Tripillä syöminen?

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
zrrl
Apteekki

Tripillä syöminen?

Post by zrrl »

Niin, välillä nälkä yllättää, varsinkin kun yleensä on ollut koko päivän syömättä. Itselleni ajankohtaisia aineita ovat tällä hetkellä DXM ja LSA, ja kiinnostaisi tietää mitä ruoka-aineita kannattaa välttää "tripin" aikana ja mitä taas on suositeltavaa syödä, jos sellaista nyt sattuu olemaankaan.

Tämä tuli nyt mieleen kun lueskelin että sienitripin voi keskeyttää syömällä c-vitamiinia tai karkkeja (?) enkä haluaisi näin tapahtuvan vahingossa :)
Dexma
Moderator

Re: Tripillä syöminen?

Post by Dexma »

Lsd
tripeillä ainakin pizzaa ja tortillaaa noom nonmonom
Velho
LD50

Post by Velho »

Dexma wrote:Lsd
Aika rankan kuuloset eväät tai ehkäpä riippuu sitten ihan dosesta et mitä uskaltaa syödä :D muistan jonkun propaganda filmin nähneeni jossa hodari kirkui en sitten tiedä onko mahdollista edes.
Itse välttäisin kaikkea "epämääräisen" näköistä
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

Velho wrote:
Aika rankan kuuloset eväät tai ehkäpä riippuu sitten ihan dosesta et mitä uskaltaa syödä :D muistan jonkun propaganda filmin nähneeni jossa hodari kirkui en sitten tiedä onko mahdollista edes.
HAAhahaha! Vittu se on paras pätkä maailmas se hodarivilmi :D
OT
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
lonecell

Post by lonecell »

2C-E:n kanssa maistuvat ainakin "hankalammat" oluet, esim. jotkut pienempien panimoiden bitterit <3. Kokonaista tuoppia ei kyllä oikein jaksaisi juoda.

Pitäisi varmaan käydä koittamassa vaikka jossain ravintolassa syömistä tuon kanssa, kotona ei ole jääkaapissa ikinä kuin valo :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Lsd tripeillä muuten syöminen on jotenkin paljon nautinnollisempaa kuin esim: tutkareissa.
Lasagnee ommomom :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
surly
Lepakko

Post by surly »

Kevyt kasvisruoka menee parhaiten alas, mitä enemmän sitä syömistä yrittää ajatella sen vaikeempaa se on. Ei pitäis C-vitamiinin tai sokerin keskeyttää yhtään mitään, jos tripin haluaa keskeyttää niin 5HT reseptorien antagonistit toimii parhaiten (SSRI lääkkeet jne, ei päde DXM kanssa) visuaalit yleensä saa tapettua niin mutta ei selväksi pääse muuta kuin odottamalla.
Ainut mitä tarvii miettiä niin on tryptofaania sisältävät ruuat jos on MAO-inhibiittorin alaisena(eg. ayahuasca).
Omasta mielestä kahvi toimii parhaana juomana psykedeelien kanssa.
Times are tough, huh, bud?
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

hbwr tripillä yritin syödä lihapullan, se tuntu tosi oudolta ja hassulta suussa enkä voinu syödä sitä..
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tattien kanssa makuaisti muuttuu(tarkentuu?) niin paljon, että melkein kaikki teollinen kama maistuu paskalta (maistaa varmaan ne kaikki herkut lisäaineet tarkemmin). Kun trippi on kohtuullisesti laskenut, niin pizza on melko loistavaa syöpöteltävää.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Hapoissa mikää ruoka ei oikein kelvannut.. Mandariini maistu liikaa mandariinilta, lihapiirakka liian rasvasta, keksi liian makeeta.. Vesi maistu joltai liuottimelta.. :foil:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mielestäni sienissä mikään ei maistunut erikoisen pahalta, kaikki oli joko semmoista mautonta tahnaa tai sitten maistua aivan superhyvälle. :)
Edit. Ja kaikkea tuli kokeiltua. :D
Thoxium

Post by Thoxium »

horna wrote:Tattien kanssa makuaisti muuttuu(tarkentuu?) niin paljon, että melkein kaikki teollinen kama maistuu paskalta (maistaa varmaan ne kaikki herkut lisäaineet tarkemmin). Kun trippi on kohtuullisesti laskenut, niin pizza on melko loistavaa syöpöteltävää.
Oon huomannut savuissa samaa, alkaa kaikki lisäaineiden maut tai aroomit ylikorostua, ettei oikeestaan mikään muu maistukaan enää siin.
Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini »

Happosissa omenat, mandariinit ja muu sellanen kevyt menee omalla kohdalla.
Muutamilta tyypeiltä kuullu että ei kannatta edes yrittää syödä mitään roskaruokaa,
maistuu kuulemma niin hirveelle että ei voi kuvailla edes. :heh:
Joillakin taas menee mikä vaan alas.
Taitaa johtua aika paljon tilanteesta ja ihmisestä...

