Alpratsolaami (xanor, alprox)
-
mattipatti
- Psykonautti
Alpratsolaami (xanor, alprox)
En löytänyt kyseisestä aineesta omaa topicia niin tein uuden.. Eli millaisia kokemuksia muilla kyseisestä aineesta? Saatavilla 0,25-2mg tabuja (tavallisia ja depoteja). Millasilla annoksilla kannatta ekakertalaisen aloitella(paniikkihäiriöön)? Kuinka suuri riski jäädä koukkuun?
Ja niille jotka eivät tiedä mihin alpratsolaamia käytetään.
Lainattu wikipediasta: Alpratsolaamia käytetään ahdistuksen ja tuskaisuuden lievittämiseen, etenkin kun niihin liittyy masennusta. Alpratsolaami onkin ainoa bentsodiatsepiini, joka lievittää myös depressiota. Lääkkeellä on mahdollista hoitaa sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja paniikkihäiriöitä.
Tänne vaan kaikki keskustelu kyseisestä aineesta!
Lainattu wikipediasta: Alpratsolaamia käytetään ahdistuksen ja tuskaisuuden lievittämiseen, etenkin kun niihin liittyy masennusta. Alpratsolaami onkin ainoa bentsodiatsepiini, joka lievittää myös depressiota. Lääkkeellä on mahdollista hoitaa sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja paniikkihäiriöitä.
Last edited by mattipatti on Fri 13 Nov 2009, 18:45, edited 1 time in total.
-
zan
- Apteekki
Re: Alpratsolaami (xanor, alprox)
koukkuun jääminen yksilöllistä, jotku jää viikon käytön jälkeen koukkuun...tosin riippuu dosestakin millasta annosta käyttää per vrk.mattipatti wrote:En löytänyt kyseisestä aineesta omaa topicia niin tein uuden.. Eli millaisia kokemuksia muilla kyseisestä aineesta? Saatavilla 0,25-2mg tabuja (tavallisia ja depoteja). Millasilla annoksilla kannatta ekakertalaisen aloitella(paniikkihäiriöön)? Kuinka suuri riski jäädä koukkuun?
ja kyllä täälä 99% tietää mihin alpratsolaamia käytetään, havaitsen kirjoituksestasi lievää toisten "tietämättömyyttä" ja ylimielisyyttä.
-
mattipatti
- Psykonautti
zan wrote:koukkuun jääminen yksilöllistä, jotku jää viikon käytön jälkeen koukkuun...tosin riippuu dosestakin millasta annosta käyttää per vrk.mattipatti wrote:En löytänyt kyseisestä aineesta omaa topicia niin tein uuden.. Eli millaisia kokemuksia muilla kyseisestä aineesta? Saatavilla 0,25-2mg tabuja (tavallisia ja depoteja). Millasilla annoksilla kannatta ekakertalaisen aloitella(paniikkihäiriöön)? Kuinka suuri riski jäädä koukkuun?
ja kyllä täälä 99% tietää mihin alpratsolaamia käytetään, havaitsen kirjoituksestasi lievää toisten "tietämättömyyttä" ja ylimielisyyttä.
ihan ok ryyni xanori, juurikin tilasin 300tbl netistä...ei maksanu ees paljoa.
Jep mut nyt sitten tietää 100% foorumilaisista et mihin sitä käytetään..
-
ferox
- OD
Mielialahäiriöitä yksinään ei ole kelpuutettu minkään bentson käyttöaiheeksi, kuten ei myöskään yleistä vitutusta (tiedoksi.) Xanor ei ole masennuslääke, eikä koukuttavuuspotentiaalinsa takia erityiseti sovellu pitkäaikaiseen käyttöön. Vieroitusoireita on moitittu äärimmäisen vittumaisiksi.
Yleisimmät bentsot, mukaan lukien alpratsolaami, on jo käsitelty läpikotaisin Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista -ketjussa, joten pidetään jutustelu siellä ja luetaan niitä vanhoja viestejä. Hakusanaksi esim. xanor* tai alpr*.
Yleisimmät bentsot, mukaan lukien alpratsolaami, on jo käsitelty läpikotaisin Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista -ketjussa, joten pidetään jutustelu siellä ja luetaan niitä vanhoja viestejä. Hakusanaksi esim. xanor* tai alpr*.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
tRip
- Moderator
Jospa annettaisiin olla Ksanorillekin oma topicinsa..
mulla kun vaihdettiin Rivatril - Xanoriin(debot)
Alkuun vain vitutti ja masensi entistä enemmän.
masennus tuntui kovin itsetuhoiselta, ja muutenkin koin et nyt ei o kyl kaikki hyvin.
Vajoisin vain syvälle masennukseen.. ja mikä vittumaisinta, vitutti.
