Tripillä syöminen?

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
zrrl
Apteekki
Posts: 359
Joined: Tue 18 Nov 2008, 23:25

Tripillä syöminen?

Post by zrrl »

Niin, välillä nälkä yllättää, varsinkin kun yleensä on ollut koko päivän syömättä. Itselleni ajankohtaisia aineita ovat tällä hetkellä DXM ja LSA, ja kiinnostaisi tietää mitä ruoka-aineita kannattaa välttää "tripin" aikana ja mitä taas on suositeltavaa syödä, jos sellaista nyt sattuu olemaankaan.

Tämä tuli nyt mieleen kun lueskelin että sienitripin voi keskeyttää syömällä c-vitamiinia tai karkkeja (?) enkä haluaisi näin tapahtuvan vahingossa :)
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Tripillä syöminen?

Post by Dexma »

Lsd
tripeillä ainakin pizzaa ja tortillaaa noom nonmonom
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2491
Joined: Wed 01 Oct 2008, 20:41
Location: 130

Re: Tripillä syöminen?

Post by Velho »

Dexma wrote:Lsd
tripeillä ainakin pizzaa ja tortillaaa noom nonmonom
Aika rankan kuuloset eväät tai ehkäpä riippuu sitten ihan dosesta et mitä uskaltaa syödä :D muistan jonkun propaganda filmin nähneeni jossa hodari kirkui en sitten tiedä onko mahdollista edes.
Itse välttäisin kaikkea "epämääräisen" näköistä
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
User avatar
Vitamine
Psykonautti
Posts: 108
Joined: Wed 27 May 2009, 11:39

Re: Tripillä syöminen?

Post by Vitamine »

Velho wrote:
Dexma wrote:Lsd
tripeillä ainakin pizzaa ja tortillaaa noom nonmonom
Aika rankan kuuloset eväät tai ehkäpä riippuu sitten ihan dosesta et mitä uskaltaa syödä :D muistan jonkun propaganda filmin nähneeni jossa hodari kirkui en sitten tiedä onko mahdollista edes.
Itse välttäisin kaikkea "epämääräisen" näköistä
HAAhahaha! Vittu se on paras pätkä maailmas se hodarivilmi :D
OT
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
lonecell

Re: Tripillä syöminen?

Post by lonecell »

2C-E:n kanssa maistuvat ainakin "hankalammat" oluet, esim. jotkut pienempien panimoiden bitterit <3. Kokonaista tuoppia ei kyllä oikein jaksaisi juoda.

Pitäisi varmaan käydä koittamassa vaikka jossain ravintolassa syömistä tuon kanssa, kotona ei ole jääkaapissa ikinä kuin valo :)
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Tripillä syöminen?

Post by mauseri »

Dexma wrote:Lsd
tripeillä ainakin pizzaa ja tortillaaa noom nonmonom
Lsd tripeillä muuten syöminen on jotenkin paljon nautinnollisempaa kuin esim: tutkareissa.
Lasagnee ommomom :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
surly
Lepakko
Posts: 169
Joined: Sat 06 Oct 2007, 02:02

Re: Tripillä syöminen?

Post by surly »

Kevyt kasvisruoka menee parhaiten alas, mitä enemmän sitä syömistä yrittää ajatella sen vaikeempaa se on. Ei pitäis C-vitamiinin tai sokerin keskeyttää yhtään mitään, jos tripin haluaa keskeyttää niin 5HT reseptorien antagonistit toimii parhaiten (SSRI lääkkeet jne, ei päde DXM kanssa) visuaalit yleensä saa tapettua niin mutta ei selväksi pääse muuta kuin odottamalla.
Ainut mitä tarvii miettiä niin on tryptofaania sisältävät ruuat jos on MAO-inhibiittorin alaisena(eg. ayahuasca).
Omasta mielestä kahvi toimii parhaana juomana psykedeelien kanssa.
Times are tough, huh, bud?
User avatar
_Melba
Kameleontti
Posts: 982
Joined: Wed 23 Sep 2009, 20:08

Re: Tripillä syöminen?

Post by _Melba »

hbwr tripillä yritin syödä lihapullan, se tuntu tosi oudolta ja hassulta suussa enkä voinu syödä sitä..
User avatar
horna
Kameleontti
Posts: 847
Joined: Thu 28 May 2009, 18:42
Location: Halinallemaa

Re: Tripillä syöminen?

