Substanssit
5-MeO-MiPT perustietoutta: Wikipedia, Erowid, TiHKAL, Bluelight, Drugs-Forum
- 5-MeO-MiPT, ~14mg, syöty
- 4-HO-MET, ~15mg, syöty
- Läpyskää, sopivasti, poltettu
Taustatiedot
- Massaa löytyy ~65kg
- Toleranssia saattaa olla, 3 päivää sitten tuli otettua ~5mg 5-MeO-MiPT
- Psykedeeleistä on n. 3 vuoden kokemus
Stoori
Kun otin ensimmäiset 5mg 5-MeO-MiPT testimielessä muutama päivä sitten, jäi kyseisestä aineesta paha maku suuhun. En huomannut oikeastaan muita vaikutuksia kuin utuisen, epäselvän ja "aaltoilevan" näkökentän, ajatusratojen muuttumisen (ei kovin rakentavalla tavalla) ja voimakkaasti aaltoilevan olotilan euforisesta (tosin sitä euforiaa piti psyykata voimakkaasti, että siitä sai mitään irti) täysin turraksi. Jotkut väittää, että tämä olisi tryptamiinien vastaus MDMA:lle, mutta rohkenen olla vähän eri mieltä. Stimuloi, mutta ei mitenkään kovin miellyttävällä tavalla. Unta sai ihan hyvin 7 tunnin jälkeen. Laskuja ei tule. Nousuissa kylmäsi sen verran, että piti mennä pitkään, lämpimään suihkuun loikoilemaan. Tuntui hyvälle :coool:
Sitten varsinaiseen matkaan; Aloittelin juomalla pienen määrän nuppiksen jämiä, ettei ihan niin paljon kiertäisi päässä ja kehossa nousuissa. ~14mg 5-MeO-MiPT pommi kurkusta alas. Tämä pulveri maistuu PAHALLE, en suosittele liottamista veteen. Kävelylle, tällä kertaa nousut eivät tunnu läheskään niin vaikeille, lieneekö syy kävelylenkin vai nuppiksen. Kävelylenkin jälkeen 15mg 4-HO-MET:iä alas kurkusta, 5-MeO-MiPT ei tuntunut viimeksi kovinkaan visuaaliselle. Vaikutukset alkaa tuntumaan, mutta lähinnä vain "höpönä" olona (positiivisessa), jutut alkaa menemään aika psykedeelisiksi kaverini kanssa joka on myös 5-MeO-MiPT:in vaikutuksen alaisena. Jossain vaiheessa sitten poltettiin läpyskää.. juuri ja juuri kerkesin sisälle kävellä ja BOOOOOOOOOM! Iski voimakkaimmat visuaalit mitä nyt äkkiseltään muistan, huh huh! Pakko mennä siköasentoon sohvalle ihmettelemään. Tässä vaiheessa tajusin, että 5-MeO-MiPT _PITÄÄ_ nauttia pajarin kanssa, muuten menee substanssi hukkaan. Aika alkoi venymään ja paukkumaan, kaikki asiat menivät "epäsynkronissa" toisiinsa nähden ja ajattelu meni todella mutkalle (positiivisesti). Plateaun jälkeen alkoikin sitten eräänlainen euforia->normaali->dysforia sykli jossa olin ainakin henkilökohtaisesti todella mutkalla. Laskuja ei edelleenkään tullut, vaan tila muuttui hitaasti ja huomaamattomasti takaisin normaalin, joskin jollain kierolla tavalla stimuloituneeseen/letargiseen oloon. Mitään negatiivisia laskuja ei taaskaan tullut. Unta sai hyvin.
5-MeO-*-sarjan tryptamiinit tuntuvat ainakin mulle paljon fyysisemmiltä verrattuna muihin tryptamiineihin. En ihmettele vaikka joillekkin tulisi epämiellyttäviä kehollisia tuntemuksia näistä. Itseäni ne eivät juurikaan haitanneet.