Nyt pari päivää kun syönyt tätä mieliala kohentunut, varmasti koukussa taas pikkkuhiljaa.. ehkä lopetan ajoissa.
Toivon kuurin ksanoria saamaan mut taas hieman sosiaalisemmaks apinaks, et vois tehä muutakin kun istua neljän seinän sisällä.
Alkanut siis pikkuhiljaa auttaa yleistyneeseen ahdistukseen, ja sosiaaiseen kammoon.
mulla kun vaihdettiin Rivatril - Xanoriin(debot)
Alkuun vain vitutti ja masensi entistä enemmän.
masennus tuntui kovin itsetuhoiselta, ja muutenkin koin et nyt ei o kyl kaikki hyvin.
Vajoisin vain syvälle masennukseen.. ja mikä vittumaisinta, vitutti.
Nyt pari päivää kun syönyt tätä mieliala kohentunut, varmasti koukussa taas pikkkuhiljaa.. ehkä lopetan ajoissa.
Toivon kuurin ksanoria saamaan mut taas hieman sosiaalisemmaks apinaks, et vois tehä muutakin kun istua neljän seinän sisällä.
Alkanut siis pikkuhiljaa auttaa yleistyneeseen ahdistukseen, ja sosiaaiseen kammoon.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
magiclymagical
- Apteekki
Petollisia bentsoja kun alkoholihuuruissa alkaa popsimaan, rähinäkänä taattu itselläni.
Selvinpäin näistä en saa mitään irti, vaikka ei kyllä ole tarvettakaan näitä rouhia. Tosin hyviä trippien rauhoittajia kuulemma jos menee överiksi. Imo trippejä ei kuitenkaa keskeytetä ikinä
Selvinpäin näistä en saa mitään irti, vaikka ei kyllä ole tarvettakaan näitä rouhia. Tosin hyviä trippien rauhoittajia kuulemma jos menee överiksi. Imo trippejä ei kuitenkaa keskeytetä ikinä
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
rogues
- Lepakko
kyllä meitsillä toimii xanorit niin viihde käytössä kun oikeeseen tarkoitukseenkin. eikä tule edes pahojo oloja ainakaan 3 viikkon. olin meinaan 3 viikkoa ilman xanoreita eikä ollut paha rasti. ja kaiken huipuksi olisin saanut xantut jo viikko sitten mutta jotenkin unohdin katsella respaa. ei ole niin koukuttavia lääkkeitä kun puhutaan. tietysti kaikki ihmiset on erillaisia.
mutta mulla toimii...
mutta mulla toimii...
-
W10
- Kameleontti
Joillain alpratsolaami aiheuttaa ääretöntä vitutusta ja muuttaa ihmisen aika kusipäiseksi olioksi. Minun mielestä ihan ok bentso, tosin ei sen hypetyksen arvoinen mitä olin kuullut ennen kokeilemista. Koukkuun en ole jäänyt vaikka joskus mennyt useammankin viikon ja muiden bentsojen kanssa. Ihan hyvä perusbenjo vaikka ei suosikkini olekkaan.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
mentalhell
- Kameleontti
Nopeat xanorit aiheuttaa itsellä ainakin aiheellisessä käytössä hyvin herkästi lisää ahdistusta kun vaikutus häviää ihan puun takaa yllättäen. Ja sitten on pakko ottaa toinen.
-
tRip
- Moderator
Mun mielestä tohon addiktiojuttuun voi sanooo ihan vaa et joku saattaa syödä 4vuotta bentsoja ja sit vaa lopettaa ne.. sit taas joku syö sen yhen kerran ja on lopunikänsä koukussa..
It's all in your mind
addiktiopotentiaalista kun puhutaan, puhutaan siitä miten vittumaisesti koukuttava bentso verrattuna muihin kys. benjo on.
It's all in your mind
addiktiopotentiaalista kun puhutaan, puhutaan siitä miten vittumaisesti koukuttava bentso verrattuna muihin kys. benjo on.
Keep it unreal.
-
tRip
- Moderator
On muuten piruvie saatanallisimpia bentsoja mtä tiedän..
melkeen kaikki bentsot kokeilleena, voin vaan ihmetellä et miten tätäkin huumetta vielä määrätään.
en edes muista kauan söin kys. bentsoa, ~bout kuukauden 2mg/pvä, nyt ahdistaa niin saatanasti et meinaa itku tulla.
Risolidia söin muistaakseni eilen 150mg.. vähän sama ku ois ottanu yhen 5mg pamin.
hajoo pää näihin refloihin.. hajoo pää.
toki me ollaa yksilöitä.. oon syöny neljä fukin vuotta bentsoja, nyt alkaa varsinainen vierotus.
melkeen kaikki bentsot kokeilleena, voin vaan ihmetellä et miten tätäkin huumetta vielä määrätään.
en edes muista kauan söin kys. bentsoa, ~bout kuukauden 2mg/pvä, nyt ahdistaa niin saatanasti et meinaa itku tulla.
