2C-T-2

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
peltsi
OD

2C-T-2

Post by peltsi »

Kertokaapa tästä mielenkiintoisesta substanssista kokemuksia ja muuta tietoa kun oon ehkä saamassa tätä.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Dexma
Moderator

Re: 2C-T-2

Post by Dexma »

Värikkäin kokeilemani deeli, veikkaan että ct7 vie potin omalla listallani lähiaikoina, mutta erittäin kiva deeli visuaalit on huomattavasti paremmat kuin 2c-iiillä. Aivot kulkee aika kivaa vauhtia tän kanssa niinkuin kaikkien fenyjen...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:Värikkäin kokeilemani deeli, veikkaan että ct7 vie potin omalla listallani lähiaikoina, mutta erittäin kiva deeli visuaalit on huomattavasti paremmat kuin 2c-iiillä. Aivot kulkee aika kivaa vauhtia tän kanssa niinkuin kaikkien fenyjen...
milläs Dexma-annoksilla oot taas vedelly? 20mg toi hyvän matkan, mut parhaat visuaalit lähti joko iillä tai 30mg ee
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
milläs Dexma-annoksilla oot taas vedelly? 20mg toi hyvän matkan, mut parhaat visuaalit lähti joko iillä tai 30mg ee
Oisko toi mainitsemani kerta 40 mg ollut... 20 mg on muistaakseni aika perussettiä tyyliin sama kuin 25 mg 2c-i...
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo nyt testattu tää.
Annos oli joku vajaa 20mg. Alkuu pientä nauseaa mut kaverit kävi ihan oksentaa.
Todella miellyttäviä ja voimakkaita visuaaleja ja hyvin essomainen olo muuten. Jossain vaiheessa oli hullu mdmamainen naurun käkätys päällä ku lens nii hyvää läppää :lol:
Kaikenkaikkiaan todella miellyttävä feny.
*Johnny Cash - hurt*
Uke
LD50

Post by Uke »

Tuli kokeiltua tätä nyt ekaa kertaa. Annosta oli joku 35-38mg ja alla oli puolikas blotteri happoa (alkurush menny, jotain 4-5h ennen tätä otettiin). Veli otti jonku 37mg oraalisesti ja ei kestäny ku pari minuuttia niin se lähti muihin maailmoihin. Kaikenkaikkiaan looppas samaa tekstiä 4 tuntia ("Ootteko te mun trippi vai mä teidän? Mitä psykedelia on?" etc.), se ravas mm. 20x suihkuun, 20x puki päällesä (tai yritti) ja sitten alko looppaus loppumaan ja palaamaan maanpinnalle.
Me heitettiin pommina naamaan omat doset kaverin kanssa ja lähdettiin baariin. Ekaan puoleen tuntiin ei tuntunu oikeen mitään ja lähdettiin baarista helvettiin huonon musan takia, niin sitten alko tuntumaan lämmintä oloa, tuli kauheita naurukohtauksia jne. oli helvetin hauskaa. Mulla tuli visuaaleja melkein koko vaikutuksen ajan (~8h), mutta kaveri ei saanu kuulemma oikeen mitään.
Kaverikin alko sitten aamuyöstä looppaamaan vähän samaa ja itellä loppukin jo vaikutukset aika hyvin, lähtivät sitten himaan ja hänen loppuillasta en tiedä.

YHTEENVETONA: Vitun mukavaa, jos on ite ko. aineessa jonkun kanssa, mutta sivusta seurattuna TODELLA rasittavaa ja aika vitun mindfuck-juttua. +30mg annoksilla pääsee hyvään tunnelmaan!
e: ja tosiaan pientä nauseaa oli koko illan, mut ei se kamalasti häirinny.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Mitenköhän tämä pärjää potentiaalisuuden suhteen 2c-sarjassa?
Can it be all so simple?
peltsi
OD

Post by peltsi »

tropic wrote:Mitenköhän tämä pärjää potentiaalisuuden suhteen 2c-sarjassa?
Mun mielestä paras..todella värikästä visuaalivellontaa ja ei rajoitu pelkästään eyecandyyn vaan tulee myös mystinen ja psykedeelinen fiilis :roll:
*Johnny Cash - hurt*
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Hmm.. mikähän on tän aineen "laillinen" status tällä hetkellä?
Itse en ainakaan löytänyt huumausaine- tai lääkeainelistalta..

