Nyt lähtee, taas...

Dekstrometorfaani
teknopaavi
Karvakuono

Nyt lähtee, taas...

Post by teknopaavi »

Tutustuin dxm:n vasta tänä talvena ja siitä lähtien on tullut aika säännöllisesti trippailtua. Koska olen uusi tällä foorumilla, kerrottakoon, että päihdehistoriaani kuuluu nikotiini, kofeiini, alkoholi, kannabis, kodeiini, oksatsepaami, tramadoli, tsolpideemi, titsanidiini, dimetyylitryptamiini (ayahuasca), amfetamiini ja muutama muu, joita en nyt muista.

Tänään taas lähtee, parin viikon tauon jälkeen. Soodat on uunissa, greippimehu lasissa, pullo giniä, aski röökiä ja lisäksi pullo proffan yskänlääkettä kyytipojaksi. Ainii, ja ataraxia, jos alkaa kutisemaan liikaa (yleensä ei oo mua vaivannu). Annos on 600mg. Katotaan mitä tapahtuu... 8) Raportoin lisää myöhemmin.
Repugnant is a creature who would squander the ability
to lift an eye to heaven, conscious of his fleeting time here...
teknopaavi
Karvakuono

Re: Nyt lähtee, taas...

Post by teknopaavi »

Jep jep, kesti hiukan. Piti vähän kelailla hommia et pysty postaa. Oli kyl aika kuosit lauantaina, täydentää hiton hyvin toisiaan dxm ja kodeiini imho. Voimistavaksi otin sitä greippiä plus opiaatteihin kuulemma tehoavaa mustapippuria. Ja täytyy sanoa et kyllä toimi.

Otin erotellut dexmit klo 18:30, sitä ennen olin juonut pari lonkeroa ja hörpännyt noin 60ml proffaa. Kolmen vartin päästä alko kunnolla potkii. Dissosiaatio oli ehkä syvimpiä mitä oon kokenut. Kuuntelin Hectorin Liisa Pien -albumia ja jotain perus ambientia ja trippailin reilut pari tuntia. Aluksi tuli flashbackejä unista joita oon nähnyt viime kuukausina. Vähän niinku directors cut -versiota mun unista ja lisämateriaalia behind the scenes. Ihan helvetin kiehtovaa! Kelailin sit jossain vaiheessa myös suhteita mun peheeseen ja sukulaisiin ja läheisimpiin kavereihin. Sain monen ihmisen suhteen luotua jonkilaisen kokonaiskuvan tai yhteenvedon meidän suhteesta. Nyt on jotenkin helpompaa ja luontevampaa pitää yhteyttä tiettyihin frendeihin ja sukulaisiin kun tiedostaa aidosti mitä ajattelee/tuntee niitä ihmisiä kohtaan. Ainoo ikävä puoli oli kutina ja sit kun otin ataraxia niin alko väsyttää niin pirusti. Sammahdin sohvalle ja heräsin 23:00. Sit kiltisti nukkumaan ennen puoltayötä.

Sunnuntaina heräsin 9:00 tosi pirteänä ja hyvin levänneenä, mieliala korkealla. Taiteilin aamupäivän ja kuuntelin inspiroivaa musaa. Sit iltapäivällä hain lisää dxm:ää. Oli vielä edellisen päivän aineet vaikuttamassa taustalla kun otin uuden satsin, taas 600mg. Trippi oli pinnallisempi ja kevyempi kuin edellisenä iltana, mutta miellyttävä joka tapauksessa. Vähemmän kelailua ja enemmän musiikista nauttimista ja leijailua. Taas aikaisin nukkumaan. Maanantai meni mukavasti töissä pienissä laskuissa. Koko viikko ollut mieliala korkealla ja innostunut kaikesta. Ja unet on olleet tosi eläviä ja mielikuvituksellisia.

Nyt taas joutuu pitämään viikon-pari taukoa päihteilyistä. Lisää tarinaa tulossa taas myöhemmin. Ottakaa rauhallisesti, mut ottakaa... :)
Repugnant is a creature who would squander the ability
to lift an eye to heaven, conscious of his fleeting time here...
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Onko tuo proffan yskänlääke reseptilääke ja lentääkö siitä paskat? Vai erottelitko kodeiinin ja dexmin(luultavasti et)?

