Dxm 600mg...Iski kovempana kuin koskaan

Dekstrometorfaani
Kulu
Karvakuono

Dxm 600mg...Iski kovempana kuin koskaan

Post by Kulu »

Asuntoloukku

Päiväni alkoi lupaavin merkein, oli tarkoitus vetää sieniä samalla kuin kaverini flippailevat dexmeissä.
Surkeiden sattumusten kautta sieneni vaihtuivatkin dekstroversumiin.

Menin illalla noin yhdeksän aikaan bussilla keskustaan missä toinen kaverini, olkoon nyt vaikka Pentti asustaa.
Soitin toiselle kaverille joka on nyt Jouko, tämä ei siis trippaile ollenkaan. Tapasin hänet paikallisessa paskalassa.
Pienen paskanjauhannan jälkeen päätin häippästä apteekkiin. Kuin vanhasta tottumuksesta astelin flunssahyllyille,
kunnes huomasin että rahani jäivät automaattiin. Painelin vähin äänin ulos apteekista, ja palasin flunssahyllylle kymmenen
minuutin kuluttua.

Resilaarin ostettua tapasin Pentin anttilalla... Ostin hänelle pullon Greippimehua.
Nautiskelimme Greippimehua pulisängyllä, ja naureskelimme jos vaikka Dexma ilmestyisi paikalle (:D)

Hetken istuskeltuamme ja polteltuamme lähdimme Pentin asunnolle.

Pentin asunnolla kuuntelimme viikatetta ja odottelimme että kello löisi jotain, että voisimme lähteä kaveria vastaan juna-
asemalta(saa luvan olla Vihtori).

Kello löi jotain ja lähdimme juna-asemalle. Juuri kun saavuimme juna-asemalle Vihtori oli jo havaittavissa väkijoukon keskeltä.
Pentin luo päästyämme aloimme erottelemaan. Erottelu alkoi jotenkin laiskasti, ja noin kymmentävaille kymmenen huomasimme,
että meillä oli vääränlaisia poretabletteja. Pentti päätti juosta kipittää siwaan ennen kymmentä, ja jäimme Vihtorin kanssa
odottelemaan. Pentin saavuttua petyimme, sillä 1000mg poretabletteja ei ollut. Aloimme siis erottelemaan pienemmillä tabuilla.

Jostain kummallisesta syystä erottelu onnistui, saihan niitä tabletteja sinne tunkea 4x suuremman määrän.
Lopputulos haisi hieman lämpimältä kissan kuselta.

Päätin kiskaista heti dexmit naamariin, mutta suunnitelmani törmäsi seinään. Se nimittäin maistui ihan helvetin pahalta.
Siinä kakistellen join dexmit jossain 20min. Vihtori oli suunnilleen samaan aikaan valmis. Pentillä juominen tuotti hieman
ongelmia. Päätimme mennä ulos tupakille, jos vaikka juominen onnistuisi paremmin. Tämähän ei tietenkään toiminut, vaan
Pentti päätti oksentaa keskelle takapihaa. Vihtori hermostui ja lähti sisälle, hän ei kuitenkaan saanut ovea auki. Nauroin
koko tilanteelle.

Viimein pentti sai päätökseensä dexminjuonnin. Menimme makuuhuoneeseen odottamaan. Maatessani sängyssä Dxm alkoi potkimaan.
Kuulin kun Vihtori höpisi jotain kaloista ja että dxm toimi. Nauroin tälle, nauroin pää alaspäin... Nauroin...
Penttiä masenti, koska luultavasti epäili että oksenti kaiken deksmin ulos. Tähän en voinut sanoa mitään.
Hetken maattuani, kuulin piristäviä asioita. Tietokoneen luota kuului "Vittu tää toimii", Pentti oli pelastunut.

Vähän aikaa makailtiin, kunnes vaikutukset olivat katossa. Tämä oli pään sisäinen orgasmi. Pentti sanoi jotain
"Minä olen pomo, nyt piirretään", tottelimme pomoa ja piirtelimme. En kerennyt piirtää kuin 2 tikku-ukkoa, kunnes Vihtori
katsoi piirrustuksiani ja totesi "Tämä on paha", Pentti päätti kojata tilanteen komentamalla meidät makuuhuoneeseen.

