Joo tässä tauolla olen ja kelasin vaan että ku tossa jäi taskun pohjalle joku femma tota peltsii.
Nii jos esimerkiksi olen joku pari kuukautta breikil ni kannataisko mun vaan laittaa johoki elmukelmuu sillei et niinku ilmatiiviiksi vai..? yhelt frendilt kuulin et aina tyylii kerran viikos sit kannattais avata ne muovit antaa sen vähä "hengittää" wtf .. nii kertokaas jos joku tietäis jonku paremman säilytystavan, pakkaseen en laita
ja tietysti et säilyis mahdollisiman hyvänä ettei meniks pahaks katokku, sit hyvä breikin jälkee maistuis savut *yskii*
ps.kiitos etukäteen vastauksesta!
sxoxyvg wrote:Ihan sama imo onko pakkases, elmukelmus, folios vai sellasenaan pöydänlaatikos, ei se läpyskä helposti huonone.
Tätä mieltä määkin olen. Voihan siihen vähän käärästä jotain muovia päälle, mutta kyllä kait tuo säilyy ihan hyvänä, aineki jos se on jo valmiiks sitä kovaa lärpäkettä.
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
Joo lätkä säilyy hyvin, jollei sitä nyt ole useampia heikkejä niin ihan hyvin voi säilyttää vaikka taskunpohjalla. Minigrip pussit ovat myös aika hyviä.
Ja hyvän lätkän voi huoletta laittaa myös pakkaseen. Pakastuessaan se kovettuu mutta lämmetessään se pehmenee taas.
Tähän pitää vielä mainita että krisussahan pushereilla oli aina kaikki lätkät pöydällä ihan paljaaltaan, ulkona kojuissa, jopa keskellä talvea. Ihan hyvin ne kyllä aina toimi. Pihdeillä väänsivät aina paloja asiakkaille ja laittoivat pussiin.