Mitäs tää on?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Dexma
Moderator

Mitäs tää on?

Post by Dexma »

Kaveri kysy tänään multa.

"Mitä on LSD?"

Okei ohan meillä topikki, psykedelia ja sen tuntu

Mutta mitä sanoo, kaverille joka ei edes kannabista ole nähnyt. Mitä on lsd?
Heittää linkillä wikipediaan?
Uke
LD50

Re: Mitäs tää on?

Post by Uke »

Mun piti kans alkaa kerran selittelee mitä vittuu oon vetäny ku lörppöveljeni baarissa meni sanoo jollekki muijalle et oon ottanu tänää sellast tutkimuskemikaalii, joka on psykedeeli ni se vaa kiljas et "AIJAA, VÄHÄ SIISTII, SIIS ONKS SE SITÄ LDS:ÄÄ?????" Mitä näihin kysymyksiin voi vastata :mrgreen:

Mut emt...ei LSD:stä voi oikein kertoo. "Mitä se on?" Se on vittu äsidii, psykedelian äiti (ja ayahuascha on isä), se tuottaa mielihyvää ja parantaa maailmaa, propaganda myöskin yrittää väittää että LSD aiheuttaa vaarallisia harhoja ja kohta kuorit itseäsi kuin appelsiinia, anteeksi kuinka?

Jos se kaveri on valmis kokeilee lsd:tä ni sit sille voi vaan sanoa et "Tällästä tää on" ja työntää blotteri kielen päälle, mut jos ei niin..kyl siinä vaan avata internetin ihmeellinen maailma ja näyttää sieltä mitä se sit on, ehkä joku on osannu sitä kuvailla jotenki.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Joo mullekin on tullut vastaan nuita ''Mitä see äsidi on?!Ai onks se sitä et rupee näkee kaikkii menninkäisii ja nalle puhei?!''

-.- ..
Ja kaveri just tos kysy multa et ''Mikä on trippi?''
Pitkä stoori asiasta kun en osannut lyhyesti selittää..

vui vui lapset.
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote: Ja kaveri just tos kysy multa et ''Mikä on trippi?''
Joo tai sana psykedelia... huhuuuh :D

Jotenkin nää on tosi far out sanoja monille jopa yllättävän.. .Tosi jännää sitten alkaa selittään niille...
peltsi
OD

Post by peltsi »

Itse vastaisin että kokeile tai älä jos et välttämättä halua..silti suosittelen psykedeelejä kaikille kenestä nään sen että sen osaa ottaa oikein. Mut muutenkin mun mielestä deelei ei pidä vetää jos ei varaudu johokin maaimaa mullistavaan..vaik ei se sitä välttämättä olisi :roll:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Näät mukavia juttuja ja pystyt ajattelemaan vaivattomammin ongelmiasi, ja muita asioita. Noin mie oon selittänyt ''tripin'' ystäville joilla ei ole käsitystä asiasta.

On vaikea asia, puhua.
tbrytbralitvtf
Tuppisuu

Post by tbrytbralitvtf »

jwh-250 - trippi tässä maailmassa
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Hahhah. Muistan kerran kun yks kaveri jumittu kyseleen itteltänsä ja meiltä lausetta "mitä on äsid?". Oli tripillä jos en ihan väärin muista.
pirun hyvä nuolla kuorena
peltsi
OD

Post by peltsi »

Suosittelisin sellaselle esimerkiks suurta annosta happoa kuka on valmis antamaan koko loppuelämänsä yhden kokemuksen armoille. En tarkota mitään tripille jäämistä vaan sitä että on varautunut siihen että kantaa pskydeelistä tietoisuutta tai osaa siitä että on kokenut sen erilaisen (psykedeelisen)tavan nähdä/tuntea/tietää maailma ja elämä. Pitää olla varautunut ymmärtämään. :foil:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote: Okei ohan meillä topikki, psykedelia ja sen tuntu
Mun mielestä monet ei ihan hiffannu tota topiccii.. tai sit mun pääs on vikaa.. mutta just tota hain loppujenlopuks takaa..

Mitä se on se psykedelia..? miten eri ihminen kokee psykedeelin.. Psykedeelit.. Deelit.. hengellisyyden, henkisyyden..
Mitä oikeen tapahtuu ku ottaa vaikka äsidii.. Miltä se tuntuu.. koska mun mielestä tunnettahan se hyvin pitkälti on?
Mitä ajatuksia se herättää..? Onko sillä ollut (henkiseen)kehitykseen kuinka paljon vaikutusta..
jne..

jotai tollasta hain tolla topicilla.

kiitti ku kaivoit topicin, olin jo unohtanu sen kokonaan:>
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
growy
Kameleontti

Post by growy »

Näin mä koittaisin selittää:
Psykedeeli,aine,joka vaikuttaa sun mieleesi "vääristävästi".Se muuttaa sun aistit ja saatat nähdä hallusinaatioita. Kaikki tuntuu erilaiselta,mikään ei tunnu samalta kuin "selvinpäin". Se tuo sun alitajunnasta asioita mitä sä et koskaan oo edes tajunnut kelata selvänä. Se voi pelottaa,mut usein se saa sut nauramaan.
Sä yrität käsitellä sun tunteita ja sä löydät itsestäs uusia piirteitä.
Se saa sut joskus itkemään ja pelkäämään,se saa sut pelkäämään järkes menetystä.

Karskia,mut vittu.Jos joku tulee tyhmänä kysymään multa:Mitä on LSD,mä vastaan suoraan ja kerron mitä se mun mielestä on,ja suoraan sanoen:EN suosittele sitä kellekkään,varsinkaan sellaiselle joka tulee kysymään mitä se on :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.