Hitin säilytys

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
r2g
Tuppisuu

Hitin säilytys

Post by r2g »

Joo tässä tauolla olen ja kelasin vaan että ku tossa jäi taskun pohjalle joku femma tota peltsii.
Nii jos esimerkiksi olen joku pari kuukautta breikil ni kannataisko mun vaan laittaa johoki elmukelmuu sillei et niinku ilmatiiviiksi vai..? yhelt frendilt kuulin et aina tyylii kerran viikos sit kannattais avata ne muovit antaa sen vähä "hengittää" :D wtf .. nii kertokaas jos joku tietäis jonku paremman säilytystavan, pakkaseen en laita :D
ja tietysti et säilyis mahdollisiman hyvänä ettei meniks pahaks katokku, sit hyvä breikin jälkee maistuis savut *yskii*
ps.kiitos etukäteen vastauksesta!
frapathea

Re: Hitin säilytys

Post by frapathea »

Pistä se sinne kenkäplankkiboksiin kaltaistensa seuraan! :--)
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Ilmatiivis pullo. Suojassa valolta. Lyö pakkaseen.

:)

EDIT: Eikun et suostu pakkaseen laittamaan... No laita ilmatiiviiseen pulloon ja valolta suojaan. Pitäis pysyä ihan freesinä.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Ihan sama imo onko pakkases, elmukelmus, folios vai sellasenaan pöydänlaatikos, ei se läpyskä helposti huonone.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Uke
LD50

Post by Uke »

sxoxyvg wrote:Ihan sama imo onko pakkases, elmukelmus, folios vai sellasenaan pöydänlaatikos, ei se läpyskä helposti huonone.
Tätä mieltä määkin olen. Voihan siihen vähän käärästä jotain muovia päälle, mutta kyllä kait tuo säilyy ihan hyvänä, aineki jos se on jo valmiiks sitä kovaa lärpäkettä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
dredi
LD50

Post by dredi »

Joo lätkä säilyy hyvin, jollei sitä nyt ole useampia heikkejä niin ihan hyvin voi säilyttää vaikka taskunpohjalla. Minigrip pussit ovat myös aika hyviä.

Ja hyvän lätkän voi huoletta laittaa myös pakkaseen. Pakastuessaan se kovettuu mutta lämmetessään se pehmenee taas.

Tähän pitää vielä mainita että krisussahan pushereilla oli aina kaikki lätkät pöydällä ihan paljaaltaan, ulkona kojuissa, jopa keskellä talvea. Ihan hyvin ne kyllä aina toimi. Pihdeillä väänsivät aina paloja asiakkaille ja laittoivat pussiin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
whiskey
Karvakuono

Post by whiskey »

Lätkä säilyy kyllä! Hyvä olisi säilyttää sitä pimeässä ja ehkä hieman viileässä, kuten monia päihteitä.