Karkasin makuuhuoneesta, että voisin soitella kavereilleni vain Jouko vastasi... Jostain syystä muistelen että lähetin
tekstiviestin... Vai oliko...mthä.

Sovimme Joukon kanssa että tapaisimme hänet Star leffateatterin edessä, yksin en uskaltanut mennä, otin Pentin mukaan.
Olimme Pentin kanssa Spar elokuvateatterin edessä, ja ulkona oli varsin omituista. Valot olivat blurria, vihreys oli sinistä.
Aivankuin olisin katsonut paintilla väritettyä mustavalkoelokuvaa. Soitin Joukolle, että missä hän luuraa. Jouko oli tien päässä...

Jouko ja joku hänen hassu kaverinsa nauroivat minulle, ja sanoivat että Pentti on aivan normaali... Mietin tätä hetken.
Menimme Pentin asuntoon kellarin kautta. Jouko sanoi että ole varovainen. Tähän tokaisin "Kylläh mä tän talon tunnen"
Hetkeä myöhemmin kompastuin lattialaattaan.

Jouko ja Pentti ja minä saavuimme Pentin asunnolle. Vihtori makasi sängyllä ja mumisi jotain. Sanoin Joukolle että nään
Pentin silmät kiinni. Jouko sanoi jotain "Kävele sitten sen luokse", tähän sanoin "En mä voi ku mulla on silmät kiinni"...
Jouko ja joku joukon hassu kaveri poistuivat Pentin asunnosta.

Hetkeä myöhemmin Vihtori höpisee jotain, katsoin Vihtoria sieluun ja käännyin sen jälkeen olohuoneeseen.
Makasimme olohuoneessa, ja keskustelimme siitä miten olohuone on erillinen mökki. Kiistelimme myös ulkomaailman olemassaolosta.
Pentti ja Vihtori lähti tupakille. Tällä välin tunnuin selviämään dekstroversumista, asiat olivat taas selviä.

Pentin ja Vihtorin saavuttua mainitsin heille olevani selvä. Hetkeä myöhemmin päässäni tuntui oudolta, ja ainoa mitä sain suustani
oli "menen sinne takaisin". Kävelin vessaan, kaaduin siihen lattialle ja kaikki oli mustaa...mmmsus. Oksensin vessanpönttöön
mustia ja valkoisia 2d neliöitä. Pyyhin oksennukset pöntöstä lattiaan. Yhtäkkiä valot syttyi ja säikähdin. Kaverini nosti minut ylös.
Tiedostin heille että menossa on nyt paha trippi, he olivat vain mustia supattelevia hahmoja. En edes tiedä puhuinko, olinko olemassa.

Kaverini yrittivät pelastaa minut sielun mustuudelta viemällä minut huoneeseen. Sain jotenkin laitettua Pink Floydia soimaan, ja makasimme.
Vihtori kyseli jatkuvasti kelloa, ja aina vastauksen jälkeen "MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" sit kaikki oli hiljaa. Silmät suljettuani näin
limaotuksia, ne liikkui, lopulta ne muuttuivat sammakoiksi. Sammakot puhuivat bussimatkasta jynkkään. Myöhemmin selvisi että se oli kaverini.

Silmät toisen kerran suljettuani näin Vihtorin, hän katsoi kelloa, yllään pinkit biginit. Kun avasin silmät olin yksin...

Käveltyäni olohuoneeseen ajattelin outoja "peili, kello, tuoli, lattia, matto, vessa, peili, kello, tuoli, lattia, matto..."
Olohuoneessa olivat Pentti ja Vihtori, heillä oli päällään afterglow. Kelloa katsottuani huomasin että olin ollut tajuttomana
ainakin tunnin.

Aloimme kamala jumitus päällä siivota kämppää, ja lähdin bussilla kotiin.

Määrät
Minä: 650mg
Vihtori: 850mg
Pentti: Ei mitään hajua, oksenti osan pois luultavasti. (originaali 900mg)
Aivoissani on oltermannia.