Pähkinänkuoressa: uniikki psykedeeli, ei voi oikein mihinkään verrata. Dose/response-kaari on jyrkkä, suuremmilla annoksilla saattaa pistää todella mutkalle. Varovaisuutta ;> Suosittelen kombottamista poltettavien yrttituotteiden kanssa.
En edelleenkään ole mikään kynämies, enkä taiteilija. Ihan pikaisen analyysin substanssista ajattelin kirjoittaa.
Lyhyt yhteenveto 5-MeO-MiPT sessioista
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8762
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Lyhyt yhteenveto 5-MeO-MiPT sessioista
Joo tää loppupeleissä on kiva trypta, ilman toleja hyber visuaalinen käteenveto huume...
Meinaan kiehuu tuntoaistit aika hurjaa vauhtia...
4-aco-mipti aikoinaan oli enemmän sellaista sienimäisempää ja se oli erittäin oiva huume jos vain halus työpäivän jälkeen kiskoa tryptamiineja ja jatkaa peruspäiväänsä...
Meinaan kiehuu tuntoaistit aika hurjaa vauhtia...
4-aco-mipti aikoinaan oli enemmän sellaista sienimäisempää ja se oli erittäin oiva huume jos vain halus työpäivän jälkeen kiskoa tryptamiineja ja jatkaa peruspäiväänsä...
-
Anonyymi
Re: Lyhyt yhteenveto 5-MeO-MiPT sessioista
Voimistaa aisteja muuten aika hurjiin lukemiin tä 5-MeO-MiPT, melkein sattuu kaikki mitä tunnen (ilmavirtaukset, vaatteideni kangas etc.) 
Ja pirimäiset laskut
Ja pirimäiset laskut
-
Dexma
- Moderator
- Posts: 8762
- Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
- Location: Manse <3
Re: Lyhyt yhteenveto 5-MeO-MiPT sessioista
Mä muistan, kun mulla oli yhden kaupan lista mitä kaikkee jännää siellä oli, monia eri tryptamiineja, siellä oli aina pieni kuvaus jokaisen perässä kyseisestä substanssista. 5-meo-miptin perässä oli PANO HUUME.Anonyymi wrote:Voimistaa aisteja muuten aika hurjiin lukemiin tä 5-MeO-MiPT, melkein sattuu kaikki mitä tunnen (ilmavirtaukset, vaatteideni kangas etc.)
Ja pirimäiset laskut
-
ferox
- OD
- Posts: 1070
- Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
- Location: ?f=7
Re: Lyhyt yhteenveto 5-MeO-MiPT sessioista
5-MeO-MiPT on siitä mielenkiintoinen psykedeeli, että se on ehkä ainoita jonka pystyisin tunnistamaan vaikutuksista. Aiheuttaa minulle ainutlaatuista kasvojen 'neanderthalilaistumista' sekä yleisesti ympäristön vääristymistä esteettisesti etäännyttävään, jopa groteskiin suuntaan. Tavallisesti psykedeelit saavat naamat näyttämään ehkä hassun pyöreähköiltä, tämä taas rumentaa niin muiden lärvit kuin oman peilikuvankin luotaantyöntäviksi. Mahdollisesti edellä mainittuun liittyen tripillä tekee mieli sulkeutua omiin ajatuksiinsa ja pysyä loitolla muusta maailmasta, mikä ei tosin minusta ole lainkaan huono olotila.
Olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että kuuma suihku tekee nousuissa oikein höpöä. Kehotanpa ohimennen kokeilemaan myös saunomista deeleissä, esim. sienissä.
Olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että kuuma suihku tekee nousuissa oikein höpöä. Kehotanpa ohimennen kokeilemaan myös saunomista deeleissä, esim. sienissä.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
sunyata
- Psykonautti
- Posts: 118
- Joined: Tue 30 Nov 2010, 18:53
Re: Lyhyt yhteenveto 5-MeO-MiPT sessioista
Yksistään aika kökkö. Itelleni muistutuksena tähän väliin, et ehkä pitäis ruveta tai tajuta rupeamaan tänne kirjottaa näit mun löpinöitä; meinaan taitaa olla enemmänkin sopiva foorumin kolkka.