Post by horna »

Tattien kanssa makuaisti muuttuu(tarkentuu?) niin paljon, että melkein kaikki teollinen kama maistuu paskalta (maistaa varmaan ne kaikki herkut lisäaineet tarkemmin). Kun trippi on kohtuullisesti laskenut, niin pizza on melko loistavaa syöpöteltävää.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
User avatar
Jussi
Apteekki
Posts: 463
Joined: Sun 03 Sep 2006, 16:52

Re: Tripillä syöminen?

Post by Jussi »

Hapoissa mikää ruoka ei oikein kelvannut.. Mandariini maistu liikaa mandariinilta, lihapiirakka liian rasvasta, keksi liian makeeta.. Vesi maistu joltai liuottimelta.. :foil:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Tripillä syöminen?

Post by King Ink »

Mielestäni sienissä mikään ei maistunut erikoisen pahalta, kaikki oli joko semmoista mautonta tahnaa tai sitten maistua aivan superhyvälle. :)
Edit. Ja kaikkea tuli kokeiltua. :D
Thoxium

Re: Tripillä syöminen?

Post by Thoxium »

horna wrote:Tattien kanssa makuaisti muuttuu(tarkentuu?) niin paljon, että melkein kaikki teollinen kama maistuu paskalta (maistaa varmaan ne kaikki herkut lisäaineet tarkemmin). Kun trippi on kohtuullisesti laskenut, niin pizza on melko loistavaa syöpöteltävää.
Oon huomannut savuissa samaa, alkaa kaikki lisäaineiden maut tai aroomit ylikorostua, ettei oikeestaan mikään muu maistukaan enää siin.
User avatar
Serotoniini
Psykonautti
Posts: 56
Joined: Wed 27 May 2009, 19:58
Location: Poste restante

Re: Tripillä syöminen?

Post by Serotoniini »

Happosissa omenat, mandariinit ja muu sellanen kevyt menee omalla kohdalla.
Muutamilta tyypeiltä kuullu että ei kannatta edes yrittää syödä mitään roskaruokaa,
maistuu kuulemma niin hirveelle että ei voi kuvailla edes. :heh:
Joillakin taas menee mikä vaan alas.
Taitaa johtua aika paljon tilanteesta ja ihmisestä...

Bromoissa yritin spagettia ja jauhelihaa syödä,
mutta jätin sen väliin siinä kohtaa kun rupes tuntuun että on eläviä torakoita kurkussa.
lahke

Re: Tripillä syöminen?

Post by lahke »

karkit on hyviä :D se on muutenki kiva vaan maistella ja pyöritellä suus kaikkee... x) aineissa syön yleensä yhtä karkkia jotai puol tuntii, ja sit vasta seuraavaa.. aah, se makuaisti
palekastro

Re: Tripillä syöminen?

Post by palekastro »

todellaki happoa ja ufokarkkeja!!! ja kaikki porelimpparit on iha ykköstä <3
popcornin poksuttelu vois olla hauskaa tripillä...
viime happotripillä join baarissa tuoppisen,, nous ihan hulluna päähän oikeesti se koko baarin ilma oli semmosta kalja-aaltoa ja mä vaa puristin tuoppii ja huojuin edes takas.... huusin kavereille että oon liian kännissä :D armoaa!!! ja kerran yhden erityisen pitkän happomatkan jälkeen tein mikropitsaa. koin sen erittäin viihdyttäväksi kun tomaattikastikkeesta kohosi fraktaaleja ja se sai pyöriä mikro-aalloilla semmosessa kultaisessa valossa tjn :DD
no loppupeleissä se pitsa meni koiralle (kun se himoitsi sitä pitsaa enemmän ku mä niin tein vähän niinku luonnon valintaa siinä) sain vielä muodostettua ongelmaksi senki minkälaisilla kädenliikkeillä ojentelen sitä sille että saan niinku maksimoitua sen nautinnon :D joku 30 min siinä kesti... xD
Rahka
Tuppisuu
Posts: 10
Joined: Fri 12 Feb 2010, 10:16

Re: Tripillä syöminen?