Risolidia söin muistaakseni eilen 150mg.. vähän sama ku ois ottanu yhen 5mg pamin.
hajoo pää näihin refloihin.. hajoo pää.
toki me ollaa yksilöitä.. oon syöny neljä fukin vuotta bentsoja, nyt alkaa varsinainen vierotus.
Keep it unreal.
-
Usoda
- LD50
Hyviä nää on kombotukseen kyllä, yksinäänkin ilman toleja ihan rentoa tavaraa.
Toimii eri lailla eri ihmisillä.. ei mulle tee minkäänlaista aggressiivistä oloa tai muuta negatiivistä.
Muisti kyllä lähtee jos tarpeeksi syö, mutta näin nyt käy kaikkien bentsojen kohdalla.
Toimii eri lailla eri ihmisillä.. ei mulle tee minkäänlaista aggressiivistä oloa tai muuta negatiivistä.
Muisti kyllä lähtee jos tarpeeksi syö, mutta näin nyt käy kaikkien bentsojen kohdalla.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
tRip
- Moderator
joo todellakin.. oon huomannu et joku bentso voi toimia toisella ihmisellä ihan nurinkurisesti, miten se itellä toimii.Usoda wrote:Toimii eri lailla eri ihmisillä..
esim. mulla ei lähe muisti kuin fenatsepaamista, rivatril ei tunnu missää vaikka söisin 20mg, vähän askel horjuu.
Xanori taas tekee mut kusipäiseks ja masentuneeks.
Ja ku on pidempään käyttäny, ni olenkin jo koukussa eikä mitään vaikutuksia enää huomaakaan.
ts. kaikista turhin ja koukuttavin bentso.
ja korostan et näin omalla kohdallani, en yleistä millääntasolla.
Keep it unreal.
-
LD50
- Apteekki
Kaverin äiti lopetti 2mg alprox/pvä yli 15v käytön jälkeen* seinään, ei refloja.
*ei tarkkaa tietoa, määrättiin kuulemma silloin, kun markkinoille tuli
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
peltsi
- OD
LD50 wrote:Kaverin äiti lopetti 2mg alprox/pvä yli 15v käytön jälkeen* seinään, ei refloja.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
tRip
- Moderator
tiiän kans tollasii ihme tapauksii..peltsi wrote:LD50 wrote:Kaverin äiti lopetti 2mg alprox/pvä yli 15v käytön jälkeen* seinään, ei refloja.
mut ehkä reflat nyt ylipäätää on aika rebound-tyyppiset.. oireet johon niit on otetttu, rävähtääki kahta kauheempana takaraivoon. Mul jääny tiettyi traumoi bentsorefloista.
Keep it unreal.
-
w
- Psykonautti
Mun mielestä ihan kivaa tämä, 1,5-2mg annoksella tulee jo tosi rento olo. Mutta tohon kaksi bisseä päälle niin muisti pois ja melko pian unten maille. 
Ekalla kerralla otin 2mg ja oli mielettömät euforiat päällä pari tuntia, sen jälkeen irronnut vaan perus löysäilyä.
Ekalla kerralla otin 2mg ja oli mielettömät euforiat päällä pari tuntia, sen jälkeen irronnut vaan perus löysäilyä.
-
Psychonautilus
Tykkään näistä, mutta aiheuttaa isommilla annoksilla melko helposti sekoilua meikällä. Kuitenkin sellanen 2-6mg on mukava ottaa savujen ja ihan parin kolmen oluen kanssa, ei lähe liikaa käsistä ja aiheuttaa aika mukavan olon. Myöskin akuutteihin ahdistuksiin, laskuihin ja krapulaan tämä on varmaan toimivin benjo mulla.
-
zan
- Apteekki
väsyttää mua isoilla doseilla. lyrica varmaan hoitaa ton ahistuspuolen et sellasta. ei ihme aine
-
mb1
- Lepakko
Totta on, alpratsolaamia syönyt 20 vuotta.tRip wrote:joo todellakin.. oon huomannu et joku bentso voi toimia toisella ihmisellä ihan nurinkurisesti, miten se itellä toimii.Usoda wrote:Toimii eri lailla eri ihmisillä..
esim. mulla ei lähe muisti kuin fenatsepaamista, rivatril ei tunnu missää vaikka söisin 20mg, vähän askel horjuu.
Xanori taas tekee mut kusipäiseks ja masentuneeks.
Ja ku on pidempään käyttäny, ni olenkin jo koukussa eikä mitään vaikutuksia enää huomaakaan.
ts. kaikista turhin ja koukuttavin bentso.
ja korostan et näin omalla kohdallani, en yleistä millääntasolla.
xanor buustaa ahdistusta ja lyricaa ahdistukseen...
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.
APO
APO
-
peltsi
- OD
Toi on kyl yleistä et ksanoreist tulee vittumaiseks mut enpä oo ennen kuullu et kävis ahdistaa alpratsolaami
Mitäköhä vittuu enpä kyl ees usko et mikään bentso vois lisätä ahdistusta.
Mitäköhä vittuu enpä kyl ees usko et mikään bentso vois lisätä ahdistusta.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Psychonautilus
Ihan helposti voi tulla ja tuleekin porukalle 'paradoksaalisia' vaikutuksia bentsoista. Voi valvottaa unettamisen sijaan, tehdä enemmän aggressiiviseksi tai ahdistuneeksi.
-
peltsi
- OD
Noh kai se on tää bentsoriippuvaisen ajattelutapa 
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
mb1
- Lepakko
Xanori määrittiin ahdistukseen/paniikiin ja auttoi vuosia.
Kunnes tajusin että mua ahdistaa paljon enemmän ku aloin xanoria syömään?!?"!
-mb
Kunnes tajusin että mua ahdistaa paljon enemmän ku aloin xanoria syömään?!?"!
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
APO
APO
-
peltsi
- OD
Njoo..toi on kaikis bentsoissa sama...mb1 wrote: Kunnes tajusin että mua ahdistaa paljon enemmän ku aloin xanoria syömään?!?"!
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
JOHNRAMBO
- Karvakuono
xanori on kyl kevyesti mun lempi bentso vituttaa ku ei lääkärit suostu määrää oon kaikkeni tehny kai toi xanori respa on vaikee saada? ei oo hirveesti viimeaikoina täällä päin kadullakaan liikkunu.. kuulin jostain että ne yrittää lopettaa alpratsolaamin määräämisen vuoteen 2015 mennessä suomessa. toivottavasti ei pidä paikkaansa mun mielestä kuitenki paras ahdistuksen poistaja noista perus bentsoista jos jotain nukahtamis lääkkeitä ei oteta mukaan esim. dormari (liian väsyttävä)
-
xxx-men
- Kameleontti
Ootko käyny yksityisellä vai julkisella lekurilla? Yksityiseltä irtoo oikeet lääkkeet vaivoihin ilman nurinoita. Mä ainaki sanoin et ahistaa vitusti ja xanori napsahti samontein. Sitte me ollaan sovittu semmonen systeemi et voin s-postin kautta olla siihen yhteydessä jos halutaan keskustella lääkityksestä. Eli annostuksen nostosta/vaihdoista. Tällä hetkellä saan 30-50 päivän välein 400 santtua.HellHammer wrote:xanori on kyl kevyesti mun lempi bentso vituttaa ku ei lääkärit suostu määrää oon kaikkeni tehny kai toi xanori respa on vaikee saada? ei oo hirveesti viimeaikoina täällä päin kadullakaan liikkunu.. kuulin jostain että ne yrittää lopettaa alpratsolaamin määräämisen vuoteen 2015 mennessä suomessa. toivottavasti ei pidä paikkaansa mun mielestä kuitenki paras ahdistuksen poistaja noista perus bentsoista jos jotain nukahtamis lääkkeitä ei oteta mukaan esim. dormari (liian väsyttävä)
Kaikkea muuta tuo mun lekuri mulle tarjoaa mutta 2 mg rivoja ei suostu kirjottamaan. Mulle tuo xanori ei toimi halutulla tavalla. Eli ei poista ahdistusta eikä "nouse kuuppaan"
-
JOHNRAMBO
- Karvakuono
vois kyllä kerää rahat lääkäi käyntiin yks kaveri suositteli hyvää lekuria joka antaa lähes kaiken mitä pyytää..
-
hurja
- Lepakko
Mitens xantut pärisee muille? Itellä ilman minkäänlaisii bentso toleja tai mitään muitakaan lääke toleja, 2 telaria ei oikeastaa sano mitää. En oikeastaan huomaa selvinpäin jos otan niin minkäänlaista vaikutusta. Viinan kanssa kyllä lähtee lapasesta ja nopeasti, mutta se oli kyllä tiedossa.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
-
xxx-men
- Kameleontti
Eipä nuo juurikaan "pärise". Ei oo ikinä toiminu mulla noi. Siis päänsekotus tarkotuksessa. Aika sama vaikutus ottaako 4mg vai 20mg.hurja wrote:Mitens xantut pärisee muille? Itellä ilman minkäänlaisii bentso toleja tai mitään muitakaan lääke toleja, 2 telaria ei oikeastaa sano mitää. En oikeastaan huomaa selvinpäin jos otan niin minkäänlaista vaikutusta. Viinan kanssa kyllä lähtee lapasesta ja nopeasti, mutta se oli kyllä tiedossa.