Erowid höpisi jotain: "Finland is moving to control 2C-I, TMA-2, 2C-T-7, and 2C-T-2."
Sattuuko kukaan tietämään, että missä vaiheessa tässä prosessissa ollaan menossa? Eikös ainakin 2c-i ja 2c-t-7 oo jo listoilla?
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
horna
Kameleontti

Post by horna »

Flood wrote:Hmm.. mikähän on tän aineen "laillinen" status tällä hetkellä?
Itse en ainakaan löytänyt huumausaine- tai lääkeainelistalta..

Erowid höpisi jotain: "Finland is moving to control 2C-I, TMA-2, 2C-T-7, and 2C-T-2."
Sattuuko kukaan tietämään, että missä vaiheessa tässä prosessissa ollaan menossa? Eikös ainakin 2c-i ja 2c-t-7 oo jo listoilla?
Huimausainelistalla ollut jo pari vuotta, samoin nuo muut lainauksessa mainitut aineet.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Flood
Lepakko

Post by Flood »

No hö.. Mitenköhän on en huomannut listalla..
Pitää siis harkita tilaamista uudelleen... :confused:
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
tRip
Moderator

Post by tRip »

Oks sil enää mitää välii millä listoil joku aine on..?
kriminaaleja meistä varmaan suurin osa.. jo kun polttaa sen ensimmäisen spliffin joka sisältää vähän jotain muutakin kuin sitä tupakka-huumetta.

ei mikään tuu koskaa muuttumaan jos vaan alistuu lakipykäliin ja oravanpyörään.
Se on sääli et nähny niin monen uppoovan siihen suohon
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Flood
Lepakko

Post by Flood »

tribh wrote:Oks sil enää mitää välii millä listoil joku aine on..?
kriminaaleja meistä varmaan suurin osa.. jo kun polttaa sen ensimmäisen spliffin joka sisältää vähän jotain muutakin kuin sitä tupakka-huumetta.

ei mikään tuu koskaa muuttumaan jos vaan alistuu lakipykäliin ja oravanpyörään.
Se on sääli et nähny niin monen uppoovan siihen suohon
Siis eihän sillä muuta väliä olekkaan, ku oma henkilökohtainen kuumotus.
Lääkeainelistalta löytyvää hUUmetta on jotenkin vain niin paljon helpompi (oman mielenrauhan takia) lähteä tilailemaan, kun tietää että narahtaessa mahdollinen syyte tulee "vain" luvattomasta lääkeaineesta.
Mielestäni lääkeainerikos--->huumausainerikos on aika pitkä matka, ainakin noin niinkun juridisesti.

Tällä hetkellä on siis sen verta kriittinen elämänvaihe, että jos huumausainerikoksesta narahtaa, niin se saattaa hankaloittaa elämää myöhemmässä vaiheessa...
Eli se kuuluisa foliohattu päähän, ku ei mitään uskalla tilata ja tulli kerkee oikeesti syynää kaikki paketit ja kirjeet läpi. Ja sitte vaan surkeana nurkkaan itkemään, kun ei tunne oikeita ihmisiä, jotka hoitavat nämä kuumotukset rahallista korvausta vastaan :cry:
Aesma
OD

Post by Aesma »

Flood wrote:kun ei tunne oikeita ihmisiä, jotka hoitavat nämä kuumotukset rahallista korvausta vastaan :cry:
offtopic, mut hyvä vaan, aikanaan niistäkin kehittyy noin yleensä sulle kuumotuksen aihe ja vielä kaikenlisäksi rahallista korvausta vastaan :/
Spadukka

Post by Spadukka »

mikäs täs 40mg ottanut tänään ja aika habokkaissa mennään 8)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Spadukka wrote:mikäs täs 40mg ottanut tänään ja aika habokkaissa mennään 8)
Oliko miehellä kovakin bodyloadi?

Mietin just, kun tätä otin 20 mg yksi päivä, että kuinka rankat bodyloadit oli nousun kohalla. Sellainen hidas ja kivulias. Sitten kyllä diggasin tyyliin 3 tunnin kohalla aivot juoksi tosi fenymäisesti, jotenkin mun mielestä paremmin kuin normi fenyistä. Ja visuaalit oli vähän bromo tyylisiä, että niitä on, mutta pää ei pyöri niin pahasti että silmät kiinni joutuis oleen. Vain sai nauttia täysillä.

