Maksa ja deelit

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Asidyyli
LD50

Maksa ja deelit

Post by Asidyyli »

On alkanu vähän mietityttää...

Jokainen aine on tietysti erikseen, mutta esim. tryptamiineissa en näkis juurikaan vaaraa, sen sijaan fenetyyliamiinit on sitten eri juttu, joita tulee vedeltyä toisinaan (vähemmän kyllä kuin ennen). Ja ihan perusamfetamiinikin tietysti, vaikkei psykedeeli olekaan.

Kun mulla on tilanne se, että ennen en psykedeeleissä juonut ollenkaan. Ehkä yhden bissen saatoin ottaa tms. Mutta nykyään kun oon ilmeisesti päässy alkoholisoitumaan jonkun verran ja käytön kasvamisen myötä myös kerta-annokset alkaneet nousta, niin meininkikin on eri.

Nykyään jos otain jotain psykejä, niin se yleensä meinaa että melkonen ränni on kans vedettävä päälle. Ennen olin puristi ja olisin pitänyt sellaista psykedeelisen kokemuksen häpäisynä... paskat... rentouttaa mukavasti, poistaa bodyloadia, tekee pehmeämmän ja rennomman kokemuksen.

Humala on tietysti hyvä pitää päällä koko ajan: laskuhumala deeleissä ei ole kivaa. Viimeksi otin bromo-dragonflyta niin jouduin kiskomaan kaljaa ja viunaa 12 tuntia putkeen.

Tämmönen ei voi olla hyvä?
horna
Kameleontti

Re: Maksa ja deelit

Post by horna »

Itselläni varsinkin tryptamiinien päälle kännittely tuntuu samalta, kuin olisi jo toista päivää radalla. Tuntuu siis siltä, että viina ei oikein nouse kunnolla ja sitä pystyy vetämään paljon enemmän.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!