Post by Rahka »

Vitamine wrote:
Velho wrote:
Dexma wrote:Lsd
tripeillä ainakin pizzaa ja tortillaaa noom nonmonom
Aika rankan kuuloset eväät tai ehkäpä riippuu sitten ihan dosesta et mitä uskaltaa syödä :D muistan jonkun propaganda filmin nähneeni jossa hodari kirkui en sitten tiedä onko mahdollista edes.
Itse välttäisin kaikkea "epämääräisen" näköistä
HAAhahaha! Vittu se on paras pätkä maailmas se hodarivilmi :D
OT
Kieltämättä aika viihdyttävä pätkä tämä. :heh:

Tripillä syöminen on mulla ollut aika jännää kun ruoka ei enää varsinaisesti välttämättä maistu miltään vaan ne maut enemmänkin tuntuu erilaisilta. :mrgreen:
:------R
User avatar
King Ink
LD50
Posts: 3910
Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38

Re: Tripillä syöminen?

Post by King Ink »

Muistan kun limppari maistui siniseltä,
leipä mustalta.
User avatar
SadPanda
LD50
Posts: 3183
Joined: Wed 27 May 2009, 15:26

Re: Tripillä syöminen?

Post by SadPanda »

Mä tykkään mussuttaaa sienitripillä aina karkkia.. se on vaan vaarallista ku saattaa huomaamatta tunkea suuntäyteen jotain toffeeta ja havahtuu ku on tukehtumassa :mrgreen: :mrgreen: :oops: onneks ei oo tukehtunu ja henki pihisee viel ;)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
lonecell

Re: Tripillä syöminen?

Post by lonecell »

King Ink wrote:Muistan kun limppari maistui siniseltä
Coca-cola kuulosti joskus kanttiaallolta.
User avatar
siqqe
Apteekki
Posts: 372
Joined: Sun 28 Feb 2010, 10:31

Re: Tripillä syöminen?

Post by siqqe »

Omena tai pari on sellainen mikä tulee otettua messiin aina kun taikamaailmaan reissaa, se on vallan vinkeä, kevyt ja raikas syötävä :heh:

E. viime sienireissulla tuli tehtyä makaroonia & soijatomanttimurskakastiketta, se oli ihan hyvää mutta syöminen tapahtui niin että pari haarukallista, tauko, pari haarukallista, tauko...
ʘʘ
Psychonautilus

Re: Tripillä syöminen?

Post by Psychonautilus »

Riippuu vähän aineesta mutta pääsääntöisesti mä tykkään syödä tripillä mahdollisimman vähän. Usein asioiden nieleminen ja syöminen tuntuu aika epämiellyttävältä, ja sitä on harvinaisen tietoinen ruuasta/juomasta vaikka se on jo päätynyt vatsalaukkuun... Sitä vaan tuntee sen pienen lätäkön mehua lillumassa siellä vatsanpohjalla. Loppupäästä trippiä sitten useammin syön, silloinkin melko kevyesti. Itse tripin aikana juon mehuja, syön hedelmiä (sitrukset hyviä, viinirypäleet toimii myös), ja ehkä vähän leipää, jäätelöä tai jotain mehukeittoa, esim. vadelma-mustikkaa. Raskaista ruoista tulee hapoissakin paha olo, ja happo on minusta keholle ollut vähiten epämiellyttävä psykedeeli. Ruoka myös usein alkaa tuntumaan ja maistumaan hassulle suussa, mikä korostuu mitä pidempään mussuttaa; siksi ruoat, joita joutuu pureskelemaan paljon jäävät pois minun menyystäni.

Harvoinpa minulla tripillä varsinaisesti on nälkä... Eri asia on sitten happotripin 8-9h kohdalla poltetuista savuista johtuvat mässyt, mutta enpä ole koskaan tainnut hapoissa olla 8-9h kieppeillä niin fiiliksissä että voisi varsinaisesti sanoa olevan tripillä enää.
Last edited by Psychonautilus on Thu 27 May 2010, 21:23, edited 1 time in total.
User avatar
NapalmSatan
Lepakko
Posts: 193
Joined: Tue 18 Dec 2007, 14:27

Re: Tripillä syöminen?

Post by NapalmSatan »

Pätee varsinki mökkisettingiin, mut KALJA maistuu puolivahingossa yleensä tripeillä :oo:
Sitä ei kyl ees huomaa päihdyttääkö se mut tykkään siitä kun se vaahtoaa ja kuplii suussa herkullisine makuineen päivineen
Murderous motivation
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Tripillä syöminen?