Tästä puuttu laskutkin aika pitkälle. Tosi jees loppupeleissä sellaseen himassa trippailuun mun mielestä. Vähän kuin 2c-t-7 ja 2c-i vastakohta..

Nääkin on niin trippi ja fiilis kohtaisia tuntemuksia kylläkin...
lahke

Post by lahke »

talvella joskus otin tuota.. ei tuntenu kylmää ollenkaan ja lumihanget kimalsi tosi upeesti.. siisti aine ja värikäs =) niin visuaalisesti kuin ajatusmaailmallisesti o.o i think
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo kyl mul ainaki +40mg doset alkaa tän kans olla jo aika ruffei..nykyään täst tulee laskupuolella sellanen fiilis et jalat on tulessa iha ku olis juossu maratoonin :mrgreen:

Mut kiva feny ja joka kerralla puskenu hysteerisiä naurukohtauksia ja läppä lentäny pitkin trippii.
*Johnny Cash - hurt*
Spadukka

Post by Spadukka »

Dexma wrote:
Spadukka wrote:mikäs täs 40mg ottanut tänään ja aika habokkaissa mennään 8)
Oliko miehellä kovakin bodyloadi?

Mietin just, kun tätä otin 20 mg yksi päivä, että kuinka rankat bodyloadit oli nousun kohalla. Sellainen hidas ja kivulias. Sitten kyllä diggasin tyyliin 3 tunnin kohalla aivot juoksi tosi fenymäisesti, jotenkin mun mielestä paremmin kuin normi fenyistä. Ja visuaalit oli vähän bromo tyylisiä, että niitä on, mutta pää ei pyöri niin pahasti että silmät kiinni joutuis oleen. Vain sai nauttia täysillä.

Tästä puuttu laskutkin aika pitkälle. Tosi jees loppupeleissä sellaseen himassa trippailuun mun mielestä. Vähän kuin 2c-t-7 ja 2c-i vastakohta..

Nääkin on niin trippi ja fiilis kohtaisia tuntemuksia kylläkin...

No mul oli sellanen et otin aluks 20mg nenään ja hirvee kirvely ja samantien oksennus ja erittäin huono olo hetken aikaa mut sit makoilin vaan sängyllä ja ihmettelin :)

myöhemmin pommina 20mg kun olin kaupungilla ni rupes vaa vituttaa ne ihmiset ja menin himaan makoilemaan et sellasta. visuaalit oli jotain ihan outoa ja hienoa esim: kasa isoja tissejä lentää mun naamaa kohti ja kaikkea tällaista :)
Uke
LD50

Post by Uke »

^
Mua vähän vituttaa kun en tajunnu alle 30mg doseja ottaa kertaakaan tätä.. Aina meni se 35-50mg kun otti, hauskaa oli, mwahahahahaha
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Uke wrote:^
Mua vähän vituttaa kun en tajunnu alle 30mg doseja ottaa kertaakaan tätä.. Aina meni se 35-50mg kun otti, hauskaa oli, mwahahahahaha
Kone_uke ^^ joo eipä tota tarvinnu kyllä sitä 20-25mg enempää ottaa :D
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Uke
LD50

Post by Uke »

Boilder wrote:
Uke wrote:^
Kone_uke ^^ joo eipä tota tarvinnu kyllä sitä 20-25mg enempää ottaa :D
Tuhlausta tuo oli :D Nauseaa tuli ehkä vähän enempi ja tunnin kesti olot varmaan pidempää jos oli isompi dose.
Image

kukka
Karvakuono

Post by kukka »

Mua kertakaikkiaan harmittaa!! Rakastan stimulantteja PALJON! Mutta tätä ottaessa en huomannut mitään muita vaikutuksia kuin piristys.. Missä kaikki visuaalit? Missä ihmemaani?! PLAH! ))=
mitä, se laski jo !!
Aesma
OD