Mutta joo. Todellakin en yksistään suosittele tätä tuttavuutta, menee muutoin hieman hukkaan. Ite otin syötynä noin 30 mg, josta ei seurannut ainakaan mitään visuaaleja sen kummemmin. Tuossa ilta kymmenen jälkeen nappasin kännin päälle naamariin tavarat. Onhan se tietty vähän perseestä kun ei alkoholille ja muille kemikaaleille löydy erikseen aikaa tai mielenkiintoa, niin menevät sitten mokomat yhtäaikaa sekaisin (vähän niin kuin lastenhoito?). Kolmeks-neljäks tunniks meni vintti pimeeks. Alkuun ei tietty tuntunu miltään, perusepäilyt että taas jotain jatkettua tai epäpuhdasta kuraa, ja sitte läks. Ei juuri mitään halluja tai visuaaleja, vitunmoiset krampit ja kouristukset, tuntu että aivot räjähtää aivan samalta istumalta tai makaamiselta – missä asennossa sitä nyt tuossa pyörikään.
Aisteista en muuta osaa sanoa, muuta kuin ahdistuneisuuden: se kasvoi aivan käsittämättömäksi. En oikein ole itsekään varma siitä, kumpi lamasi mut tohon sohvalle pahemmin – ne krampit vai posketon ja silti niin kasvoton ahdistus. Vieläkin on pientä laskua sillä väreissä ja pinnoissa on tätäkin kirjoittaessa havaittavissa lieviä vääristymiä. Tajunnantaso tosiaan tipahti aivan täysin. Sitä oltiin taas oman mielensä ja alitajuntansa videoarkistossa, josta selailtiin kaikkea mahdollista. Ilmeisesti silmät auki sohvalla maaten, sillä silmät niin kuivuneina siitä sitten säpsähdin takaisin tänne, joka tapahtui noin klo 2 yöllä. Tällä hetkellä olotila on kuitenkin äärimmäisen ahdistunut ja sekava, jota vain lievästi peittää tuo kemikaali, jonka lopullista haihtumista tässä odotellaan hieman pelonsekaisin tuntein.
Ainiin, ja (epäpuhtaan) nokkaanvedetyn 4-ho-metin kanssa tämä vekkulitavara oli sitten melkoinen humanoidikokemus, mutta sen oonkin jo johonkin suuntaan horissut menemään.
Mutta joo. Todellakin en yksistään suosittele tätä tuttavuutta, menee muutoin hieman hukkaan. Ite otin syötynä noin 30 mg, josta ei seurannut ainakaan mitään visuaaleja sen kummemmin. Tuossa ilta kymmenen jälkeen nappasin kännin päälle naamariin tavarat. Onhan se tietty vähän perseestä kun ei alkoholille ja muille kemikaaleille löydy erikseen aikaa tai mielenkiintoa, niin menevät sitten mokomat yhtäaikaa sekaisin (vähän niin kuin lastenhoito?). Kolmeks-neljäks tunniks meni vintti pimeeks. Alkuun ei tietty tuntunu miltään, perusepäilyt että taas jotain jatkettua tai epäpuhdasta kuraa, ja sitte läks. Ei juuri mitään halluja tai visuaaleja, vitunmoiset krampit ja kouristukset, tuntu että aivot räjähtää aivan samalta istumalta tai makaamiselta – missä asennossa sitä nyt tuossa pyörikään.
Aisteista en muuta osaa sanoa, muuta kuin ahdistuneisuuden: se kasvoi aivan käsittämättömäksi. En oikein ole itsekään varma siitä, kumpi lamasi mut tohon sohvalle pahemmin – ne krampit vai posketon ja silti niin kasvoton ahdistus. Vieläkin on pientä laskua sillä väreissä ja pinnoissa on tätäkin kirjoittaessa havaittavissa lieviä vääristymiä. Tajunnantaso tosiaan tipahti aivan täysin. Sitä oltiin taas oman mielensä ja alitajuntansa videoarkistossa, josta selailtiin kaikkea mahdollista. Ilmeisesti silmät auki sohvalla maaten, sillä silmät niin kuivuneina siitä sitten säpsähdin takaisin tänne, joka tapahtui noin klo 2 yöllä. Tällä hetkellä olotila on kuitenkin äärimmäisen ahdistunut ja sekava, jota vain lievästi peittää tuo kemikaali, jonka lopullista haihtumista tässä odotellaan hieman pelonsekaisin tuntein.
Ainiin, ja (epäpuhtaan) nokkaanvedetyn 4-ho-metin kanssa tämä vekkulitavara oli sitten melkoinen humanoidikokemus, mutta sen oonkin jo johonkin suuntaan horissut menemään.
vain otettu lääke ottaa päähän
-
SinatraPesonen
- Lepakko
- Posts: 291
- Joined: Thu 18 Nov 2010, 18:57
- Location: Los Tres
Re: Lyhyt yhteenveto 5-MeO-MiPT sessioista
Ittellä ainaki broossa samoja havaintoja.. ihmiset näyttää jotenki muovisilta, nukkemaisilta.. töllööki ku kattelee ni näyttää aika irvokkaalta meininki ajoittainferox wrote:5-MeO-MiPT on siitä mielenkiintoinen psykedeeli, että se on ehkä ainoita jonka pystyisin tunnistamaan vaikutuksista. Aiheuttaa minulle ainutlaatuista kasvojen 'neanderthalilaistumista' sekä yleisesti ympäristön vääristymistä esteettisesti etäännyttävään, jopa groteskiin suuntaan. Tavallisesti psykedeelit saavat naamat näyttämään ehkä hassun pyöreähköiltä, tämä taas rumentaa niin muiden lärvit kuin oman peilikuvankin luotaantyöntäviksi. Mahdollisesti edellä mainittuun liittyen tripillä tekee mieli sulkeutua omiin ajatuksiinsa ja pysyä loitolla muusta maailmasta, mikä ei tosin minusta ole lainkaan huono olotila.
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
-
sunyata
- Psykonautti
- Posts: 118
- Joined: Tue 30 Nov 2010, 18:53
Re: Lyhyt yhteenveto 5-MeO-MiPT sessioista
Ei mene.aconautti wrote:Mutta joo. Todellakin en yksistään suosittele tätä tuttavuutta, menee muutoin hieman hukkaan.
Yllättäen tääkin oli täyttä paskaa. Olo vaan parani kun kävi jossain ihan vitun syvällä, tuntuu tää olemassaolon pinta-ahdistus lähinnä koomiselta, säälittävältä vitsiltä, joka on hyvä niin. Päähän sattuu ja muutamat bisset vetelen tähän kun en untakaan saa, enkä osaa aikaani kuluttaa muuten kuin päihteillä.aconautti wrote:Aisteista en muuta osaa sanoa, muuta kuin ahdistuneisuuden: se kasvoi aivan käsittämättömäksi. En oikein ole itsekään varma siitä, kumpi lamasi mut tohon sohvalle pahemmin – ne krampit vai posketon ja silti niin kasvoton ahdistus. Vieläkin on pientä laskua sillä väreissä ja pinnoissa on tätäkin kirjoittaessa havaittavissa lieviä vääristymiä. Tajunnantaso tosiaan tipahti aivan täysin. Sitä oltiin taas oman mielensä ja alitajuntansa videoarkistossa, josta selailtiin kaikkea mahdollista. Ilmeisesti silmät auki sohvalla maaten, sillä silmät niin kuivuneina siitä sitten säpsähdin takaisin tänne, joka tapahtui noin klo 2 yöllä. Tällä hetkellä olotila on kuitenkin äärimmäisen ahdistunut ja sekava, jota vain lievästi peittää tuo kemikaali, jonka lopullista haihtumista tässä odotellaan hieman pelonsekaisin tuntein.
vain otettu lääke ottaa päähän