Post by Dexma »

NapalmSatan wrote:Pätee varsinki mökkisettingiin, mut KALJA maistuu puolivahingossa yleensä tripeillä :oo:
Sitä ei kyl ees huomaa päihdyttääkö se mut tykkään siitä kun se vaahtoaa ja kuplii suussa herkullisine makuineen päivineen
2c- kemujen kanssa ihan perustarvike nykyään.
frapathea

Re: Tripillä syöminen?

Post by frapathea »

Join kerran matkakumppanin kans puoliks pullon Solia hapoissa, juuri päivän toisten lappujen jälkimainingeissa.. Se oli hausk. Sienipäis teenkeitto ja juominen oli kerran kivaa kun hyörin tunninverran tripin keittiös ja kuvasin yrttejä ja kiehuvaa vettä videolle..... Ja linssisoppa kerran happolaskuis maittoi kyl. Näiden lisäks ei tule mieleen juurikaan ruokaan liittyvii matkakokemuksii. Lähinnä tuppaa unohtumaan, ettei ole saanut murua rinnan alle, eikä nälkä tunnu erityisen pakottavalt.
User avatar
horna
Kameleontti
Posts: 847
Joined: Thu 28 May 2009, 18:42
Location: Halinallemaa

Re: Tripillä syöminen?

Post by horna »

Onko kukaan muu huomannut esim. sienissä, että syödessä tuntemukset saattavat tulla eri ajassa, kuin itse tapahtuma. Hyvin ärsyttävää, kun esim. juo lasillisen ja hetken päästä vasta tuntee juovansa jotain, vaikka lasi on jo tyhjä :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Psychonautilus

Re: Tripillä syöminen?

Post by Psychonautilus »

Kaljaa tykkään juoda pieniä määriä noin muutenkin, mutta harvoin itse tripillä tulee paljon juotua; kaljan turvottava ja kupliva vaikutus korostuu hiukan liikaa. Sen sijaan nousuja odotellessa saatan hyvinkin hapot suuhun heitettyäni juoda yhden oluen. Puolittanut olen joskus kaljan kaverin kanssa; se oli ihan toimiva ratkaisu. Kokonainen pitää joko juoda niin nopeasti että tulee inhottava olo, tai sitten se kerkeää väljähtyä.
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Tripillä syöminen?

Post by Dexma »

Hapoissa ruoka on just ehkä kaikkein tärkein osa trippiä. Tortilloja ja avaruus chileihin rakastunut hapoissa nimimerkillä.
User avatar
horna
Kameleontti
Posts: 847
Joined: Thu 28 May 2009, 18:42
Location: Halinallemaa

Re: Tripillä syöminen?

Post by horna »

Dexma wrote:Hapoissa ruoka on just ehkä kaikkein tärkein osa trippiä. Tortilloja ja avaruus chileihin rakastunut hapoissa nimimerkillä.
Voisi tosiaan olla melko päräyttävä kokemus kiskaista hapoissa habaneroja. Habbonero-trippi!!
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
User avatar
Dexma
Moderator
Posts: 8762
Joined: Sat 01 Mar 2008, 19:42
Location: Manse <3

Re: Tripillä syöminen?

Post by Dexma »

horna wrote:
Voisi tosiaan olla melko päräyttävä kokemus kiskaista hapoissa habaneroja. Habbonero-trippi!!
Ja siis on.

Mä onnistuin puhaltaan värihöyryä tuolloin.

Tai kyse oli vain piri pireistä. mut ne riitti..

Tänään kokeilen habaneroa tripillä.
User avatar
Mushru
Moderator
Posts: 3003
Joined: Mon 05 Jan 2009, 20:31
Location: Stäshi

Re: Tripillä syöminen?

Post by Mushru »

mullon aina sellanen tarve syödä tripillä suklaata.
nyttenkin mussutan ihan hulluna sitä.
muuten en tykkää silleen syödä tripillä...en tiiä miks. :confused:

mut dexmeissä aina vedän kaiken alas mitä löytyy.mikään ei maistu mut silti maistuu. :shock: ja se tuntuu nii..jännältä.
. . . (--) °