Parin hörpyn jälkeen totuin makuun ja vedin ronskisti koko satsin. Melkein heti sen jälkeen tuli pelko, että olisin yliherkkä, mutta se haihtui nopeasti pois. Sitten vain odoteltiin vaikutuksia keittiön pöydän ääressä.
Joku kaveri soitti mulle ja me mentiin ulos. Ulkona vaiktukset tuntuivat jo. Ensimmäiset vaikutukset oli pyörryttämistä, sitä shittiä kesti joku 10min, kunnes mieleni muuttui. Maailma oli yhtä lättänää pannukakkua, joka tuntui etenevän vain. Valot olivat kirkkaita taivaankappaleita joilla ei ollut mitään yhteyttä elämään. Juokseminen ja käveleminen tuntui silloin maailman oudoimmalta asialta. Kokeilin juosta pienen spurtin, tuntui kuin se ei olisi ikinä loppunut. Kävellessäni katselen jalkojani nauraen. Aivankuin ne olisi ollut erilliset kappaleet, katselin vain jalkoja, unohdin kaiken muun.
Päätettiin kaverin kaa, että mentäisiin ostamaan karkkia. Karkkikaupassa oli niin vitun sekavaa, ettei sitä voi tässä edes selittää. Ainakin sen muistan, että karkkihyllyt eivät tuntuneet loppuvan. Mentiin ulos namupussi kädessä. Otin sellasen kirpeän hedelmäkarkin, ja oli pakko nuolla ikkunoita. Maistelin kaikkia erilaisia ikkunoita. Jonkun baarin ikkuna oli vihreä, ja sitä oli pakko nuolla.
Ajattelematta kaikkia tauteja joita niistä voisi saada, imuttelin baarin ikkunoita kuin vauva tikkaria. Sitten kaverini päätti raahata minut sisälle.
Sisällä oli outoa. Kun Pink Floydin Time alkoi soida, tuntui kuin päässäni olisi räjähtänyt 6 orgasmia. Raavin pääni melkein verille, kun laulu alkoi.
Kaverini hehkutti suihkun ihanuudesta, ja sitä oli pakko kokeilla. Suihkussa olin aivan muissa maailmoissa. Vesipisarat, joita suihkusta tuli kuulostivat aivan aseilta. Pääni oli silloin sekava. Unohdin olemassaoloni ja olin vain. Istuin suihkun lattialla ja kaverini kylpyhuone tuntui loputtomalta tyhjiöltä. Olin yhtäkkiä meressä, tai tarkemmin sanottuna en meressä, vaan lähellä merta. Kuulin lokkien kirkunnan ja jonkun laivan äänen. Näin kuinka laineet lipoivat ympärilläni. Juuri ku olin näkemässä kaloja kuului ovelta koputus. Kaverini sanoin olin ollut jtn 1h suihkussa.
Leikkikaluja harmi vain jäin kaipaamaan, ne tosiaan jäi käyttämättä kaikessa sekavuudessa.
Laskut alkoivat aikana jolloin katsoin telkkaria. Kokemus oli tosi hieno ja en epäile hetkeäkään tehdä sitä uudestaan isommilla satseilla.
Nyt kaapissani komeilee 1000mg eroteltua.
Pahoittelen jos tämä oli huono. Oli muutes eka trippi ikinä ja ihan helvetin sekava. Yritäpä nyt sitä selittää.