Bromoissa yritin spagettia ja jauhelihaa syödä,
mutta jätin sen väliin siinä kohtaa kun rupes tuntuun että on eläviä torakoita kurkussa.
lahke

Post by lahke »

karkit on hyviä :D se on muutenki kiva vaan maistella ja pyöritellä suus kaikkee... x) aineissa syön yleensä yhtä karkkia jotai puol tuntii, ja sit vasta seuraavaa.. aah, se makuaisti
palekastro

Post by palekastro »

todellaki happoa ja ufokarkkeja!!! ja kaikki porelimpparit on iha ykköstä <3
popcornin poksuttelu vois olla hauskaa tripillä...
viime happotripillä join baarissa tuoppisen,, nous ihan hulluna päähän oikeesti se koko baarin ilma oli semmosta kalja-aaltoa ja mä vaa puristin tuoppii ja huojuin edes takas.... huusin kavereille että oon liian kännissä :D armoaa!!! ja kerran yhden erityisen pitkän happomatkan jälkeen tein mikropitsaa. koin sen erittäin viihdyttäväksi kun tomaattikastikkeesta kohosi fraktaaleja ja se sai pyöriä mikro-aalloilla semmosessa kultaisessa valossa tjn :DD
no loppupeleissä se pitsa meni koiralle (kun se himoitsi sitä pitsaa enemmän ku mä niin tein vähän niinku luonnon valintaa siinä) sain vielä muodostettua ongelmaksi senki minkälaisilla kädenliikkeillä ojentelen sitä sille että saan niinku maksimoitua sen nautinnon :D joku 30 min siinä kesti... xD
Rahka
Tuppisuu

Post by Rahka »

Vitamine wrote:
Velho wrote:
HAAhahaha! Vittu se on paras pätkä maailmas se hodarivilmi :D
OT
Kieltämättä aika viihdyttävä pätkä tämä. :heh:

Tripillä syöminen on mulla ollut aika jännää kun ruoka ei enää varsinaisesti välttämättä maistu miltään vaan ne maut enemmänkin tuntuu erilaisilta. :mrgreen:
:------R
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Muistan kun limppari maistui siniseltä,
leipä mustalta.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mä tykkään mussuttaaa sienitripillä aina karkkia.. se on vaan vaarallista ku saattaa huomaamatta tunkea suuntäyteen jotain toffeeta ja havahtuu ku on tukehtumassa :mrgreen: :mrgreen: :oops: onneks ei oo tukehtunu ja henki pihisee viel ;)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
lonecell

Post by lonecell »

King Ink wrote:Muistan kun limppari maistui siniseltä
Coca-cola kuulosti joskus kanttiaallolta.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Omena tai pari on sellainen mikä tulee otettua messiin aina kun taikamaailmaan reissaa, se on vallan vinkeä, kevyt ja raikas syötävä :heh:

E. viime sienireissulla tuli tehtyä makaroonia & soijatomanttimurskakastiketta, se oli ihan hyvää mutta syöminen tapahtui niin että pari haarukallista, tauko, pari haarukallista, tauko...
ʘʘ
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Riippuu vähän aineesta mutta pääsääntöisesti mä tykkään syödä tripillä mahdollisimman vähän. Usein asioiden nieleminen ja syöminen tuntuu aika epämiellyttävältä, ja sitä on harvinaisen tietoinen ruuasta/juomasta vaikka se on jo päätynyt vatsalaukkuun... Sitä vaan tuntee sen pienen lätäkön mehua lillumassa siellä vatsanpohjalla. Loppupäästä trippiä sitten useammin syön, silloinkin melko kevyesti. Itse tripin aikana juon mehuja, syön hedelmiä (sitrukset hyviä, viinirypäleet toimii myös), ja ehkä vähän leipää, jäätelöä tai jotain mehukeittoa, esim. vadelma-mustikkaa. Raskaista ruoista tulee hapoissakin paha olo, ja happo on minusta keholle ollut vähiten epämiellyttävä psykedeeli. Ruoka myös usein alkaa tuntumaan ja maistumaan hassulle suussa, mikä korostuu mitä pidempään mussuttaa; siksi ruoat, joita joutuu pureskelemaan paljon jäävät pois minun menyystäni.