Post by Aesma »

kukka wrote:Mua kertakaikkiaan harmittaa!! Rakastan stimulantteja PALJON! Mutta tätä ottaessa en huomannut mitään muita vaikutuksia kuin piristys.. Missä kaikki visuaalit? Missä ihmemaani?! PLAH! ))=
Mun ystävällä oli sama kai 2c-p:n kanssa jollain random annoksella eikä löytynyt oikein mitään selitteitä sille.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

kukka wrote: Missä ihmemaani?! PLAH! ))=
annos, ja sisätilat.
kukka
Karvakuono

Post by kukka »

Dexma wrote:
annos, ja sisätilat.
Myönnän, että sisällä olo oli varmasti typerä idea, mutta kun dxm laskut päällä ja silloin saattaa aina välillä kuumottaa liikaa! Varsinkin mun dxm-naamalla! :D
Mutta, annoksen määrä oli yhtä iso, jos ei isompikin, kun 2c-e:tä ottaessa ja otin kolme kertaa sen määrän, koska ei tapahtunut mitään. Tiedä sitten, miksi näin tapahtui..
mitä, se laski jo !!
horna
Kameleontti

Post by horna »

kukka wrote:
Dexma wrote:
annos, ja sisätilat.
Myönnän, että sisällä olo oli varmasti typerä idea, mutta kun dxm laskut päällä ja silloin saattaa aina välillä kuumottaa liikaa! Varsinkin mun dxm-naamalla! :D
Mutta, annoksen määrä oli yhtä iso, jos ei isompikin, kun 2c-e:tä ottaessa ja otin kolme kertaa sen määrän, koska ei tapahtunut mitään. Tiedä sitten, miksi näin tapahtui..
Oliskohan syy juuri niissä dexmilaskuissa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
frapathea

Post by frapathea »

Mul tää ei toiminu mitenkää hirveesti. Huomattavimmat vaikutukset piili bodyloadeis. Ulkon kyl tapahtu pintojen hengittämist, mut sit lähti bodyloadit väsyttää senverra, et sisälle sitä mentii.
Ku makas rauhas peiton alla ja oikein rentoutu, ni pienimuotost visuaalii kyl. Pää oli aika tyhjän. Mut ehti tulla ikävä happoo, ku sitä oli edellisel viikol kiskonu riittämiin.
2C-T-7:lla oli sama homma. Sai keskittyy, et tunsi efektei, eikä ne sittenkää ollu erityiset.
Muut kokeilemani 2C-kemikaalit on kyl potkinu huolel, yleensä liianki lujaa. Tää.. Hmm.. Kiinnostaa ilmiönä.
highhat
Karvakuono

Post by highhat »

frapathea wrote:Mul tää ei toiminu mitenkää hirveesti. Huomattavimmat vaikutukset piili bodyloadeis. Ulkon kyl tapahtu pintojen hengittämist, mut sit lähti bodyloadit väsyttää senverra, et sisälle sitä mentii.
Ku makas rauhas peiton alla ja oikein rentoutu, ni pienimuotost visuaalii kyl. Pää oli aika tyhjän. Mut ehti tulla ikävä happoo, ku sitä oli edellisel viikol kiskonu riittämiin.
2C-T-7:lla oli sama homma. Sai keskittyy, et tunsi efektei, eikä ne sittenkää ollu erityiset.
Muut kokeilemani 2C-kemikaalit on kyl potkinu huolel, yleensä liianki lujaa. Tää.. Hmm.. Kiinnostaa ilmiönä.
Enemmän. Nenään mielellään. :shock:
Tää aine on mulla visuaalisesti todella voimakas... Psyykkisesti ei lähellekään yhtä rankkaa kuin esim. 2c-e, mutta ne visuaalit... o.o Ja kyllä se ajatuksenkulku muuttuu ihan mielenkiintoiseksi, hyvä aine mm. visualisointiin... Kombotus pilven/jwh kanssa suositeltavaa ^^
Tjaah oli se mindfuckin taso tosin aika korkea kun tätä tuli kiskottua liki 100mg... :mrgreen:
Ihan hyvä "bilehuume" kanssa kohtuullisilla doseilla.
frapathea

Post by frapathea »

xActly wrote:Enemmän. Nenään mielellään. :shock:
Ei kyl kiinnosta näiden kokeilujen perusteel enemmän, eikä nenään. Taian jatkaa kokeilui muiden kavereiden paris. Nii paljo kemikaalei kokeiltavan, et mitäpä sitä jumittelemaan jotain, mist ei tunnu kauheesti irtoovan.