjalla oleva D kuitenkin buustasi kokemusta selvästi ja B:lle ominaiset vaikutukset kuten "pörröiset" visuaalit ja empatogeenisyys tulivat selvästi esiin. Toimi siis tofuna kuten Shulgin asian ilmaisee.
Tuosta kokemuksesta jäi lähinnä pettynyt tunne kaiken sen hehkutuksen jälkeen mitä 2c-d on osakseen mm. Bluelightissa saanut. Pirilaskuja muistuttavat toistuvat mielialanotkahdukset veivät mielenkiinnon lähteä testaamaan suuremmilla annoksilla.
Nyt viime viikonloppuna kuitenkin tuli nautittua 15mg aMT pommin päälle 10mg 2c-d snortattuna, ja nasaalisen annostelun nopeampi onset tuntui sopivan aineelle paljon paremmin. Normaalisti otan psykedeelit aina suun kautta. Toisen 10mg buusterilinjan jälkeen aine alkoi päästä oikeuksiinsa, visuaalit jäivät suhteellisen lieviksi mutta headspace oli kuin olisi hyvää MDMA:ta nauttinut. D tuntui avaavan kaikki samat ovet päässä kuin madma mutta ei työntänyt väkisin niistä läpi ekstaasille ominaisella tavalla, vaan jätti niistä kulkemisen vapaaehtoiseksi. Se tuntui erittäin luonnolliselta euforialta, josta tiesi heti ettei myöskään minkäänlaisia laskuja tai serotoniinivajareita ole luvassa koska euforia ei ollut pakotettua. Vaikutuksen lakkaaminen ja pään selviäminenkään ei haitannut niin miellyttävää kuin se olikin.
Poltti vähän sieraimissa ja nielussa, ja seuraavana päivänä tuli nenästä vähän kuivunutta verta niistäessä.
Pluggaamalla välttyneisi hajuaistielinten vaurioittamiselta.
Bluelightissakin ovat useimmat sitä mieltä että pluggaaminen on 2c-d:lle se paras käyttötapa.
Oikein mukava aine. Tuntui omaavan terapiapotentiaalia. aMT:n mao-i vaikutus saattoi pienestä annostuksesta huolimatta kyllä voimistaa ja muuttaa kokemusta.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
Olen kokeillut 2C-D:tä 55mg, n. 36mg ja n. 27mg annoksilla ja paras näistä doseista ollut tähän mennessä tuo n. 36mg. Dosesta riippumatta nousee ja laskee melko jyrkästi ja fyysisesti. Kesto on melko lyhyt, n. 4h, toisaalta hyvä ja toisaalta huono. Mulle tullu aina tosi empaattinen ja tunteikas olo. Ei mikään älyttömän visuaalinen esim. verrattuna 2C-E:hen, paitsi 55mg annoksella oli jo melko visuaalista ja muutenkin aikamoinen kokemus silloin vielä kovin kokemattomalle trippailijalle. Maailma ton vaikutuksen alaisena näyttää vähän niinku olis kaks kuvaa päällekkäin, sellaiselta epäselvältä. Ihan kiva aine, jota tullu otettua joskus ehkä useastikin mm. lyhyen keston vuoksi, mutta ei kyllä kuulu ainakaan mun lemppareihin.
MDMA:n kanssa (MDMA 100mg ja 2C-D 20mg) kombotettuna oli kyllä ihan mielenkiintoinen ja hyvin euforinen kokemus, varsinkin ne nousut! Tosin mämmiä olis voinu ottaa pikkasen enemmän