Joo.
Elikkäs tästä tapauksesta on jo aikaa. mutta jostain syystä vasta nyt tuli sellanen olo et vois kirjotella.
viime talvena kävi niin että minä ja veljeni, olimme päättäneet yhdessä nauttia *piip*:tä.
Veljeni ystävä(jota kutsutaan nyt O:ksi) oli mukana ja itsekkin olin tuonut ystäväni joka oli jo pitkään ollut hyvin kiinnostunut mielensä kaukalon laajentamisesta uusiin suuntiin.
Veljeni halusi tosin ensin hieman kysellä ystävältäni(joka olkoon tästä eteenpäin herra "M")että mistä tämä halu ottaa *piip*:tä johtuu. ja M siinä sitten selitti että uteliaisuudesta hyvin pitkälle.
jtn siinä jutustellaan keitetään teetä ja kuunnellaan musaa.
kello käy tik-tok-tik-tok...veljeni(joka olkoon tästä eteenpäin "J") kävelee keittiöön ja pyytää meidätkin sinne. siinä sitten jääkaapista otettu folio aukeaa ja kaikille jaetaan "fiiliksen" mukaiset annokset. omani oli 150-250mcg, M:lä oli samanlainen.
kello käy jotain 6 illalla.
Siinä sitten ollaan olohuoneessa valot ovat pois päältä. vain uv-lampusta tulee hohdetta joka valaisee seinä kankaita.
Meillä soi jotain ambienttia. ruvetaan sitten yhdessä joogaamaan ajankuluksi sekä mielen ja kehon puhdistamiseksi ennen matkaa.
kello on seitsemän ja ihmiset ovat rentoutuneet.(alusta asti oli outo tunnelma koska matkalla oli mukana M joka ei tuntenut J:tä tahi O:ta, Ja itse en tuntenut O:ta tuohon aikaan kovin hyvin.)
O ja J jäivät olo huoneeseen puuhaamaan jtn musiikin kanssa. itse liukenin keittiöön kun mulle tuli hieman nälkä. pian seuraani liittyi M joka oli tullut hakemaan juotavaa. hän huomautti minulle että olin tuijottanut ananasta ainakin 10 minuuttia.
purskahdin nauruun M liittyi ilonpitoon ja nauroimme katketaksemme. Selitin että viime matkallani mulla oli tullut kahnausta ananaksen kanssa ja olin silpunnut sen sitten aika brutaalisti kokki veitsellä. ja tehnyt siitä alttarin Ananasakäämälle...
nyt kävimme ystäväni kanssa TAPPAMAAN ananasta. sillä emmehän kyenneet syömään raukkaa elävänä.
Huomasin jo selvästi tutuksi käyneen juonen. Nauru kertoo että matka on lähdössä käyntiin.
Syömme sitten ananasta ja tulemme jälleen J:n ja O:n seuraan. keskusteltuamme hetken päätämme että olisi aika suunnata ulos. sillä meitä jostain syystä kuumotti olla neljän seinän sisällä kuin häkkikanat.
Ruvetaan sitten miettimään että mitä tarvitaan mukaan. noh. ollaan menossa lähimetsåään ja kalliolle ja päätämme että tarvitsemme musiikkia ja jtn syätävää mukaan. otamme siis "haltia-leipää"(patonki) ja Kola teetä termariin. olemme valmiita lähtemään kunhan saisimme tuon mankan patterit pysymään mankan sisällä.
teippaamme patteri oluukun kiinni ja yritämme lähteä matkaan...hmm...tässä vaiheessa kaikki meni TODELLA sekavaksi. muistan että me tehtiin lähtöä ehkä joku tunti pari eteisessä kai meiltä oli hukkunut jtn ja me ei sit löydetty sitä..
pidettiin aika kovaa melua ja yhen vaihees J makas lattialla ja huusi suoraa huutoa MÄ OLEN HAPPO! MÄ OLEN HAPPO! siin vaihees kaikkki lievästi kuuumotuttiin kun ovelta kuului koputus...
FUCK. kaikki meni vakaviksi ja hiljasiks ja oltiin saletti et joku on kutsunu kytät sinne...
J menee avaa oven ja siel oli sit isännöitsijä. joku oli soittanu sille et me pidetään liikaa melual isännöitsijä totesi että jos jatkuu niin se soittaa sinitakit paikalle. luvattiin olla tosi hiljaa.
Päästään vihdoin ulos ja kannetaan sitä mankkaa ja muuta kamaa pitkin pihaa suuntana metikkö. päästään juuri ja juuri metsän rajalle kun pamahdan nauruun ja ulvon jtn naurun seasta että ollaan ku joku ihme rosvo kopla joka on käyny kössii tost talost kaikkee ja nyt ollaan matkal meiän lymy paikkaan metsään.
Samantien mankka pamahataa täysillä päälle ja vilkkuu jtn punasii valoi ja sielt kuuluu sekasin jtn europoppii hard rockia ja speed coree ja siin viel jtn ruotsinkielist puhetta.
Olin varma et saatana oli usuttanut jonkun helvetin kojeen mun kimppuun ja tappelin sitä mankkaa vasten psyykisesti. sit se saadaan hiljennettyä ja matka jatkuu. koko ajan M on ollut tosi hiljainen..päästään jännän pikku seikkalilun eksymisen ja harhailun jälkeen kauniille kalliolle josta aukenee näkymä yölliseen hesaan. soitetaan mankast jotain psytrancea ja tanssitaan ja mitä vielä. sit päätän kiivetä puuhun ja siellä ollessani musta tuntui kuin sen puun kautta olis maasta lähtenyt joku aivan tajuton virta joka kulk mun läpi ja pamahti mun kruunushakran kohdalta taivaaseen ja avaruuteen se oli aivan hullu visuaali minkä koin ja sit mulle tuli suuri autuuden tunne ja olin vain siinä puun oksalla. alhaalta O huuteli mulle jtn että turhaan halailet kuollutta puuta. et se rouva ei oo aikoihin kostunut ja muuta. jätän hänet omaan arvoonsa ja fiilistelen puutani : D
jossain vaiheessa lähetään sitten takasinpäin ja sillä matkalla eristäydyin muista ihmisitä ja menin pitkin pusikoita ja mitä vielä. olin saletti että poliisit oli mun perässä ja monta kertaa näin poliisin sinises haalaris huhuilevan mun perään ja sit se olikin vaan O...päästään takas sitten sinne kotia ja siin vaihees oli jo vähän rauhottunut olo. meen suoraa tietä vessaan koska on aivan pakko tsekata ja olla hetki hiljaa itsekseen koota itsensä. kun tuun ulos koko kämppä näyttää ihan joltain veden alaiselta luolalta. kaikialla on pimeetä ja uv valo tuo sinisen hihteen kaikkialle. se ooi todella rauhottavan tuntusta.
M istuskelee sohvalla ja katsoo Veljeni tekemää kangasta, kangas kuulemma kertoo hänelle tarinaa ja jotain syviä salaisuuksia. me sitten valvotaan koko yö ja sit aletaan joskus aamul katselemaan liikkuvaa linnaa muutaman space cakin jälkeen se oli todella liikuttava ja päräyttävä leffa.
JEPJEPJEPJOOJAJUU
KAIKKI YLLÄ OLEVA ON PUHDASTA FIKTIOTA*
äsidjöyrney
-
Lespidis
- Psykonautti
äsidjöyrney
Atomiabsorptiospektrofotometri
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.