Harvoinpa minulla tripillä varsinaisesti on nälkä... Eri asia on sitten happotripin 8-9h kohdalla poltetuista savuista johtuvat mässyt, mutta enpä ole koskaan tainnut hapoissa olla 8-9h kieppeillä niin fiiliksissä että voisi varsinaisesti sanoa olevan tripillä enää.
Last edited by Psychonautilus on Thu 27 May 2010, 21:23, edited 1 time in total.
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

Pätee varsinki mökkisettingiin, mut KALJA maistuu puolivahingossa yleensä tripeillä :oo:
Sitä ei kyl ees huomaa päihdyttääkö se mut tykkään siitä kun se vaahtoaa ja kuplii suussa herkullisine makuineen päivineen
Murderous motivation
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

NapalmSatan wrote:Pätee varsinki mökkisettingiin, mut KALJA maistuu puolivahingossa yleensä tripeillä :oo:
Sitä ei kyl ees huomaa päihdyttääkö se mut tykkään siitä kun se vaahtoaa ja kuplii suussa herkullisine makuineen päivineen
2c- kemujen kanssa ihan perustarvike nykyään.
frapathea

Post by frapathea »

Join kerran matkakumppanin kans puoliks pullon Solia hapoissa, juuri päivän toisten lappujen jälkimainingeissa.. Se oli hausk. Sienipäis teenkeitto ja juominen oli kerran kivaa kun hyörin tunninverran tripin keittiös ja kuvasin yrttejä ja kiehuvaa vettä videolle..... Ja linssisoppa kerran happolaskuis maittoi kyl. Näiden lisäks ei tule mieleen juurikaan ruokaan liittyvii matkakokemuksii. Lähinnä tuppaa unohtumaan, ettei ole saanut murua rinnan alle, eikä nälkä tunnu erityisen pakottavalt.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Onko kukaan muu huomannut esim. sienissä, että syödessä tuntemukset saattavat tulla eri ajassa, kuin itse tapahtuma. Hyvin ärsyttävää, kun esim. juo lasillisen ja hetken päästä vasta tuntee juovansa jotain, vaikka lasi on jo tyhjä :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Kaljaa tykkään juoda pieniä määriä noin muutenkin, mutta harvoin itse tripillä tulee paljon juotua; kaljan turvottava ja kupliva vaikutus korostuu hiukan liikaa. Sen sijaan nousuja odotellessa saatan hyvinkin hapot suuhun heitettyäni juoda yhden oluen. Puolittanut olen joskus kaljan kaverin kanssa; se oli ihan toimiva ratkaisu. Kokonainen pitää joko juoda niin nopeasti että tulee inhottava olo, tai sitten se kerkeää väljähtyä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Hapoissa ruoka on just ehkä kaikkein tärkein osa trippiä. Tortilloja ja avaruus chileihin rakastunut hapoissa nimimerkillä.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Dexma wrote:Hapoissa ruoka on just ehkä kaikkein tärkein osa trippiä. Tortilloja ja avaruus chileihin rakastunut hapoissa nimimerkillä.
Voisi tosiaan olla melko päräyttävä kokemus kiskaista hapoissa habaneroja. Habbonero-trippi!!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

horna wrote:
Voisi tosiaan olla melko päräyttävä kokemus kiskaista hapoissa habaneroja. Habbonero-trippi!!
Ja siis on.

Mä onnistuin puhaltaan värihöyryä tuolloin.

Tai kyse oli vain piri pireistä. mut ne riitti..

Tänään kokeilen habaneroa tripillä.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

mullon aina sellanen tarve syödä tripillä suklaata.
nyttenkin mussutan ihan hulluna sitä.
muuten en tykkää silleen syödä tripillä...en tiiä miks. :confused:

mut dexmeissä aina vedän kaiken alas mitä löytyy.mikään ei maistu mut silti maistuu. :shock: ja se tuntuu nii..jännältä.
. . . (--) °