salvia 10x koittaa sanoa

Salvia Divinorum
Normander
Psykonautti

salvia 10x koittaa sanoa

Post by Normander »

Eli poltin tuossa hetki sitten 0,1g 10x salvia ekstraktia. Olen vieläkin löysästi Sallyn hihnassa, kirjoittaminen tuntuu sujuvan.
Poltin sängynreunalla bongista ja koitin saada kaiken kerralla keuhkoihini. Otin keuhkot täyteen ja menin sängylle selälleen makaamaan silmät kiinni. Koitin laskea päässäni kolmeenkymmeneen ja ennen 20 alkoi tuntumaan tuttu salvia-kutina, kohta en enää tiennyt kuinka pitkälle olen laskenut ja puhalsin savut ulos. Sitten tuli tunne että "nyt mennään". Kaikki alkoi muuttumaan tai ylipäätään olemaan jotain liaania ja sademetsää, ihmettelin että miksi joka kerta kun poltan salviaa tulee tälläinen jollaintapaa luontofiilis. Sitten jostain ilmestyi, tai oikeastaan "tuli", punainen ja paksu liaani, joka tuntui olevan joku liaanien päällikkö tai johtaja(?) Tajusin että salvia koittaa sanoa minulle jotakin, salvia koittaa sanoa minulle että hän ei ole mikään urbaani nykyhuume jota vain _vedetään_ jossain omassa huoneessa, vaan paljon enemmän (tämän luulin jo oppineeni ennen ensimmäistä salviakokeiluani ja viimeistään sen jälkeen, mutta näköjään en tiennyt puoliakaan). Tajusin että jokaista salviatrippiäni on yhdistänyt tämä sama asia, jota en ole aiemmin tajunnut, Sally on koittanut sanoa minulle jotakin. Tunsin oloni todella tyhmäksi ja äärimmäisen viisaaksi sillä samalla sekunnilla. Sellaista yhtä voimakasta tunnetta en ollut aiemmin kokenut. Sitten tuntui että olo helpotti ja selkeni ja että kovin kopautus on ohitse. Jäin sänkyyn vielä hetkeksi nauttimaan pääni sisällöstä. Tarkistin kellosta ja trippi oli kestänyt sellaiset 8-10 min, tästä ajasta kovinta kieputusta oli luultavasti 2-3 min, näin ainakin voisin kuvitella. Nyt tuntuu siltä, että pitäisi mennä jatkossa luontoon Sallya tapaamaan, niinkuin hän koitti ilmeisesti sanoa. Siellä vaan sattuu olemaan talvi ja mittari näyttää -19, joten pitänee odotella ja katsoa.