vittu opiskelijaa kohellaan ku vapaata riistaa...huh vaan ei hätää valitakaa niistä hylätyistä päätöksistä, hakekaa oikeusapua, minkä saa 0€ omavastuu osuuudella. pistän tähän viimeisen STM asetuksen ja ohjeistuksen toimeentulotukilaista.
itsellä "lääke kustannukset n 350e kk" http://pre20031103.stm.fi/suomi/pao/toi ... osa1_4.htm
kannattaa printata toieentulotuen litteeksi ja painottaa kohtaa 3.3
Fuk tuola yhtä heinosta vituttaaa......* kjeh kjeh*
kokemuksia sossusta
-
Aukikco
- OD
Re: kokemuksia sossusta
Mun kokemukseni ovat olleet pelkästään positiivisia. Rehellisyys tuntuu auttavan.
-
Dexma
- Moderator
hmmm. Näin mitä kavereiden touhuja katselee... Niin tuntuu joskus ihan kivalta olla töissä josta saa 600 euroo rahaa kuussa. Eipä tartte huolehtia mistä se raha tulee..
toisaalta kun kaikki kiskoo enemän niin se vituttaa...
toisaalta kun kaikki kiskoo enemän niin se vituttaa...
-
mentalhell
- Kameleontti
Oma kokemus on että mitä pienempi paikkakunta niin sitä parempi palvelu, tai no aika monesti virkailijat on töykeitä sossuissa mutta siis asiat käsitellään nopeasti ja hieman rennommalla otteella. Tää nyt on varmaan aika itsestäänselvä juttu että isommilla paikkakunnilla noi ruuhkautuu ja työntekijät ei muista asiakkaita henkilökohtaisesti.
-
zan
- Apteekki
Kempeleessä on tulosvastuullista hommaa...viimevuonna sossu teki voittoa yli 300 tuhatta euroa...eli vähentelee mielellään ja hykäilee ja sutkeilee
-
SadPanda
- LD50
Mullakaan ei ole kyllä mitään negatiivista sanottavaa. Oon ollu heille rehellinen asioitteni suhteen ja kertonut tilanteeni mikä se oikeasti on niin tuntuu että ymmärtävät ja haluavat auttaa parhaansa mukaan taloudellisesti ja ovat kyllä tarjonneet velkaneuvojaa ja päihdetyöntekijää ja vaikka mitä kivaa
nyt ne passitti mut adhd tutkimuksiin ja senki takia ymmärtävät eivätkä kurssille edes laita. Oon ollu asiakkaana moonta mooonta vuotta 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma