Wikipedia wrote: Pennyroyal tea is the use of an infusion made from the herb, the infusion is widely reputed as safe to ingest in restricted quantities. It has been traditionally employed and reportedly successful as an emmenagogue (menstrual flow stimulant) or as an abortifacient. In 1994 a young woman died from an undetected ectopic pregnancy while performing a self-induced abortion using pennyroyal tea; reports say that she had consumed the tea for longer than the recommended five days. The most popular current use of the tea is to settle the stomach[citation needed]. Other reported medicinal uses through history include treatment for fainting, flatulence, gall ailments, gout, and hepatitis (presumably Hepatitis A), and as a lung cleanser, a gum strengthener and, when ground with vinegar, a tumor remedy.
Pennyroyal, Mentha pulegium
-
scoff
- Psykonautti
Pennyroyal, Mentha pulegium
Tunteeko psyvaultin yhtenäinen tietoisuus kyseistä kasvia? Onko sillä suomalaista nimeä ja miten sitä käytetään? Ymmärtääkseni kasvi toimii ainakin teenä, mutta on samalla ilmeisesti todella myrkyllistä väärin käytettynä.
-
peltsi
- OD
Re: Pennyroyal, Mentha pulegium
Suomalainen nimi on puolanminttu ja sitä käytetään silleen et nautitaan runsaasti raskaana ollessa jos raskaus on eitoivottu.
Eli abortin tol pystyy kai tekee ainaki mut enpä tiedä et millane stimuvaikutus tol on..veikkaisin jotai kahvin ja paskan pirin väliltä.
Eli abortin tol pystyy kai tekee ainaki mut enpä tiedä et millane stimuvaikutus tol on..veikkaisin jotai kahvin ja paskan pirin väliltä.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
frapathea
Onks tää vai joku REAL THING?
Oon kuullu vaa siit nirvanan kappaleesta... Kaikkee sitå oppii!
Mut niinku aina, jos nää olis oikeesti toimivii ni niit luultavasti käytettäis enemmän. Olen epäilveäinen.
Oon kuullu vaa siit nirvanan kappaleesta... Kaikkee sitå oppii!
Mut niinku aina, jos nää olis oikeesti toimivii ni niit luultavasti käytettäis enemmän. Olen epäilveäinen.
-
scoff
- Psykonautti
Nirvanan kautta minäkin tutustuin tähän. Luin myös, että Kurt Cobain (Nirvanan laulajakitaristi) joi puolanminttuteetä vatsavaivoihinsa. Stimuloivista vaikutuksista en mene sanomaan mitään, mutta jos tästä on apua krooniseen mahakipuun, niin ihan mielenkiintoiselta kuulostaa.
Ai niin, Kurtin päiväkirjoissa luki Pennyroyal Tea -kappaleen selityksen kohdalla: "herbal abortive... it doesn't work, you hippie." :)
Ai niin, Kurtin päiväkirjoissa luki Pennyroyal Tea -kappaleen selityksen kohdalla: "herbal abortive... it doesn't work, you hippie." :)