Ihan ok tarina, mutta aika lyhyt...
Olisit voinut vaikka kertoa tarkemmin tuosta dissosiaatiosta ja flashbackeista.
teknopaavi
Karvakuono

Post by teknopaavi »

Professorin yskänlääke on reseptivapaa, sitä saa Yliopiston Apteekeista. En erotellut kodeiinia, koska toi proffa on aika siedettävän makuista eikä aiheuta juuri sivuvaikutuksia. Tosin se ei kyllä kovin vahvaakaan olekaan. Ja kodeiiniin kasvaa tolet aina ihan homona.

Dexmit kyllä erotttelen lähes aina. Noh, itseaisassa just tällä viikolla tuli otetttua raakana resilaria. Bensa oli loppu eikä siihen väliin saaanut mistään. Otin eka kertaa Imodiumia estämään vatsaongelmia, mut eipä ne juuri auta. Vatsa silti kuralla, mut ne kurat kiertää vaan kehää sisällä eikä tuu ulos, sattuu niin pirusti. Mieluummin otan ressun ilman ripulilääkettä, jos täytyy raakana vetää. Parempi käydä pari kertaa paskalla.

Noista uni-flashbackeistä vois sanoo sen verran vielä, et niitä tulee yleensä aina kun otan dexmiä. Harvemmin, jos koskaan, muiden päihteiden yhteydessä. Kun se dxm:n aiheutttama dissosiaatio alkaa eli sit kun alkaa tuntea muutakin kun vaan sellasen humalaisen fiiliksen ja sit kesittyy siihen, menee hämärään huoneeseen mukavaan asentoon ja laittaa mielenkiintoista taustamusaa, niin sit jossain nvaiheessa tulee sellanen ikään kuin aalto joka vie pyhkäisee yli ja vie mukanaan. Irtoaa ruumistaan ja kaikki ulkoiset aistiärsykkeet katoaa, alkaa aistia mielen avulla niitä asioita mitä sinne muistiin onn tallentunut. Tulee sellasia tiettyjä fiiliksiä, vähän ku impressionistisia maalauksia, sellasta utuista valoa, jolla on tietty sävy ja sitä jäsentää tummemmat varjokohdat ja kirkkaammat alueet, se on niinku maisema ja ne kaikki eri sävyt liittyy tiettyihin hajuihin ja tunnetiloihin ja ihmisiin ja paikkoihin ja ääniin ja käsitteisiin ja ajanjaksoihin. Sellanen täydellinen synestesia. Kaikki aistikokemukset on yhtä, kuvan ja äänen tai hajun välillä ei voi tehdä eroa, ne on samaa. Ja sit musiikki tuo näitä maisemia esiin ja ne muistuttaa jostain unesta jonka on nähnyt ja se synesteettinen maisema toimii ikään kuin karttana sille unelle eli mä pystyn näkemään, et miks se tietty lineaarinen unikertomus on just sellanen kun se on, miks siinä tapahtu just niin ku siinä tapahtu. Se maisema paljastaa et ne tapahtumat siina unessa kuulu samaan 'kenttään'. Ja sit voi nähdä et mitä muuta olis voinut käydä siinää unessa, vähän niinku seurais sivupolkuja, jotka haarautuu nähdyn unen eri vaiheista. Tai näkis elokuvasta pois leikattuja kohtauksia. Mut ei sellasena lineaarisena sarjana kuvia vaan enemmänki 'ylhäältä', poikkileikkauksena.

Tuli näköjään vähän yksityiskohtaisempaa tekstiä tällä kertaa. Sori jos on sekavaa, oon laskuissa, heräsin kuudelta, kohta pitää mennä töihin. Oon lueskellut viimepäivinä muuten lucid dreamingista ja oon alkanut pitää unipäiväkirjaa. Saa nähdä mihin se johtaa. Jos vaikka selkiäis miks on daiju niin sekasin... :)